PlantsTho schreef:Morganlefay schreef:Om even een andere ingang te geven. Bij een varkensboer binnenvallen omdat je het niet eens bent met de moderne veehouderij is een verhaal maar met auto's er naar toe rijden vind ik nog veel verderfelijker.
Als je zo graag het goede voorbeeld wil geven doe het dan ook goed en niet half.![]()
Iets met balk en splinter.
En ben ook bang dat deze mensen juridische bijstand hebben(gekregen) die ervoor zorgt dat ze aan alle kanten buiten kosten en andere procedures vallen. Wat inhoudt dat wij als gewone burgers de rekening krijgen
En ik denk inderdaad dat deze varkens een voortijdig enkeltje slachthuis gaan krijgen vanwege het verstoren van hun leefmilieu en stress.
https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
Ik vraag me dan ook nog eens af of je het erg vind dat de varkens wellicht naar de slachterij moeten nu. Dat was hoe dan ook het geval geweest toch, ook zonder dat de activisten in de stal waren geweest?
Dus omdat ze toch wel doodgaan om opgegeten te worden is het niet erg dat ze nu massaal vroegtijdig geruimd worden? En nee, dat is niet in het slachthuis. En ze worden dan ook niet opgegeten.
Een catastrofe voor de boer...