Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:50

Ik heb die link gezien van die 'helderziende'?
En ik weet niet waar ze aan het zoeken zijn? En of ze dit gebied al gezocht hebben.
Hij het het dus over een restaurant met een A en iets met vaart. En iets met veer. De weg naast de rode streep is veerweg.

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 19:53

Ja kijk ik op Google maps kan ik ook wel wat omschrijven daar in de buurt. En wat straat namen benoemen lijkt op.

Ik geloof zeker in paranormale dingen. Maar dit is mij ook te vaag zo.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:01

Met z'n genverbrander hahhahaha. Tot op heden hebben paragnosten nog nooit iets succesvol bijgedragen aan vermissingen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 20:06

Geef die Robbert van den Broeke toch geen aandacht joh. Dat is echt een eerste klas oplichter.
Ik vind het echt heel egoistisch dat hij deze heftige vermissing aan grijpt om zelf weer even in de belangstelling te komen.

Shiloh

Re: Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:11

Ik begreep dat het Amber alert inmiddels is ingetrokken. Dat geeft mij toch wel de indruk dat de politie inmiddels uitgaat van een ongeval en niet van een ontvoering oid. Anders trek je dat Amber alert toch niet in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:12

Shiloh schreef:
Ik begreep dat het Amber alert inmiddels is ingetrokken. Dat geeft mij toch wel de indruk dat de politie inmiddels uitgaat van een ongeval en niet van een ontvoering oid. Anders trek je dat Amber alert toch niet in?

Jawel, dat is standaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:13

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Bokt regels.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Voldoet niet aan regels

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:13

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:18

Ik denk ook dat ze om het leven zijn gekomen door een ongeval. Hebben ze de GPS niet van de telefoon gevonden of denk ik nu te simpel?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:23

Als de telefoon kapot is/onder water ligt/uitgezet is, doet-ie het niet meer. Ze hebben wel ergens een laatste signaal gevonden, maar daarna is het spoor van de telefoon dus weg.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:24

Net hoorde ik op tv nog dat volgens de politie dat alert gewoon nog van kracht is BTW.

En ook was er een kennis van de begeleidster die aangaf dat zij juist iemand is die door het vuur zou gaan voor het meisje dat ze vaker het meisje mee nam en dat er volgens die kennis maar twee scenario's zijn

Ofwel ze hebben een ongeluk gehad.

Ofwel er is iemand anders in het spel die ze iets aangedaan geeft of ontvoerd heeft of iets.

Dat zij het meisje iets zou aandoen of zou mee nemen en wegblijven is volgens hem echt uitgesloten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:25

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:26

BeFunny schreef:
Net hoorde ik op tv nog dat volgens de politie dat alert gewoon nog van kracht is BTW.

En ook was er een kennis van de begeleidster die aangaf dat zij juist iemand is die door het vuur zou gaan voor het meisje dat ze vaker het meisje mee nam en dat er volgens die kennis maar twee scenario's zijn

Ofwel er is iemand anders in het spel die ze iets aangedaan geeft of ontvoerd heeft of iets.

Dat zij het meisje iets zou aandoen of zou mee nemen en wegblijven is volgens hem echt uitgesloten.

Als je hetzelfde hebt gezien als ik dan is het een herhaling. Het Amber Alert is niet meer van kracht.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:27

purny schreef:
Ik denk ook dat ze om het leven zijn gekomen door een ongeval. Hebben ze de GPS niet van de telefoon gevonden of denk ik nu te simpel?

Wat ik er van heb begrepen was dat ze op die plek al hebben gezocht, maar dat ze ze daar niet hebben gevonden.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:28

Je weet indd nooit wat in iemand's hoofd omgaat. Hoe vaak is er wel niet een familie moord/zelfmoord drama geweest waar de buurtbewoners compleet in shock waren omdat er geen enkele aanwijzing was dat er iets mis was.

We zijn 2 dagen verder, de bekende plekken en mogelijke routes zijn uitgekamd, er zijn op dit moment niet direct tekenen van een mogelijk ongeval.

Ik snap de terughoudendheid wel mbt sanne noemen. Natuurlijk gaat niemand er vanuit dat zij verantwoordelijk is maar niemand kan op dit exacte moment 100% zeggen dat het niet zo is. Hoe langer het duurt, hoe meer dat mogelijke scenario naar voren zal gaan schuiven bij mensen.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:29

Op die plek hebben ze inderdaad ook al gezocht. Ook die vriendengroep hebben daar al gezocht.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:30

[***] schreef:
BeFunny schreef:

Als je hetzelfde hebt gezien als ik dan is het een herhaling. Het Amber Alert is niet meer van kracht.

Het stukje van die kennis was idd een herhaling. en blikten terug naar vanmiddag en gingen toen door naar verwarring over het amber alert dat zou zijn ingetrokken. Maar volgens de politie was die nog van kracht. Of dat een herhaling was durf ik niet te zeggen. Ik stond te koken dus luisterde meer en vriend zat te kijken.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:30

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:31

peach2001 schreef:
Je weet indd nooit wat in iemand's hoofd omgaat. Hoe vaak is er wel niet een familie moord/zelfmoord drama geweest waar de buurtbewoners compleet in shock waren omdat er geen enkele aanwijzing was dat er iets mis was.

We zijn 2 dagen verder, de bekende plekken en mogelijke routes zijn uitgekamd, er zijn op dit moment niet direct tekenen van een mogelijk ongeval.

Ik snap de terughoudendheid wel mbt sanne noemen. Natuurlijk gaat niemand er vanuit dat zij verantwoordelijk is maar niemand kan op dit exacte moment 100% zeggen dat het niet zo is. Hoe langer het duurt, hoe meer dat mogelijke scenario naar voren zal gaan schuiven bij mensen.

Precies dat eerste.
Ik ken Sanne en zeg heel eerlijk de Sanne die ik ken zou dit nooit doen. Maar je weet nooit 100% wat er in iemands hoofd omgaat. Ze hoeft maar een klap van de molen gehad te hebben en t is ineens een heel ander mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:34

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:35

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:35

Misschien is het makkelijker om berichten over het uitschakelen van het aa bericht gewoon te negeren ipv een discussie te houden in het topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:38

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:39

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 20:40

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het een reactie was op een leeggehaald bericht.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 20-10-22 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op leeggehaald bericht