Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xjudithx schreef:Citaat:Nou dan heb je toch wel ffkes iets nie goed gedaan....
Ik ben ook hoog opgeleid.. en heb nog nooit in de bijstand gezeten.. en ook niet in de ww.
PARDON??? Heb ik ffkes iets niet goed gedaan??? Sorry hoor, maar je weet niets van mij of mijn werk af. Ik vind deze opmerking echt heel rot.
Cayenne schreef:callcenter werk ook inderdaad
Citaat:Als je ze kan verstaan, haha
Citaat:PARDON??? Heb ik ffkes iets niet goed gedaan??? Sorry hoor, maar je weet niets van mij of mijn werk af. Ik vind deze opmerking echt heel rot.
xjudithx schreef:Ook toevallig cultuur- en godsdienstpsycholoog???
Whiz schreef:Uhm misschien is mijn moeder wel psycoloog.
terorita schreef:voel hier enige spanning opkomen
Urielle schreef:Schimmelig schreef:Fabriekswerk, da's de eerste goede die ik hoor!
De agrarische sector? Callcenterwerk en backoffice? Typiste? Islamitische scholen? Maatschappelijk werk, speciaal gericht op allochtonen eventueel? Magazijnwerk? Strijk- en plooiwerk? Thuiswerk? Islamitische winkels (noten, islamitische slager, shoarmatent...)?
Whiz schreef:xjudithx schreef:Ook toevallig cultuur- en godsdienstpsycholoog???
neeh
Cayenne schreef:terorita schreef:voel hier enige spanning opkomen
Ik ook, ik heb absoluut geen moeite met mensen die er anders als mij over denken, maar ga niet met dit soort dingen de spot drijven wanneer je geen idee hebt waar je over praat
xjudithx schreef:Oordelen over iemand zonder dat je hem/haar kent is makkelijk, dat blijkt maar weer.
Urielle schreef:De agrarische sector? Callcenterwerk en backoffice? Typiste? Islamitische scholen? Maatschappelijk werk, speciaal gericht op allochtonen eventueel? Magazijnwerk? Strijk- en plooiwerk? Thuiswerk? Islamitische winkels (noten, islamitische slager, shoarmatent...)?
jasmijn78 schreef:
Je zegt het goed, vrijetijdsoutfit.
Hey, niks tegen vrijetijdskleding he! Zo sta ik nota bene voor de klas!
Feit is dat geen enkele werkgever je aanneemt met als je met een rode puntmuts op komt solliciteren, evenals met een burka. Dus er is geen keuze. Het is of burka af of geen werk.
Dat is onzin. Dat geldt alleen voor de hogere en de klantgerichte functies. Het interesseert me geen biet hoe de schoonmaakploeg er bij ons uitziet. En da's maar goed ook, anders konden ze allemaal naar huis
Betreft: het identificeren > dat moet idd mogelijk zijn, eenmalig tegenover de werkgever (werkgeefster, vrouw van de werkgever, secretaresse...?) Dat betekent niet dat ze verplicht in het werk de boerka af moet leggen.
Noem jij eens een aantal banen op...
Contact met mannen is geen probleem, fysiek contact wel, maar dat wens ik ook niet met mijn collega's, als vrije Nederlandse
Contact met collega's vind ik in heel veel functies van ondergeschikt belang.
Identificatie: zie boven
Hygiene: ik zie niet in waarom kleding onhygienisch is. Ik ga ook niet in mijn nakie friet bakken. Veiligheid: bij bepaalde fabrieksmachines van toepassing, verder niet. Die pakken die je in sommige fabrieken aan moet doen zijn ook niet echt nauw gesloten (dat hadden die mannelijke productiemedewerkers wel gewild)
Voor een aantal functies: zie mijn berichtje eerder.
Whiz schreef:xjudithx schreef:Oordelen over iemand zonder dat je hem/haar kent is makkelijk, dat blijkt maar weer.
ik heb helemaal niet geoordeeld...