Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:14

Ja het is blijkbaar bewezen uit een politie onderzoek.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:14

Ik zet even wat dingen op een rijtje, zodat iedereen mijn aanvankelijke scepsis begrijpt:

- moeder die 9 van haar zuigelingen vermoordt
- vader die moeder en zusje voor ogen van peuter vermoordt
- nu weer moeder die 2 kinderen vermoordt
- man doet baby in droger
- man slaat hond de hersenpan in
- honden bijten mensen/kinderen, 9 van de 10x echter is het niet de fout van de hond
- honden kunnen niet redeneren. Maar deze is TOCH naar boven gegaan regelrecht naar de kamer van het kind om de deurklink te openen om de baby te bijten. Hoewel de hond nooit boven kwam. Was de aanleiding voor de hond dat het kind huilde? Er MOET een prikkel zijn geweest, het lijkt me sterk dat de hond spontaan op dit idee kwam.
- ouders lagen te slapen, en alle ouders die ik ken, slapen maar staan bij de eerste kik die ze horen naast het bed van hun kind.
- baby is doodgebeten door hond.
- ouders komen daar later achter als ze moeten voeden.

Hond wordt afgemaakt. Omdat hij een hond is kan hij zijin verhaal niet doen. De baby kan het ook niet. Tegen de ouders valt niets te bewijzen, dus is er geen andere optie dan ze te geloven. Ze zijin tenslotte ouders, en die zouden zoiets nooit doen... Helaas bewijzen bovengenoemde berichten echter het tegendeel.

MAar een raar verhaal blijf het wel.

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:16

Desiree schreef:
Ik zet even wat dingen op een rijtje, zodat iedereen mijn aanvankelijke scepsis begrijpt:

- honden bijten mensen/kinderen, 9 van de 10x echter is het niet de fout van de hond
- honden kunnen niet redeneren. Maar deze is TOCH naar boven gegaan regelrecht naar de kamer van het kind om de deurklink te openen om de baby te bijten. Hoewel de hond nooit boven kwam. Was de aanleiding voor de hond dat het kind huilde? Er MOET een prikkel zijn geweest, het lijkt me sterk dat de hond spontaan op dit idee kwam.
- ouders lagen te slapen, en alle ouders die ik ken, slapen maar staan bij de eerste kik die ze horen naast het bed van hun kind.

Hond wordt afgemaakt. Omdat hij een hond is kan hij zijin verhaal niet doen. De baby kan het ook niet. Tegen de ouders valt niets te bewijzen, dus is er geen andere optie dan ze te geloven. Ze zijin tenslotte ouders, en die zouden zoiets nooit doen... Helaas bewijzen bovengenoemde berichten echter het tegendeel.

Pfff... moeilijk allemaal...

Zunzuncito

Re: Ouders doodgebeten baby niet vervolgd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:16

Jentel, waarom blijf je dit soort opmerkingen posten? Denk je niet dat de politie daar in het huis is geweest en alles heeft bekeken? Waarom insinueer je het idee dat dit allemaal een groot complot vanuit de ouders zou kunnen zijn, terwijl je als enige reden aandraagt dat er zieke mensen in de wereld zijn? Het idee is toch dat er geen vervolging is, omdat de politie, gezien wat ze aantrof, denkt dat het een ongeluk is...

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:17

Ekkie, we hebben geen keuze dan te geloven dat de ouders onschuldig zijn, omdat hun schuld niet te bewijzen valt. MAar de vraagtekens zijn terecht toch?

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:18

Er zijn inderdaad mensen die doelbewust hun kinderen (al dan niet onder invloed van psychische stoornissen, drugs of whatever). Maar in dit geval gaat het om een baby en die kan een hond geen vlieg kwaad doen. Het is gewoon een combinatie van ouders én hond geweest denk ik. Niet 1 van beide. (in dit geval dan he?)

