ponyzotje schreef:heb jij de kern van mijn post begrepen? kan je het dan ook laten van op de bijzaak te reageren?
Haha, ik WIST dat deze ging komen

Maar je hebt idd een punt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ponyzotje schreef:heb jij de kern van mijn post begrepen? kan je het dan ook laten van op de bijzaak te reageren?
ponyzotje schreef:oorzaak kan jaloezie zijn, terecht of onterecht welshcobfan?
Welshcobfan schreef:ponyzotje schreef:oorzaak kan jaloezie zijn, terecht of onterecht welshcobfan?
terrechte reden van afmaken: immers kans op herhaling omdat je jaloezie niet kan afleren...
Sorane schreef:@Fjordenina
Eens moet de eerste keer zijn. Wie zegt dat de hond dat al eerder had gedaan?!!?
En zoals eerder gezegt, als zo'n beest kwaad wil dan komt ie er wel.
Welshcobfan schreef:Die hond is daar in huis de baas, die hond is niet slim maar wordt belangrijker gezien dan een mens. Ik heb die hond dagen meegemaakt, maar mijn vader bewoog alleen met zijn voeten en die hond ging al te keer, iets te onrustig bewegen en die hond valt je aan. als ik hem rustig probeer te aaien mét begeleiding van baas, bijt hij me nog. kan je nu voorstellen waarom ik er geen kind bij wil zien? vooral omdat hun beweren: hij bijt een eigen kind toch nooit??? nee hij bijt zijn bazen wel... en is snel jaloers, dus waarom zou die dan geen kind aanvallen? Hij reageert al te gevoelig op kinderen, mijn pony heeft hij ook al aangevallen (en luisterde niet op commado's van de baas).
Tevens hebben ze 6 katten met gebreken, 3 cavia's en roken en blowen. Dus nee ik hoop dat ze geen kids kunnen krijgen.
Ups schreef:Dus JIJ bepaald wat terecht en onterecht is...... En als er nou mensen zijn die een andere mening zijn toegedaan? Wat gaan we dan doen?
Quellian schreef:Ups schreef:Dus JIJ bepaald wat terecht en onterecht is...... En als er nou mensen zijn die een andere mening zijn toegedaan? Wat gaan we dan doen?
Ik mag toch hopen dat je een grapje maakt als je wilt beweren dat dit geen goede reden is?
ponyzotje schreef:Quellian: ze spreekt in het algemeen, sommige redenen kunnen ter discussie staan
door_ schreef:Okay mensen, ik heb even nagedacht volgens de theorie van een aantal mensen hier, en ik begrijp dat ik dus straks als de baby er is de baby op de grond moet laten slapen en de katten in het ledikant om te voorkomen dat ze jaloers worden?
Want ja, stel dat ze vinden dat het ledikant beter ligt en de baby dus uit de weg geruimd moet worden omdat het ledikant dan leeg is?
Welshcobfan schreef:Ik kijk honden nooit recht aan, hou mijn hand niet boven hun hoofd en blijf rustig en toch ben ik vaker gebeten
Ups schreef:Ik heb het niet over de reden, maar wie in dit geval de reden bepaald... Je begrijpt de kern van wat ik bedoel te zeggen niet.. Gebruik waarschijnlijk de verkeerde woorden..