Tellie schreef:Jaa.
Dan komt de duivel op aarde.
God laat iedere mogelijke pest op ons los.
En internet valt uit.
Pff. Stom bijgeloof.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Jaa.
Dan komt de duivel op aarde.
God laat iedere mogelijke pest op ons los.
En internet valt uit.
Pff. Stom bijgeloof.
Honeybee schreef:Ik had net al een topic geplaatst zonder te weten dat er al eentje bestond. Daarom plaats ik dezelfde tekst maar hierin.
Er is veel ophef over, dat blijkt uit de nieuwsberichten op radio en televisie. Dj's die er zelfs een programma aan wijden.
06-06-06 En datum waarop veel mensen in het huwelijk treden, maar ook een datum waarin veel gelovigen massaal gaan bidden. Zojuist ook op de televisie in het nieuws, mensen die 24 uur bidden.
666 'The number of the beast' ofwel het getal van de duivel.
Persoonlijk vind ik het nogal een hele ophef en ervaar deze dag zelf als een dag als zovele. Niets speciaals, het zonnetje schijnt en ik doe gewoon de normale dagelijkse dingen.
Zijn er mensen die deze dag anders ervaren? Voor wie dit wel een speciale dag is?
Overigens kwam ik vorig jaar oktober in Duitsland nog een supersnelle Porsche 911 GT3 tegen met daarop 'the number of the beast'
http://www.honeybeezz.nl/webbeeweblog/D ... .jpg[/img]
LiNDz schreef:Vandaag.. op 6-6-6 is mn pony overleden......
CC01 schreef:Voorlopig nog niks wereldschokkends gebeurd , zijn er btw nog mensen die denken dat de Sears Tower vandaag onder vuur zal genomen worden ?
Daentje schreef:Ik ben jarig vandaag ......
Fleury schreef:Vandaag was er een verdacht pakketje op het station van Maastricht![]()
En toen werd het college een uur verplaatst want er waren maar 20 mensen en de rest zat vast in de trein
En verder........er zitten wel mensen te bidden maar valt het hun niet op dat ik niet bid en nog wel gewoon leef?
Ze mogen hun best doen maar vind het wel beetje onzin hoor.
Ekkie schreef:@ CC01: Zekersteweten: alle inwoners van Chicago...herstel: alle inwoners van Chicago EN inwoners van de USA die nog nooit een voet buiten de USA hebben gezet, alle bijgelovige mensen en, sinds haar vorige post, misschien ook wel geluksvogel...
CC01 schreef:Ekkie schreef:@ CC01: Zekersteweten: alle inwoners van Chicago...herstel: alle inwoners van Chicago EN inwoners van de USA die nog nooit een voet buiten de USA hebben gezet, alle bijgelovige mensen en, sinds haar vorige post, misschien ook wel geluksvogel...
Als er zoveel mensen het verwachten , is het dan niet onlogisch dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.
Nja , er is nog een kans , het is nog geen 06u : 06 : 06
CC01 schreef:Nee dat is vanochtend al geweestEkkie schreef:@ CC01: Zekersteweten: alle inwoners van Chicago...herstel: alle inwoners van Chicago EN inwoners van de USA die nog nooit een voet buiten de USA hebben gezet, alle bijgelovige mensen en, sinds haar vorige post, misschien ook wel geluksvogel...
Als er zoveel mensen het verwachten , is het dan niet onlogisch dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.
Nja , er is nog een kans , het is nog geen 06u : 06 : 06