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:20

de baby heb ik het niet over. MAar het is mogeljk dat de ouders de baby aan de hond hebben gegeven om er mee "te spelen". Het is mogelijk. Ik zeg niet dat het gebeurd is. Ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat omdat de andere door mij vernoemde berichten aantonen dat er ouders zijn die tot rare dingen in staat zijn met hun kroost.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:21

Ekkie schreef:
Jentel, waarom blijf je dit soort opmerkingen posten? Denk je niet dat de politie daar in het huis is geweest en alles heeft bekeken? Waarom insinueer je het idee dat dit allemaal een groot complot vanuit de ouders zou kunnen zijn, terwijl je als enige reden aandraagt dat er
zieke
mensen in de wereld zijn? Het idee is toch dat er geen vervolging is, omdat de politie, gezien wat ze aantrof, denkt dat het een ongeluk is...

hoho... ik heb gezegd dat ik het ook niet kan geloven maar er zijn mensen die mij op dingen hebben gewezen.. en dat zet ik hier neer!
het kan helaas wel gebeurd zijn.. ik kan het me niet voorstellen ik ben zelf ook moeder van 2 kinderen!
En dat ik "zieke" mensen zeg bedoel ik mee dat die mensen niet menselijk zijn en vrezelijke dingen kunnen doen!
En helaas die bestaan..

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:25

'zieke' mensen zijn nog altijd mensen... Je kan ziek zijn in je hoofd, zonder dat je er wat aan kunt doen. Als hulp te laat voor je komt, kan het vreselijk foutlopen. Maar ze zijn en blijven altijd mensen, die gewoon vreselijke pech hebben in het leven! (ik doel niet op mensen die met een gezond verstand dingen uitvreten met anderen).
En jentel: het kan jou ook overkomen... het kan iedereen overkomen. Oook jij had die moeder kunnen zijn die zo ten eidne raad was, of zulke waanbeelden zag dat je deze daad deed.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-06-06 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:25

Gatverdamme mensen!!!!

Echt waar, mag ik hier heel even over vallen, wat een belachelijke en gestoorde insinuaties leven hier!!!

Het lijkt gatdamme wel alsof mensen die ertegen zijn dat die hond is afgemaakt dit hele verhaal nog in de schoenen van de ouders willen schuiven ook!!!!
Dat de ouders het kindje aan de hond hebben gegeven om ermee te spelen, wie haalt er zoiets nou in zn hoofd????

Echt, belachelijk en ik vind dit echt veel te ver gaan?

Ste je nu eens voor dat dit jou gebeurt was, dan ben je GVD helemaal kapot, en dan gaan sommigen nog dit soort insinuaties doen?
Lekker menselijk is dat!

editje: er is onderzoek gedaan, de politie heeft bewijs gevonden dat deze hond ZELF de deur heeft opengemaakt, of denk je dat de ouders de baby hadden beplakt met salami en de hond stonden aan te moedigen???
Laatst bijgewerkt door _Spooky_ op 16-06-06 14:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Zunzuncito

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:26

Desiree schreef:
MAar de vraagtekens zijn terecht toch?

Dat mag je vinden, maar ik vind het zo absurd te blijven herhalen (omdat het stemmingmakerij is) dat twee mensen misschien wel expres hun 8 dagen oude baby dood wilden hebben. Dat is hetzelfde als mijn buurman betichten van incest met z'n kinderen omdat hij zo vaak alleen thuis met ze is. Gestoeld op niks, maar je kan er ook niks tegenin brengen. Het zou zo gebeurd kunnen zijn. Politie doet grondig onderzoek in zo'n zaak. Er zijn inderdaad gekken op deze wereld, maar om dan meteen alles en iedereen in die hoek te trekken...tja...ik ga nog uit van een gezonde populatie van 85% mensheid.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:28

door_ schreef:
Gatverdamme mensen!!!!

Echt waar, mag ik hier heel even over vallen, wat een belachelijke en gestoorde insinuaties leven hier!!!

Het lijkt gatdamme wel alsof mensen die ertegen zijn dat die hond is afgemaakt dit hele verhaal nog in de schoenen van de ouders willen schuiven ook!!!!
Dat de ouders het kindje aan de hond hebben gegeven om ermee te spelen, wie haalt er zoiets nou in zn hoofd????

Echt, belachelijk en ik vind dit echt veel te ver gaan?

Ste je nu eens voor dat dit jou gebeurt was mensen, dan ben je GVD helemaal kapot, en dan gaan mensen nog dit soort insinuaties doen?
Lekker menselijk is dat!

Even voor de duidelijkheid! ik had mijn hond zelf na de dierenarts gebracht om af te laten maken!Ik heb zelf 2 kinderen en een mechelse herder.
maar.. er zijn mensen die vrezelijke dingen met hun medemens doen.. en dat is mij gisteren duidelijk gemaakt ik wilde er niets van weten, nog niet trouwens!
Maar er bestaan helaas van die mensen.. spijtig maar waar!

