Cayenne schreef:MusicIsLife schreef:Ik hoor en zie regelmatig mensen die emotieloos raken door anti-depressiva. Wellicht icm. een ander medicijn dat zoiets ook nog gevaarlijk kan uitpakken? Ik bedenk dit nu even zo hoor. Ben benieuwd of jullie hier nog iets over weten of denken.
Ik slik zelf anti-depressiva (maar dan vooral om te kunnen slapen en tegen extreme stress, al hebt het daar helaas nog altijd niet tegen) maar ik merk wel dat het de emoties onwijs afvlakt. Ik kan bijvoorbeeld niet meer huilen en zou het best wel weer eens lekker vinden om eens goed uit te huilen.
Ik heb wel in de bijsluiter gelezen dat het icm sommige soorten drugs tot psychoses of agressief gedrag kan leiden.
Dankjewel voor je openheid. Lijkt me heel vervelend. Ik hoop dat het verder wel uitkomst biedt voor jou. Veel sterkte

Voor wie aangaf dat de dader geen anti-depressiva slikt/daar geen relatie mee is. Het ging over medicijnen die mogelijk zoiets kunnen uitlokken. Ik vroeg mij dit gewoon af, aangezien ik om mij heen ook het een en ander met mensen zie gebeuren door medicatie (met name anti-depressiva).