fjordnina schreef:De ouders van een jongen uit mijn klas hebben haar op de homevideo staan.
En zij hebben dit ook even gemeld neem ik aan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordnina schreef:De ouders van een jongen uit mijn klas hebben haar op de homevideo staan.
_Jolien_ schreef:Weer een Nederlander opgepakt, we komen zo wel lekker in het daglicht te staan..
ShannaY schreef:_Jolien_ schreef:Weer een Nederlander opgepakt, we komen zo wel lekker in het daglicht te staan..
Kan Dr. Phil weer lekker nederland hoerenland noemen
NuggT schreef:Ik vind dat de TS idd gelijk heeft. Het word allemaal zo opgeblazen, er worden per jaar heel veel kinderen/mensen vermist waarom zou dit anders zijn?
Tuurlijk ik vind het heel erg voor de ouders en familie maarja...het is allemaal zo belangrijk enz.
Waar ik denk dat ze nu is? Ik denk dat ze door een van haar (mogelijke) ontvoerders van een rots is afgegooid en is verdronken. Zoiets denk ik al een hele tijd en daar ben ik altijd bij gebleven.
NuggT schreef:Ik vind dat de TS idd gelijk heeft. Het word allemaal zo opgeblazen, er worden per jaar heel veel kinderen/mensen vermist waarom zou dit anders zijn?
Tuurlijk ik vind het heel erg voor de ouders en familie maarja...het is allemaal zo belangrijk enz.
Waar ik denk dat ze nu is? Ik denk dat ze door een van haar (mogelijke) ontvoerders van een rots is afgegooid en is verdronken. Zoiets denk ik al een hele tijd en daar ben ik altijd bij gebleven.
sweetheart schreef:NuggT schreef:Ik vind dat de TS idd gelijk heeft. Het word allemaal zo opgeblazen, er worden per jaar heel veel kinderen/mensen vermist waarom zou dit anders zijn?
Aan de kust van aruba zwemmen ook nog flink wat haaien, dus je vind echt nooit meer wat van haar terug. Het is misschien heel hard om te zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat ze haaienvoer is geworden (hetzij leven hetzij al dood).
Maar weet iemand misschien waarom de nederlandse opsporing verzocht er aandacht aan besteed (ik studeer in belgie en heb geen tv, en je hoort er niet zo heel veel van op de radio, vandaar)? Of is het een vraag van de familie geweest ofzo?
vikki schreef:Citaat:Kan Dr. Phil weer lekker nederland hoerenland noemen
Heeft hij dat al eens gedaan dan? En tsja... de hele zaak is idd een groot mediacircus geworden...