Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:10

@GeJe: Ja dag, alsof ze allemaal samenwonen....

Navidad

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:40

Die ho plekken mogen ze van mij inderdaad afschaffen. Ik ben een keer voor de gein met een vriendin van me naar zon plek geweest onder het motto "even de hond uit laten" .

ik vind het gewoon echt verschrikkelijk wat je daar ziet. En kan er ook gewoon niet over uit. Mensen met kinderstoeltjes achter in de auto, met een verlovings ring.

Zo hoorde ik ook een keer een verhaal van een oud klant van mij. Die werkte bij de anwb. Iemand had op een parkeerplaats een auto zien staan (de zowel bekende homoparkeerplaats en een anwb auto) met niemand erin of erbij, diegene heeft iemand dat bos in zien lopen met een andere gozer.

kenteken was opgenoemd en zo is die persoon achterhaald, twee uur later kwam die het bos uit en had zijn baas hem op staan te wachten, hij moest eerder weg omdat die ziek was, dus heeft die twee uur onder werktijd gespendeert. hij schrok zich een ongeluk toen die zijn baas zag. Zijn baas heeft hem voor de keuze gezet het te vertellen aan zijn vrouw en kinderen, zo niet raakte die zijn baan kwijt. als die het had verteld moest zijn vrouw dat bevestige met een telefoontje.

nou goed die avond belde zijn vrouw en hij had het haar inderdaad verteld, op alle detail na! en kan het gewoon niet bevate waarom dat stel nu nog bij elkaar is.. bah

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:42

Nou ja, dat iemand vreemd gaat met wie dan ook, vind ik niet zo schokkend.. maar doe dat niet buiten op straat, ho of he... is mij om t even..

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:44

Goh... da's wel extreem zeg!

En voor Cer: er zijn natuurlijk ook mannen die daar puur voor de sex naar toe gaan... Je moet daar maar zin in hebben En dan inderdaad niet zo!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:07

Dat is ook de reden waarom ze het van mij af mogen schaffen, daar komen de meest rare verhalen vandaan. homo's dit of homo's dat, maar de meeste die daar tusse zitten hebben gewoon een gezin etc, en wij lijden daar onder, njah althans als gewone homo zijnde!

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:44

Wat een verhaal, Navidad! Goede actie, van die baas!

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:51

navidad: wat een verhaal zeg!
maar het is inderdaad wel zo, er zijn toch genoeg mensen die gelijk alle homo's aankijken voor die praktijken op die 'verzamelparkeerplaatsen' .
Terwijl dit natuurlijk nergens op slaat. Hoeveel vreemde dingen halen hetero mensen wel niet uit? Daar kan je toch ook genoeg opmerkelijke zaken van opnoemen? Toch worden hetero's daar dan weer niet allemaal op aangekeken.
En ik vind het belachelijk dat dit door sommige mensen wel gegeneraliseerd wordt bij homo's.
Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen die zich er wel van bewust zijn dat die parkeerplaatsen voor een selecte groep vage mensen is en dat dit helemaal niet homo kenmerkend is.
Maar goed, je blijft nu eenmaal altijd mensen houden die generaliseren, ik vraag me af of dat ooit nog anders zal worden.

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:52

bah ! ik was laatst met mn werk naar dordrecht en dara zag ik ook al dat een parkeerplaats af was gesloten ik dacht al huh? eergister zag ik op undercover wat de reden daar voor was!

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:04

Ja waarom zouden mensen nou zowhn raar idee hebben achter het woord homo.. zou het niet weten

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:06

Homo is sowieso een beetje raar, aangezien we allemaal van het geslacht homo zijn. Geen idee welke gek ooit homo heeft verzonnen voor mannen die zich tot elkaar aangetrokken voelen
Die was er blijkbaar niet helemaal bij met z'n hoofd!

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:08

joycie schreef:
Homo is sowieso een beetje raar, aangezien we allemaal van het geslacht homo zijn. Geen idee welke gek ooit homo heeft verzonnen voor mannen die zich tot elkaar aangetrokken voelen
Die was er blijkbaar niet helemaal bij met z'n hoofd!

Homo komt van het woord gelijk/hetzelfde

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:10

klaasjuhhh schreef:
Wat een verhaal, Navidad! Goede actie, van die baas!

