Cer schreef:Over het ingrijpen in het onderwijs is vanuit de BBB communicatie gekomen en ze hebben dat herzien.
Maar goed, ook dat selectief lezen is een onderdeel van framing..
daarnaast zag ik bij de waterschappen dat de BBB en de PvdD verbazingwekkend vaak aan dezelfde kant van de streep zaten (in tegenstelling tot VVD, die aan de heel andere kant zat)
Dus 'BBB en PvdD zullen nooit iets samen kunnen' gaat ook niet op.
De connectie met Bayern is een losse flodder die te pas en te onpas ergens vandaan gehaald wordt om 'aan te kunnen tonen' dat BBB is opgericht en bestuurd wordt door Big Agro.. Het lijkt me heel vermoeiend om als persoon/partij steeds weer van die ouwe koeien () tegen te komen.
Overigens vind ik momenteel politiek meer een slechte soap, met elkaar constant naar beneden halen, steken geven, opzettelijk verkeerde berichtgeving in plaats van over de inhoud praten.
het is 'kijk eens wat voor slechts zij doen!!' in plaats van 'wij willen dit en dat oplossen op deze manier'..
Ik snap wel dat mensen het gevoel hebben dat stemmen niks bijdraagt, of dat ze niet wilen mee doen aan dat kleuterschool gedrag...
Het is inderdaad grappig dat de PvdD en BBB soms meer op elkaar lijken dan mensen zouden denken. Allebei zijn ze vóór de boer, alleen zit er een verschil in de manier waarop. Hoe PvdD graag meer kleinschalige boeren wilt die worden gestimuleerd om diervriendelijker/biologisch te werken, lijkt BBB nog in de greep te zijn van de "big agro": meer boeren en meer produceren. De stikstof en natuur wordt hierbij helemaal vergeten, terwijl boeren ook niet zonder natuur kunnen. Hoe wil je een gezonde bodem zonder bodemleven, of bestuiving zonder bestuivers? Zo schiet je jezelf mooi in de voet, helaas...