Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Mijn man zei het ook gelijk toen ze zeiden dat hij eerst nog wat met de kinderen was gaan eten; hopelijk heeft hij wat in het eten gedaan......
Over wel of niet speculeren vind ik mensen wel wat overdreven reageren. Dit is een discussie forum en mensen hebben behoefte om hun gedachte en gevoelens te delen. Ze belemmeren hier niet het onderzoek en ook de familie zal er niks van mee krijgen wat op Bokt worde geschreven. Daarbij zullen zij zelf ook 100 gedachte en gevoelens hebben.
Die man is 67 en nu pas draait hij door. De oorzaak weten we niet, maar het is menselijk om daar over na te willen denken en ook goed om over te discussiëren, want je wil allemaal dit kunnen voorkomen.
En al zouden mensen hier speculeren, met consequent mensen erop te wijzen of mensen willen corrigeren, wordt het ook echt niet beter.
superpony schreef:Mijn man zei het ook gelijk toen ze zeiden dat hij eerst nog wat met de kinderen was gaan eten; hopelijk heeft hij wat in het eten gedaan......
Over wel of niet speculeren vind ik mensen wel wat overdreven reageren. Dit is een discussie forum en mensen hebben behoefte om hun gedachte en gevoelens te delen. Ze belemmeren hier niet het onderzoek en ook de familie zal er niks van mee krijgen wat op Bokt worde geschreven. Daarbij zullen zij zelf ook 100 gedachte en gevoelens hebben.
Die man is 67 en nu pas draait hij door. De oorzaak weten we niet, maar het is menselijk om daar over na te willen denken en ook goed om over te discussiëren, want je wil allemaal dit kunnen voorkomen.
En al zouden mensen hier speculeren, met consequent mensen erop te wijzen of mensen willen corrigeren, wordt het ook echt niet beter.
Jildau schreef:Ik denk wel aan dat stukje wat bij Hart van Nederland te zien was.. Die man die vertelde dat zijn vriendin nog contact met hem had gehad en dat alles goed ging en ze net een schnitzel hadden gegeten? Was dat gelogen of was dat nog op zaterdag? Vond dat een heel apart verhaal en schiet me nu weer te binnen.
https://www.hartvannederland.nl/112/ver ... klaas-bijl
CharleyT schreef:Twee dingen : weet niet wat je bedoeld met nu pas ... ? En je laatste zin: je doet nu toch hetzelfde: mensen willen corrigeren?
paddington schreef:Lusitana schreef:Gewoon een gore hufter die wil dat zijn ex het ergste lijden doorstaat dat denkbaar is en niet de consequentie wil dragen. En niemand die me op andere gedachten kan brengen.
Ben het geheel met je eens!
Ik hoop echt dat ze niet lang hebben hoeven lijden.
Zo jong nog en zo onschuldig en nog een heel leven hadden ze voor zich.
Jildau schreef:Ik denk wel aan dat stukje wat bij Hart van Nederland te zien was.. Die man die vertelde dat zijn vriendin nog contact met hem had gehad en dat alles goed ging en ze net een schnitzel hadden gegeten? Was dat gelogen of was dat nog op zaterdag? Vond dat een heel apart verhaal en schiet me nu weer te binnen.
https://www.hartvannederland.nl/112/ver ... klaas-bijl
meggiemeg schreef:Vreselijk dit, vraag me wel af wat er gebeurt is tussen de ouders dat je als vader zover komt. Kan me niet voorstellen dat je dit doet als er niets aan de hand was.
Sassy4barrel schreef:dat hoop ik ook maar een verdrinkingsdood is een van de ergste manieren om te gaan
Zonnetje81 schreef:Schijnt juist helemaal niet zo te zijn. Maar ook dat is een andere discussie.
Babootje schreef:Wat een afschuwelijke uitkomst... Was er al bang voor toen er echt geen spoor te vinden was, dat ze in het water zouden liggen. Wel blij dat ze gevonden zijn. Sommige mensen die op die manier verdwijnen worden niet meer of pas na jaren gevonden... Heel verdrietig. Sterkte aan de achterblijvers...
Koper schreef:Zonnetje81 schreef:Schijnt juist helemaal niet zo te zijn. Maar ook dat is een andere discussie.
Wat ik dan weer begrepen heb is dat het voor volwassenen een vreselijke dood is en voor (kleine) kinderen juist niet. Omdat volwassenen willen gaan vechten tegen het water en kinderen zich eraan overgeven.
Sassy4barrel schreef:meggiemeg schreef:Vreselijk dit, vraag me wel af wat er gebeurt is tussen de ouders dat je als vader zover komt. Kan me niet voorstellen dat je dit doet als er niets aan de hand was.
dit vind ik echt een rare opmerking...
Er worden dagelijks ik weet niet hoeveel vrouwen mishandeld door hun partner en die doen toch ook niet zoiets.. Nu word de moeder ; een van de slachtoffers nog de schuld in de schoenen geduwt ; zo van wat is er tussen hen voorgevallen...? dat doet er toch niet toe !
troi schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht was tegen de regels geformuleerd
Roodvos schreef:meggiemeg schreef:Vreselijk dit, vraag me wel af wat er gebeurt is tussen de ouders dat je als vader zover komt. Kan me niet voorstellen dat je dit doet als er niets aan de hand was.
dit vind ik echt een rare opmerking...
Er worden dagelijks ik weet niet hoeveel vrouwen mishandeld door hun partner en die doen toch ook niet zoiets.. Nu word de moeder ; een van de slachtoffers nog de schuld in de schoenen geduwt ; zo van wat is er tussen hen voorgevallen...? dat doet er toch niet toe !
Ja, dat doet er wel toe.
Als een moeder de kinderen, en eventueel de partner, mishandelt (nog steeds een taboe helaas, mishandelende vrouwen in de relatie). Hulpverleners zijn helaas zodanig ingesteld/opgeleid dat de moeder wordt voorgetrokken en de vader achtergesteld. Als de moeder dan ook nog een manipulerend kr..ng is wat langdurig niet doorzien wordt door de biased hulpverleners, dan kan dat een vader tot wanhoop drijven.
Dit uit eigen ervaring in de familie. Wat gelukkig niet ontspoord is, maar wel iemand voor het leven gebroken heeft.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat in een dergelijke situatie een mentaal minder sterk persoon knapt. Wat niet wil zeggen dat dit in dit geval ook speelt/gespeeld heeft. Dat weet ik niet. Maar bij elk van dit soort familie-drama's komen de eigen ervaringen met de disfunctionele biased "hulp"verleners weer boven.