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:31

@ ekkie, is wel meer dan 85 procent, ga maar uit van 95

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:34

Welshcobfan schreef:
'zieke' mensen zijn nog altijd mensen... Je kan ziek zijn in je hoofd, zonder dat je er wat aan kunt doen. Als hulp te laat voor je komt, kan het vreselijk foutlopen. Maar ze zijn en blijven altijd mensen, die gewoon vreselijke pech hebben in het leven! (ik doel niet op mensen die met een gezond verstand dingen uitvreten met anderen).
En jentel: het kan jou ook overkomen... het kan iedereen overkomen. Oook jij had die moeder kunnen zijn die zo ten eidne raad was, of zulke waanbeelden zag dat je deze daad deed.

ja, het had mij ook kunnen overkomen, maar het gaat hier om het feit dat de ouders niet worden vervolgt, stel je voor dat het inderdaad met opzet is gebeurd.. moeten deze mensen dan niet vervolgt worden?
nogmaals ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit kunnen doen echt niet!

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:34

@ jentel: Ja er bestaan zieke mensen, dus???

Dan nog vind ik dit soort insinuaties terwijl er bekend is dat er onderzoek is gedaan en de ouders voluit vrijgesproken zijn echt te ziek voor woorden..... en beledigend en kwetsend vooral naar die ouders toe, die hier toch al mee moeten leren leven...

editje: er bestaan op deze wereld ook kanibalen, gaan we dan nu ook insinueren dat deze mensen zelf de eerste hap namen?

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:38

Ekkie schreef:
Desiree schreef:
MAar de vraagtekens zijn terecht toch?

Dat mag je vinden, maar ik vind het zo absurd te blijven herhalen (omdat het stemmingmakerij is) dat twee mensen misschien wel expres hun 8 dagen oude baby dood wilden hebben. Dat is hetzelfde als mijn buurman betichten van incest met z'n kinderen omdat hij zo vaak alleen thuis met ze is. Gestoeld op niks, maar je kan er ook niks tegenin brengen. Het zou zo gebeurd kunnen zijn. Politie doet grondig onderzoek in zo'n zaak. Er zijn inderdaad gekken op deze wereld, maar om dan meteen alles en iedereen in die hoek te trekken...tja...ik ga nog uit van een gezonde populatie van 85% mensheid.

het gaat erom dat er mensen zijn die er een bepaald gevoel over hebben.. en dat heeft mij ook de ogen geopend..het kan helaas het kan! en dit is een topic waar je gezond mag discuseren en ik veroordeel niemand, ik ben de laatste die zal zeggen dat de ouders dit bewust hebben gedaan...ik ben zelf moeder!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:40

Waarom denken jullie dat de politie onderzoek gedaan heeft? Om uit te sluiten dat het niet op een andere manier is gebeurd.

Ik denk dat sommige mensen weer eens trots op zichzelf kunnen zijn, door met dit soor insinuaties deze ouders nog verder de grond in te trappen

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:41

ik vind het nog steeds een raar verhaal ( dan denk ik aan een hondenrekje zodat de hond er niet bij kon )
maar toch verschikkelijk dat dit is gebeurd , vind het terecht dat ze niet vervolgd zijn ,, een dood babytje is toch al erg genoeg

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:41

Ik wil geen stemming maken. Ik heb precies uitgelegd wat mijn scepsis waren toen iedereen hard begon te roepen dat die hond terecht is afgemaakt. Ik wil het verhaal niet ontkrachten. Ik weet alleen maar niet wat ik moet geloven. Ik zeg niet dat ik het geloof. MAar ik zeg ook niet, dat ik het niet geloof.

geit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:44

ik heb niet alle 10 de pagina's gelezen maar ik las wel iets over dat mensen zich afvroegen of de ouders niks gehoord hebben.
ik ben als baby aangevallen door de hond van mijn tante.mijn moeder en tante waren op de moment boven en ik lag benede op de bank.de hond heeft ook zelf de gang deur open gemaakt en toen mijn moeder benede kwam om te kijke of alles goed ging was de hond net bezig om mijn kleertjes half op te vreten.ook heeft hij mij gepakt en dat zal ook pijn gedaan hebben maar ze hebben mij niet gehoord.
dat wou ik ff kwijt

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:47

@ Desiree: je bent bezig met stemmingmakerij, absoluut, met deze post zeker:
Citaat:

Hond wordt afgemaakt. Omdat hij een hond is kan hij zijin verhaal niet doen. De baby kan het ook niet.
Tegen de ouders valt niets te bewijzen, dus is er geen andere optie dan ze te geloven. Ze zijin tenslotte ouders, en die zouden zoiets nooit doen... Helaas bewijzen bovengenoemde berichten echter het tegendeel.

