Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Dat het aantal werklozen het laatste halfjaar alleen maar daalt voel jij misschien niet in je portemonnaie maar is wel duidelijk een teken van economische vooruitgang.
Het consumentenvertrouwen groeit weer, ook dit wordt gemeten.
jaantsje schreef:Ik ben het met Karl66 eens.
De pvda wil ook van alles veranderen, denk alleen maar aan het pensioen. De grootste groep ouderen die heeft het al moeilijk genoeg maar schijnbaar nog niet moeilijk genoeg.
Hier in het Noorden is het inderdaad een groot probleem om werk te vinden en dat is al een aantal jaren het geval.
jaantsje schreef:Het is ook een lachertje Sarabande maar dat is zo langzamerhand de hele politiek in mijn ogen.
Niemand houd zich aan datgene wat er voor de verkiezingen word gezegt.
amondi schreef:Volgens mij ging het toch om een aanvullend pensioen van 30.000 bruto per jaar? Dat is wel heel veel hoor, dat is 2500 bruto per maand boven op je AOW! zonder premie afdracht. Dus kom me nu niet aan met zielige verhalen dat dat zo weinig is.
Dat zijn wel degelijk rijke ouderen, die zouden mi ook best wat van hun AOW mogen laten afromen!
sarabande schreef:[
sarabande schreef:Karl66 schreef:Die roepen straks gewoon dat ze niet gelijk weer grote wijzigingen in willen voeren omdat alle partijen net aan dit systeem gewend zijn.
Dat zegt je kristallen bol???
amondi schreef:iemand maakte de opmerking dat hij/zij nu igg van Bakellende af was.... helaas er komt nu bakellende 3....
p.s. mijn inziens is de schuld vande val van het kabinet te leggen bij de überstomme opmerking van Balkenende dat Verdonk haar gezicht niet mocht verliezen en dat Hirschi Ali daarom die verklaring moest tekenen. Dat wisten we allemaal allang maar HIJ hed dat nooit mogen zeggen, want hij wist dat dan de hele kamer over Verdonk zou heenvallen. Of hij deed het express, precies wat de D66 ministers achteraf verklaarden, om zodoende van die tegenstribbelende kleuters af te zijn met met de LPF en de SGP door te kunnen gaan.
amondi schreef:Maar je moet toch van goede huise komen(sarcastisch) om 2 kabinetten niet in de hand te kunnen houden om dan vervolgens gewoon nr 3 te gaan leiden( of was het nu lijden)
Een ezel stoot zich in het.....
amondi schreef:Maar goed, volgens velen is er economische vooruitgang.... Ik vraag me wel af voor wie dan, mijn maanden blijven altijd nog langer dan mijn salaris.... Volgens mij roepen ze gewoon dat het beter gaat en het volk wil dat graag geloven...