BaileyMix schreef:Loretta schreef:PVDD was gelijk al bang dat ze tekort zouden komen. En degenen die gaan schrijven moeten zorgen dat ze de boel juridisch stevig dicht timmeren. Helaas is dat de afgelopen jaren regelmatig fout gegaan waardoor we uiteindelijk kwamen te zitten met problemen als de stikstofcrisis.
Oh, leg uit, dat tekort komen?
En de stikstofcrisis, ik herhaal het nog maar eens, is echt, niet alleen op papier, ook als jij er persoonlijk nu misschien geen last van hebt. Je moet niet zomaar alles geloven wat lobbyisten je influisteren. Ga eens een keer mee met je plaatselijke ecoloog, zou ik zeggen.
Er is zeker teveel stikstof zowel op papier als in de echte natuur. Het probleem is alleen dat dit inherent is aan een klein landje met een zeer dichte bevolkingsdichtheid. Het zou tijd worden dat Nederland voor eens en altijd zou erkennen dat het een veredelde stadsstaat is waarin bepaalde doelen gewoon niet haalbaar zijn. Al ben ik het met je eens dat het beter zou kunnen dan dat we nu doen. Maar die dromen van een Yellowstone of krugerpark in de polder zijn gewoon pure grootheidswaanzin die hier gewoon niet mogelijk zijn. Daar zit het grootste probleem.