Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:pompadour schreef:
Jermaine vreet goed van de royalities. Die heeft er alle financiële belang bij om Michael te verdedigen.
8nnemiek schreef:Cayenne schreef:Een van de jongens die bij hem in bed lagen verklaarden dat Michael een bepaalde plek op zijn geslachtsdeel had en na onderzoek bleek hij die inderdaad te hebben.
Dat is in ieder geval geen bizar toeval, lijkt mij.
Dat is inderdaad niet normaal dat hij dat weet.
Maar als je zo wereldvreemd bent dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze zich gewoon in de slaapkamer hebben omgekleed en daarbij iets gezien hebben. Het kán alsnog vrij onschuldig zijn geweest, al is het in onze maatschappij absoluut niet normaal of acceptabel.
8nnemiek schreef:MJ had vitiligo, dat zijn behoorlijk opvallende plekken, zeker bij iemand die een donkere huidskleur heeft.
Niet dat ik het goed praat hoor.. Maar ik ken ook iemand met vitiligo, en zo'n vlekken dat valt echt op.
8nnemiek schreef:Ik zei toch dat het juist niet normaal en niet acceptabel is?Jullie lezen niet goed.
Janine1990 schreef:8nnemiek schreef:Ik zei toch dat het juist niet normaal en niet acceptabel is?Jullie lezen niet goed.
Maar vitiligo is een logische manier om het wel te zien... Dat zal wel, maar daarmee ga je voorbij aan hetgeen dat in de eerste plaats al verkeerd was. Ik denk dat dat meer aversie oproept dan je bedoelt.
8nnemiek schreef:MJ had vitiligo, dat zijn behoorlijk opvallende plekken, zeker bij iemand die een donkere huidskleur heeft.
Niet dat ik het goed praat hoor.. Maar ik ken ook iemand met vitiligo, en zo'n vlekken dat valt echt op.
karuna schreef:Ach jongetjes onder elkaar kijken naar wat een ander heeft. Niks ziekelijk gewokn nieuwsgierigheid. Denk dat ook volwassenen dat wel hebben hoor. Bij elkaar gaan gluren welke vorm of maat een ander heeft
pompadour schreef:8nnemiek schreef:MJ had vitiligo, dat zijn behoorlijk opvallende plekken, zeker bij iemand die een donkere huidskleur heeft.
Ik heb ook div donkere mensen gezien met Vitiligo .Dus het valt zeker op.
MarcoBorsato schreef:pompadour schreef:Hij schijnt heel naiëf te zijn geweest. En te lief.
En was zeker niet dom. Anders had ie nooit zover gekomen.
Hij gaf meer om te gewone mensen dan om rijke stinkerds .
Pedofilie vind ik niet zo lief, persoonlijk.