Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Reddingsbrigades zijn vannacht al opgeroepen.
En er is nog meer eten dan enkel dingen uit vriezer en koelkast of ben ik nou gek?
In plaats van mensen die kant op sturen met eten, kun je niet beter kijken wie je in veiligheid kunt brengen? Dan zitten ze ook warm en droog. Nog los van het feit dat mensen die daar voedsel heen moeten brengen ook iets kan overkomen.
Water in de Geul staat zo hoog dat de A2 daar dicht gaat.
meisje_ schreef:Wij staan nu vanuit maastricht a2 stil. Beide richtingen afgesloten. Meerssen-Bunde stroomt langzaam alles over.
Echt n drama.
Een vriendin van mij woont in Meers (klein maasdorpje) daar staat t leger klaar. De maas staat op uitbreken.![]()
Dat is 3 minuten van ons af. Grote zorgen overal.
meisje_ schreef:Wij staan nu vanuit maastricht a2 stil. Beide richtingen afgesloten. Meerssen-Bunde stroomt langzaam alles over.
Echt n drama.
Een vriendin van mij woont in Meers (klein maasdorpje) daar staat t leger klaar. De maas staat op uitbreken.![]()
Dat is 3 minuten van ons af. Grote zorgen overal.
pumpina schreef:Weet iemand hoe het is in regio Den Bosch / Eindhoven? Ik dacht dat de problematiek vooral in Zuid-Limburg zit, maar ik zie dat daar snelwegen ook ondergelopen zijn.
@meisje brrr enge situatie!
tienus63 schreef:pumpina schreef:Weet iemand hoe het is in regio Den Bosch / Eindhoven? Ik dacht dat de problematiek vooral in Zuid-Limburg zit, maar ik zie dat daar snelwegen ook ondergelopen zijn.
Volgens kaarten in iPhone water op de weg knooppunt leenderheide.
Verkeersmeldingen in Flitsmeister raadplegen.
Die ook up to date met meldingen en de oorzaken.
pumpina schreef:Weet iemand hoe het is in regio Den Bosch / Eindhoven? Ik dacht dat de problematiek vooral in Zuid-Limburg zit, maar ik zie dat daar snelwegen ook ondergelopen zijn.
tienus63 schreef:pumpina schreef:Weet iemand hoe het is in regio Den Bosch / Eindhoven? Ik dacht dat de problematiek vooral in Zuid-Limburg zit, maar ik zie dat daar snelwegen ook ondergelopen zijn.
Volgens kaarten in iPhone water op de weg knooppunt leenderheide.
Verkeersmeldingen in Flitsmeister raadplegen.
Die ook up to date met meldingen en de oorzaken.