janderegelaa schreef:BigOne schreef:BBB lost het alleen op voor de landbouw en veeteelt, die zijn er echt niet voor de gewone burger. Dat pretenderen ze wel maar blijkt uit niets, pure lobbypartij voor de giganten in de landbouw en veeteelt.
Dan moet je toch wat vaker politieke debatten gaan volgen.
Het zijn niet alleen de debatten Jan, alles er omheen, uitingen op sm, een frontvrouw die geen flinstertje kritiek kan verdragen maar meteen blokt. De wetenschap terzijde schuift , dat zijn zeker geen figuren om een land te leiden. Los van hoe het nu gaat, vvd en d66 zijn nooit mijn partij geweest maar ik zie in bbb nogal veel overeenkomsten met opkomst qua FvD , die werden ineens de grootste in de provincies puur door politiek gebral. En duvelden net zo hard weer weg( gelukkig) .
Op wie dan wel stemmen? Wanneer er eentje in de kamer niet de mond houd en ze de waarheid zegt is dat Esther Ouwehand wel. Duidelijk en precies wat er op dit moment gebeurt, compleet falend beleid op alle gebieden. En dat komt volgens mij ook doordat de gevestigde partijen schijtens benauwd zijn voor de populistische opruiers en niets meer regelen uit angst zetels te verliezen. Wat ze op deze manier juist wel doen en daar schuilt een groot gevaar in.