Ik vind het echt ziek en belachelijk dat je deze mensen, die nota bene zelf hun kindje zijn verloren, en zijn onderzocht door de politie, in een rijtje zet met mensen die hun eigen kindje wat aan hebben gedaan, en dan ook nog eens gaat zitten insinueren dat er niet voldoende bewijs was om te bewijzen dat de ouders hun kindje wat hebben aangedaan!!!
Er is BEWEZEN dat de hond zelf de deur open heeft gedaan, er is meer bewijslast die de ouders vrij spreekt, dat is NIET hetzelfde als nvoldoende bewijs om ze wel te vervolgen...
Deze mensen zijn onschuldig en hebben net een vreselijke hel doorgemaakt en nog steeds, en jij trapt ze nog ee stukje verder!!!

En dan ook nog praten over menselijkheid en emoties onderscheiden bij dieren? Leer jezelf eerst eens aan om emoties van mensen te resecteren!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:49

doortje krijgt een waas voor haar ogen. Ik zet die ouders namelijk NIET in dat zelfde rijtje. In dat rijtje staan namelijk de redenen die mogelijk maken dat de ouders het gedaan zouden kunnen hebben. Ik ZEG nergens dat ze het gedaan hebben. Ik zeg alleen dat het mogelijk is.
Desiree schreef:
Ik wil geen stemming maken. Ik heb precies uitgelegd wat mijn scepsis waren toen iedereen hard begon te roepen dat die hond terecht is afgemaakt. Ik wil het verhaal niet ontkrachten. Ik weet alleen maar niet wat ik moet geloven. Ik zeg niet dat ik het geloof. MAar ik zeg ook niet, dat ik het niet geloof.

Verder moet je nu niet emotioneel worden (zwangerschaphormonen?) en het gaat hier nu ook niet over emoties. Ik zette gewoon wat feiten op een rij. MEer niet.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 16-06-06 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

_Loes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:52

Of deze mensen iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan; laat ik liever door de politie uitzoeken maar ik wilde toch even iets kwijt wat ik laatst op tv zag.

Ik zat te kijken naar zo'n programma als de leukste thuis. Met van die filmpjes die grappig (moeten) zijn.
Nou bij één filmpje viel mijn mond open van verbazing. Een klein kind (ik schat van een jaar of 3) had een spijkerjack aan dat te groot voor het kind was; te lange mouwen. Naast het kind stond een hond en die greep één van die mouwen vast en begon er aan te rukken. De ouders (?) van het kind moedigden dit aan, met het idee dat de hond gezellig de jas uit zou trekken. De hond begon te grommen en het kind te huilen en de ouders lachten steeds harder.

Hier snap ik dus niks van!!! Zien die mensen dan niet dat dit voor de hond een machtsspelletje is en dat het niet het kind was dat de macht had op dit moment. Echt als iemand mij zoiets uit kan leggen; graag....

(Sorry beetje offtopic en wilde t eerst in t andere topic plaatsen maar mag daar niet plaatsen)

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:53

en zo zie je in die programma's ook kinderen die achterover van de schommel vallen. Lachen joh! Staan ze daar met hun camera! En ik was er al op af gevlogen om te voorkomen dat het kind de schommel af valt. Je weet namelijk nooit hoe dat afloopt.

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:54

Stel je voor dat die mensen dit nalezen en dat ze zien dat sommige mensen beweren dat ze het express gedaan hebben.......wat denk je wat er dan door je heen gaat...........Blijkbaar is de wereld zo hard dat mensen daar gewoon hardop zeggen wat ze er van vinden. Laat het toch zeg.... Heb effe wat respect....Van mij mag op dit topic een slotje , want wat sommige mensen nu durven zeggen is een schande........