Citaat:maar aan de andere kant voor het eten in gedachten tegen een niet bestaand "spook" praat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Bah, nou weet ik niet meer wie het was maar ik las laatst een interview met een wetenschapper die haarfijn kon uitleggen hoe zijn geloof in overeenstemming was met zijn wetenschappelijke kennis. Heel plausibel, klonk dat.
Avalanche81 schreef:Toch altijd fijn, als je voelt dat anderen respect voor je levensovertuiging hebben.
Ryder schreef:[naam] schreef:Jij belaad het negatief, ik niet.
Voor mij is het iets niet existerend's.
Net zoals autisme vaccinatieschade voor anderen.
Geloof jij dan wel dat autisme een vorm is/kan zijn van vaccinatieschade?
quera schreef:n_love_qwert schreef:Ha ha sorry hoor maar wat is er ook mis met je als je daadwerkelijk gelooft dat vaccinaties voor autisme zorgen
Uitgelachen? Dan kan je nu weer serieus reageren
n_love_qwert schreef:[quote="quera"
[quot="n_love_qwert"]
Ha ha sorry hoor maar wat is er ook mis met je als je daadwerkelijk gelooft dat vaccinaties voor autisme zorgen
quera schreef:n_love_qwert schreef:[quote="quera"
[quot="n_love_qwert"]
Ha ha sorry hoor maar wat is er ook mis met je als je daadwerkelijk gelooft dat vaccinaties voor autisme zorgen
Uitgelachen? Dan kan je nu weer serieus reageren
Anoniem schreef:Ryder schreef:
Geloof jij dan wel dat autisme een vorm is/kan zijn van vaccinatieschade?
Ik geloof niet, ik denk dat je het niet kunt uitsluiten. In de bijsluiter van Tripedia, die uit de handel is) is het ooit als gemelde bijwerking opgenomen.
Zoiets vind ik dan weer opmerkelijk.
Het onderzoek in de OP vindt ik waardeloos omdat het om gevaccineerde kinderen vs gevaccineerde kinderen gaat.
Stel.... dat bij gevaccineerde kinderen met de kwetsbaarheid tot reacties op bepaalde stoffen/ziekteverwekkers, de BMR de druppel is die de emmer doet overlopen, of bij de gevaccineerde-maar-zonder-BMR kinderen de eerstvolgende infectie/ blootstelling aan belastende stoffen daarvoor in de plaats dat is, dan kan vaccineren imo best een oorzaak/trigger zijn die die schade aangericht.
Daarom had ik liever een onderzoek gezien van gevaccineerde+ BMR kinderen vs 100% ongevaccineerde kinderen (dus ook niet alleen de hulpstoffen geïnjecteerd).
Het huidige onderzoek vond ik, zonder respectloos te willen zijn, valappels met rotte appels vergelijken. Ze zijn beide al aangetast, de ene zichtbaar, de andere niet zichtbaar maar met een kwetsbare plek onder de schil waarvan je niet weet hoe lang die goed blijft.
n_love_qwert schreef:Oh maar daarin ben ik niet geïnteresseerd hoor. Vind het gewoon zwaar naïef als je dat soort (allang ontkrachtte) onzin nog steeds gelooft. Hierom ook niet geïnteresseerd om er discussie over te houden o.i.d.
Anoniem schreef:Ik geloof niet, ik denk dat je het niet kunt uitsluiten. In de bijsluiter van Tripedia, die uit de handel is) is het ooit als gemelde bijwerking opgenomen.
Zoiets vind ik dan weer opmerkelijk.
Citaat:Adverse events reported during post-approval use of Tripedia vaccine include idiopathic thrombocytopenic purpura, SIDS, anaphylactic reaction, cellulitis, autism, convulsion/grand mal convulsion, encephalopathy, hypotonia, neuropathy, somnolence and apnea. Events were included in this list because of the seriousness or frequency of reporting. Because these events are reported voluntarily from a population of uncertain size, it is not always possible to reliably estimate their frequencies or to establish a causal relationship to components of Tripedia vaccine.
Anoniem schreef:Het onderzoek in de OP vindt ik waardeloos omdat het om gevaccineerde kinderen vs gevaccineerde kinderen gaat.
Stel.... dat bij gevaccineerde kinderen met de kwetsbaarheid tot reacties op bepaalde stoffen/ziekteverwekkers, de BMR de druppel is die de emmer doet overlopen, of bij de gevaccineerde-maar-zonder-BMR kinderen de eerstvolgende infectie/ blootstelling aan belastende stoffen daarvoor in de plaats dat is, dan kan vaccineren imo best een oorzaak/trigger zijn die die schade aangericht.
Daarom had ik liever een onderzoek gezien van gevaccineerde+ BMR kinderen vs 100% ongevaccineerde kinderen (dus ook niet alleen de hulpstoffen geïnjecteerd).