Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ik zet even wat dingen op een rijtje, zodat iedereen mijn aanvankelijke scepsis begrijpt:
- moeder die 9 van haar zuigelingen vermoordt
- vader die moeder en zusje voor ogen van peuter vermoordt
- nu weer moeder die 2 kinderen vermoordt
- man doet baby in droger
- man slaat hond de hersenpan in
- honden bijten mensen/kinderen, 9 van de 10x echter is het niet de fout van de hond
- honden kunnen niet redeneren. Maar deze is TOCH naar boven gegaan regelrecht naar de kamer van het kind om de deurklink te openen om de baby te bijten. Hoewel de hond nooit boven kwam. Was de aanleiding voor de hond dat het kind huilde? Er MOET een prikkel zijn geweest, het lijkt me sterk dat de hond spontaan op dit idee kwam.
- ouders lagen te slapen, en alle ouders die ik ken, slapen maar staan bij de eerste kik die ze horen naast het bed van hun kind.
- baby is doodgebeten door hond.
- ouders komen daar later achter als ze moeten voeden.
Hond wordt afgemaakt. Omdat hij een hond is kan hij zijin verhaal niet doen. De baby kan het ook niet. Tegen de ouders valt niets te bewijzen, dus is er geen andere optie dan ze te geloven. Ze zijin tenslotte ouders, en die zouden zoiets nooit doen... Helaas bewijzen bovengenoemde berichten echter het tegendeel.
MAar een raar verhaal blijf het wel.
Ekkie schreef:Jentel, waarom blijf je dit soort opmerkingen posten? Denk je niet dat de politie daar in het huis is geweest en alles heeft bekeken? Waarom insinueer je het idee dat dit allemaal een groot complot vanuit de ouders zou kunnen zijn, terwijl je als enige reden aandraagt dat er
zieke mensen in de wereld zijn? Het idee is toch dat er geen vervolging is, omdat de politie, gezien wat ze aantrof, denkt dat het een ongeluk is...
Desiree schreef:MAar de vraagtekens zijn terecht toch?
door_ schreef:Gatverdamme mensen!!!!
Echt waar, mag ik hier heel even over vallen, wat een belachelijke en gestoorde insinuaties leven hier!!!
Het lijkt gatdamme wel alsof mensen die ertegen zijn dat die hond is afgemaakt dit hele verhaal nog in de schoenen van de ouders willen schuiven ook!!!!
Dat de ouders het kindje aan de hond hebben gegeven om ermee te spelen, wie haalt er zoiets nou in zn hoofd????
Echt, belachelijk en ik vind dit echt veel te ver gaan?
Ste je nu eens voor dat dit jou gebeurt was mensen, dan ben je GVD helemaal kapot, en dan gaan mensen nog dit soort insinuaties doen?
Lekker menselijk is dat!
Welshcobfan schreef:'zieke' mensen zijn nog altijd mensen... Je kan ziek zijn in je hoofd, zonder dat je er wat aan kunt doen. Als hulp te laat voor je komt, kan het vreselijk foutlopen. Maar ze zijn en blijven altijd mensen, die gewoon vreselijke pech hebben in het leven! (ik doel niet op mensen die met een gezond verstand dingen uitvreten met anderen).
En jentel: het kan jou ook overkomen... het kan iedereen overkomen. Oook jij had die moeder kunnen zijn die zo ten eidne raad was, of zulke waanbeelden zag dat je deze daad deed.
Ekkie schreef:Desiree schreef:MAar de vraagtekens zijn terecht toch?
Dat mag je vinden, maar ik vind het zo absurd te blijven herhalen (omdat het stemmingmakerij is) dat twee mensen misschien wel expres hun 8 dagen oude baby dood wilden hebben. Dat is hetzelfde als mijn buurman betichten van incest met z'n kinderen omdat hij zo vaak alleen thuis met ze is. Gestoeld op niks, maar je kan er ook niks tegenin brengen. Het zou zo gebeurd kunnen zijn. Politie doet grondig onderzoek in zo'n zaak. Er zijn inderdaad gekken op deze wereld, maar om dan meteen alles en iedereen in die hoek te trekken...tja...ik ga nog uit van een gezonde populatie van 85% mensheid.
Citaat:Ik zet even wat dingen op een rijtje, zodat iedereen mijn aanvankelijke scepsis begrijpt:
- moeder die 9 van haar zuigelingen vermoordt
- vader die moeder en zusje voor ogen van peuter vermoordt
- nu weer moeder die 2 kinderen vermoordt
- man doet baby in droger
- man slaat hond de hersenpan in
- honden bijten mensen/kinderen, 9 van de 10x echter is het niet de fout van de hond
- honden kunnen niet redeneren. Maar deze is TOCH naar boven gegaan regelrecht naar de kamer van het kind om de deurklink te openen om de baby te bijten. Hoewel de hond nooit boven kwam. Was de aanleiding voor de hond dat het kind huilde? Er MOET een prikkel zijn geweest, het lijkt me sterk dat de hond spontaan op dit idee kwam.
- ouders lagen te slapen, en alle ouders die ik ken, slapen maar staan bij de eerste kik die ze horen naast het bed van hun kind.
- baby is doodgebeten door hond.
- ouders komen daar later achter als ze moeten voeden.
Hond wordt afgemaakt. Omdat hij een hond is kan hij zijin verhaal niet doen. De baby kan het ook niet.
Tegen de ouders valt niets te bewijzen, dus is er geen andere optie dan ze te geloven. Ze zijin tenslotte ouders, en die zouden zoiets nooit doen... Helaas bewijzen bovengenoemde berichten echter het tegendeel.
MAar een raar verhaal blijf het wel.
Desiree schreef:Ik wil geen stemming maken. Ik heb precies uitgelegd wat mijn scepsis waren toen iedereen hard begon te roepen dat die hond terecht is afgemaakt. Ik wil het verhaal niet ontkrachten. Ik weet alleen maar niet wat ik moet geloven. Ik zeg niet dat ik het geloof. MAar ik zeg ook niet, dat ik het niet geloof.