Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friezenfan2 schreef:De vluchten waren opnieuw gestart maar er was vanochtend weer een alarm dat af ging met meldingen op je telefoon dus de vluchten vanuit dubai zijn weer gestopt.
En ik geloof dat Belgie inderdaad defensie vliegtuigen willen inzetten om mensen terug te halen. Nederland twijfelt daar nog over.
Niks fake nieuws aan dus. En of iets fake nieuws is zal je zelf moeten controleren en niet allemaal hier dumpen zodat dit topic toch een soort van ontopic blijft.
Eretria schreef:Ik heb ook gehoord dat bijv Australie en Thailand door deze oorlog nog maar voor 30 dagen brandstof hebben, en dat toeristen geen brandstof meer kunnen krijgen. En dat het voor de locals ook erg schaars is en tankstations vaak al dicht zijn. Wat er van waar is, dat durf ik niet te zeggen. Wel een naar idee
Eretria schreef:Ik heb ook gehoord dat bijv Australie en Thailand door deze oorlog nog maar voor 30 dagen brandstof hebben, en dat toeristen geen brandstof meer kunnen krijgen. En dat het voor de locals ook erg schaars is en tankstations vaak al dicht zijn. Wat er van waar is, dat durf ik niet te zeggen. Wel een naar idee
germie schreef:Je kunt ook zorgen dat het dichtklappen en weggaan is. Zo reis ik altijd. Ik pak nooit wat uit.
Maar goed, ieder zijn ding. Ik ga ook echt niet uitgebreid alles inpakken dan. Er zijn mensen die daar echt uren voor nodig hebben. Ik dus niet. Dat scheelt ook. Ik ben dus niet langer bezig dan dat een ander z'n jas nog moet pakken.
haha1995 schreef:heb je een idee wat voor vlucht je krijgt? Mijn Neefje komt vandaag terug met een rechtsstreekse vlucht uit maleisie
Tink89 schreef:Ach germie, hou toch op. Je standpunt is nu wel duidelijk. Je laat je spullen niet achter, bent sneller dan de rest van de wereld en kunt je niet voorstellen dat je in je onderbroek de straat op moet rennen zonder je camera of rugzak in geval van nood. Prima.
Zullen we nu weer terug naar het onderwerp?
, mee eens en heel correct omschreven. Arianne_94 schreef:haha1995 schreef:heb je een idee wat voor vlucht je krijgt? Mijn Neefje komt vandaag terug met een rechtsstreekse vlucht uit maleisie
We vliegen maandag met Emirates naar Dubai. Hebben daar een overstap van 9 uur, mijn man heeft een hotel geregeld zodat we kunnen slapen/ontspannen. En dan vliegen we door naar Amsterdam. En zijn dan 10 maart thuis![]()
Vandaag is er een vlucht van Emirates vertrokken vanaf Phuket naar Dubai.
Eretria schreef:Ik kan niet voor Thailand spreken maar hier in Australie is gewoon nog brandstof te krijgen. Is wel van de $1,60 naar $2,10-$2,20 een liter gestegen, maar het gebeurt wel vaker dat er grote schommelingen zijn.Ik heb ook gehoord dat bijv Australie en Thailand door deze oorlog nog maar voor 30 dagen brandstof hebben, en dat toeristen geen brandstof meer kunnen krijgen. En dat het voor de locals ook erg schaars is en tankstations vaak al dicht zijn. Wat er van waar is, dat durf ik niet te zeggen. Wel een naar idee
Barramundi schreef:Fijn dat jullie duidelijkheid hebben TS! En een hotel tijdens de tussenstop is echt ideaal! Hoef je niet zo op dat vliegveld te hangen.Eretria schreef:Ik kan niet voor Thailand spreken maar hier in Australie is gewoon nog brandstof te krijgen. Is wel van de $1,60 naar $2,10-$2,20 een liter gestegen, maar het gebeurt wel vaker dat er grote schommelingen zijn.Ik heb ook gehoord dat bijv Australie en Thailand door deze oorlog nog maar voor 30 dagen brandstof hebben, en dat toeristen geen brandstof meer kunnen krijgen. En dat het voor de locals ook erg schaars is en tankstations vaak al dicht zijn. Wat er van waar is, dat durf ik niet te zeggen. Wel een naar idee
Arianne_94 schreef:haha1995 schreef:heb je een idee wat voor vlucht je krijgt? Mijn Neefje komt vandaag terug met een rechtsstreekse vlucht uit maleisie
We vliegen maandag met Emirates naar Dubai. Hebben daar een overstap van 9 uur, mijn man heeft een hotel geregeld zodat we kunnen slapen/ontspannen. En dan vliegen we door naar Amsterdam. En zijn dan 10 maart thuis![]()
Vandaag is er een vlucht van Emirates vertrokken vanaf Phuket naar Dubai.
thequeensmum schreef:Lees net dat er exorbitante prijzen worden gevraagd door luchtvaartmaatschappijen voor vluchten vanuit Thailand etc naar Nederland.
Soms duizenden euro’s duurder dan de gangbare prijs.
Ik vind dit wel echt een heel misselijke manier van misbruik maken van mensen in nood