Ik lag helemaal dubbel toen ik het hoorde

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:48

toch wel een beetje sneu als je een vrouw en kinderen hebt om dan nog naar zoiets te gaan.. Vind ik

Nijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:49

Geweldig verhaal navidad, maar meen je dat die vrouw nog steeds bij hem is?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:57

NonnyNancy schreef:
Wat vinden jullie ervan + wat voor invloed heeft het op je dagelijks leven + wie is er homo + wat voor invloed heeft het op je hormonen (laatste vraag = weten)

Ik vind het heel knap als je erachter komt dat je dus een andere sexuele geaardheid hebt en hier ook open en eerlijk voor uit komt.
Ik vind het helemaal niet raar, gek of wat dan ook.
Ik vind het prachtig en ik heb dan ook alle respect van de wereld voor deze mensen

Invloed op mijn leven heeft het niet echt denk ik.
Het enige wat ik jammer vind is dat het nog steeds niet volledig geaccepteerd is ook vanuit bepaalde culturen uit gezien.

In mijn vrienden en kennissenkring heb ik verschillende mensen die homo, lesbisch of bi zijn.
Mijn beste vriend is ook homo.. Hoe hij mijn beste vriend is geworden is een beetje gek.. want ik was verliefd op hem, maar ja hij niet op mij.. Maar toch heb ik hem zo ook een beetje verovert, hoef iig niet bang te zijn dat een meisje in mijn plaats komt

Invloed op mijn hormonen..
Ik word er niet warm of koud van.. Bedoel je dat..

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:03

over die culturen trouwens. Mijn vader is moslim en ik homo maar hij accepteerd mij wel, ik mag alleen niet samen met mijn vriend blijven slapen.. mijn ouders zijn gescheiden .. maar thuis bij mijn moeder mag het gelukkig wel maar zo zie je maar dat er ook verschillen zit in moslim zijne

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:16

Cer schreef:
Ik heb nergens problemen mee, maar ik vind het wel jammer dat een groot gedeelte van die groep zichzelf zo buiten de maatschappij plaatst...

Homo-ontmoetingsplekken bijvoorbeeld, moet dat nou echt?

Ik denk van wel. Want vergeet niet dat ze in de minderheid zijn. En als ze iemand willen ontmoeten van gelijke aardheid, moeten ze in de gewone meninge flink zoeken en dan is het nog maar afwachten of dat het klikt. Terwijl als ze onder elkaar zijn, zijn ze vrijer en is het gemakkelijker kom iemand te vinden. Alleen in het publiek zo in die achterafbosjes, dat vind ik niets. MAar dat is denk ik ook lang niet voor alle homo's weggelegd.

Navidad schreef:
nou goed die avond belde zijn vrouw en hij had het haar inderdaad verteld, op alle detail na! en kan het gewoon niet bevate waarom dat stel nu nog bij elkaar is.. bah

Misschien had zijn vrouw allang een vermoeden en was de seks allang niet meer wat het geweest was. Misschien blijven ze bij elkaar omwille van de kinderen, elkaars vriendschap maar zijn ze verder vrij in het huwelijk

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:22

Ik heb enkele homoseksuele mensen bij mij op school (zelfs in de klas), en ik heb daar totaal geen problemen mee, vind ze zelfs erg sympathiek..

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:24

Waarom zie ik altijd een stevige vrouw voor me als ik aan lesbische vrouwen denk

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:35

Dat weet ik niet. Vaak zijn ze namelijk ook heel mager hoor.

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:04

stefoo schreef:
Waarom zie ik altijd een stevige vrouw voor me als ik aan lesbische vrouwen denk

Haha, gevoel voor humor, Stef?

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:44

Huh???????

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:58

Ja.. dat ontgaat mij ook even. De lesbische dames die tot mijn vriendenkring behoren zijn allemaal niet van het type "tuinbroek"/kort haar" om maar even weer een stereotiep neer te zetten...

Temeraire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:27

Dit gaat zo toch nergens meer over? Ik mag hopen dat het een soort van grapje was, anders vind ik dat je zelf net zo vaag bezig bent
Ook de reactie van desiree vind ik in dat opzicht wat vreemd. Natuurlijk zijn lesbische vrouwen soms ook mager, het zijn namelijk mensen, en niet ieder mens is even dik of dun.
Je zegt toch ook niet dat alle hetero's dun zijn maar dat er ook dikke bij zitten?

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:09

Ik vind dit sowieso maar een vaag topic eigenlijk.

Mijn oom is in 2001 getrouwd met zijn vriend, dit huwelijk werd kerkelijk ingezegd. Die predikant wist zich alleen totaal geen houding te geven, het was een heel aparte dienst. Vrij gênant.