En ik weet niet waar ze aan het zoeken zijn? En of ze dit gebied al gezocht hebben.
Hij het het dus over een restaurant met een A en iets met vaart. En iets met veer. De weg naast de rode streep is veerweg.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:Net hoorde ik op tv nog dat volgens de politie dat alert gewoon nog van kracht is BTW.
En ook was er een kennis van de begeleidster die aangaf dat zij juist iemand is die door het vuur zou gaan voor het meisje dat ze vaker het meisje mee nam en dat er volgens die kennis maar twee scenario's zijn
Ofwel ze hebben een ongeluk gehad.
Ofwel er is iemand anders in het spel die ze iets aangedaan geeft of ontvoerd heeft of iets.
Dat zij het meisje iets zou aandoen of zou mee nemen en wegblijven is volgens hem echt uitgesloten.
[***] schreef:BeFunny schreef:Net hoorde ik op tv nog dat volgens de politie dat alert gewoon nog van kracht is BTW.
En ook was er een kennis van de begeleidster die aangaf dat zij juist iemand is die door het vuur zou gaan voor het meisje dat ze vaker het meisje mee nam en dat er volgens die kennis maar twee scenario's zijn
Ofwel ze hebben een ongeluk gehad.
Ofwel er is iemand anders in het spel die ze iets aangedaan geeft of ontvoerd heeft of iets.
Dat zij het meisje iets zou aandoen of zou mee nemen en wegblijven is volgens hem echt uitgesloten.
Als je hetzelfde hebt gezien als ik dan is het een herhaling. Het Amber Alert is niet meer van kracht.
peach2001 schreef:Je weet indd nooit wat in iemand's hoofd omgaat. Hoe vaak is er wel niet een familie moord/zelfmoord drama geweest waar de buurtbewoners compleet in shock waren omdat er geen enkele aanwijzing was dat er iets mis was.
We zijn 2 dagen verder, de bekende plekken en mogelijke routes zijn uitgekamd, er zijn op dit moment niet direct tekenen van een mogelijk ongeval.
Ik snap de terughoudendheid wel mbt sanne noemen. Natuurlijk gaat niemand er vanuit dat zij verantwoordelijk is maar niemand kan op dit exacte moment 100% zeggen dat het niet zo is. Hoe langer het duurt, hoe meer dat mogelijke scenario naar voren zal gaan schuiven bij mensen.