Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:11

fjordnina schreef:
De ouders van een jongen uit mijn klas hebben haar op de homevideo staan.

En zij hebben dit ook even gemeld neem ik aan?

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:35

Ja ze hebben het bij opsporing verzocht gemeld, maar verwachten niet dat er iets belanrijks uit komt. Ze waren namelijk bij het zwembad aan het filmen en daar kwam zij even door beeld lopen, that's all.

Spruit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:58

Dan hebben ze er waarschijnlijk ook weinig aan....
Ik wordt er onderhand een beetje gestoord van, er verdwijnen wel meer meisjes en daar wordt nooit zoveel aandacht aan besteed. Bovendien stinkt het hele zaakje behoorlijk, er moet wel iets raars aan de hand zijn....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:15

De verdachte die gisteren werd aangehouden in de zaak van de op Aruba verdwenen Natalee Holloway, betreft de 19-jarige Godfried van C. Hij is werkzaam bij een bedrijf dat hotels beveiligt. De politie had hem kort na de verdwijning van het meisje op 30 mei 2005 al eens ondervraagd.

Justitie wil niet zeggen wat de verdachte te maken kan hebben met de verdwijning van Holloway. Het is niet bekend of Van C. in het hotel werkte waar de 18-jarige Amerikaanse scholiere verbleef voordat ze verdween.

Holloway verdween vorig jaar mei spoorloos na een avondje stappen. De Nederlander Joran van der Sloot zat enige tijd vast op verdenking van betrokkenheid, evenals twee van zijn vrienden. Zij werden echter wegens gebrek aan bewijs op vrije voeten gesteld

Bonechi_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:53

Zijn vader is al ondervraagd. De jongen zou door zijn werk beschikking hebben over de bewakingsvideo's van verschillende hotels... ben benieuwd.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:58

ben ook benieuwd hoe het afloopt..
vind het maar een rare toestand...

Weer een Nederlander opgepakt, we komen zo wel lekker in het daglicht te staan..

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:38

Ik vind dat de TS idd gelijk heeft. Het word allemaal zo opgeblazen, er worden per jaar heel veel kinderen/mensen vermist waarom zou dit anders zijn?
Tuurlijk ik vind het heel erg voor de ouders en familie maarja...het is allemaal zo belangrijk enz.

Waar ik denk dat ze nu is? Ik denk dat ze door een van haar (mogelijke) ontvoerders van een rots is afgegooid en is verdronken. Zoiets denk ik al een hele tijd en daar ben ik altijd bij gebleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:26

_Jolien_ schreef:
Weer een Nederlander opgepakt, we komen zo wel lekker in het daglicht te staan..

Kan Dr. Phil weer lekker nederland hoerenland noemen

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:19

ShannaY schreef:
_Jolien_ schreef:

Heeft hij dat al eens gedaan dan? En tsja... de hele zaak is idd een groot mediacircus geworden...

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:22

NuggT schreef:
Ik vind dat de TS idd gelijk heeft. Het word allemaal zo opgeblazen, er worden per jaar heel veel kinderen/mensen vermist waarom zou dit anders zijn?
Tuurlijk ik vind het heel erg voor de ouders en familie maarja...het is allemaal zo belangrijk enz.

Waar ik denk dat ze nu is? Ik denk dat ze door een van haar (mogelijke) ontvoerders van een rots is afgegooid en is verdronken. Zoiets denk ik al een hele tijd en daar ben ik altijd bij gebleven.

Kwam iedere zaak maar zo in de media, dan bleven er ook niet zoveel verdachten vrij rond lopen.

Maak alle criminele feiten openbaar en er zullen minder criminele feiten gepleegd worden.

Als er in amsterdam net als gisteren 6 vermoord worden (volgens at5) is er nooit iets op het nieuws... Dat er 900 kinderen per jaar alleen in amsterdam sexueel worden misbruikt hoor je niets over...

Naam en toenaam van alle daders in de media en lekker opblazen...

Dan laten ze het wel uit hun hoofd...

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:34

NuggT schreef:

Aan de kust van aruba zwemmen ook nog flink wat haaien, dus je vind echt nooit meer wat van haar terug. Het is misschien heel hard om te zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat ze haaienvoer is geworden (hetzij leven hetzij al dood).

Maar weet iemand misschien waarom de nederlandse opsporing verzocht er aandacht aan besteed (ik studeer in belgie en heb geen tv, en je hoort er niet zo heel veel van op de radio, vandaar)? Of is het een vraag van de familie geweest ofzo?

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 11:53

sweetheart schreef:
NuggT schreef:

Aan de kust van aruba zwemmen ook nog flink wat haaien, dus je vind echt nooit meer wat van haar terug. Het is misschien heel hard om te zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat ze haaienvoer is geworden (hetzij leven hetzij al dood).

Maar weet iemand misschien waarom de nederlandse opsporing verzocht er aandacht aan besteed (ik studeer in belgie en heb geen tv, en je hoort er niet zo heel veel van op de radio, vandaar)? Of is het een vraag van de familie geweest ofzo?

Omdat er een nederland team aan de vermissing werk daar. En omdat ze in aruba zo,n pragtamma niet hebben.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:05

vikki schreef:
Citaat:

Heeft hij dat al eens gedaan dan? En tsja... de hele zaak is idd een groot mediacircus geworden...

Gelukkig heeft die vent ze zelf wel allemaal op een rijtje staan

Vandaag Koppensnellers gekeken op Talpa en vond het stukje over Holloway zeer maar dan ook zeer toepasselijk

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:13

Is er al meer duidelijkheid over deze zaak? zijn er al meer verdachten opgepakt, etc.. ??
ik hoor er de laatste tijd niet veel meer van.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:16

jolien, kijk maar eens op www.nu.nl een verdachte Arubaans in Nl opgepakt, vriend van die joran. Geloof inmiddels ook weer vrijgelaten sinds gisteren, maar hij blijft een verdachte.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:35

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:37

jeetje ik las het ook net! zou toch wat zijn he...eindelijk rust voor die ouders!

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:41

Het is zeker te hopen dat ze het echt is. Die ouders hebben genoeg geleden!

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:47

Dat iemand het zo lang onder zich kan houden, zonder zelf schuldig te zijn...vind dat ook erg!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:48

Jeetje, zou het dan toch echt?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:48

Waarom vertelt die kerel dat nu ineens na 12 jaar??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:51

Oh..... Dat zou op een vreemde manier fijn zijn. Dan is ze eindelijk terecht. Dat walgelijke monster rot hopelijk nog lang weg in zijn cel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:56

Goof schreef:
Waarom vertelt die kerel dat nu ineens na 12 jaar??

Dat dus. Je kan mij niet wijsmaken dat ie destijds de mediahype heeft gemist :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:58

Hmmm bron vind ik niet echt betrouwbaar. Zal het eerder geloven wanneer bij de nos staat. Zie het net op ad.nl staan
Laatst bijgewerkt door purny op 16-08-17 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:58

Oh wauw ik hoop echt heel erg dat ze het is. Dan kan het afgesloten worden voor de ouders en geliefden.

Zou die jongen dat al die jaren hebben geweten?
Dat zou ik echt heel erg vinden dat hij het niet heeft verteld.