xHaithi schreef:Deze hele discussie heeft voor mij geen zier te maken met vieze oude mannetjes. Het gaat erom dat het seksualiseren van (jonge) kinderen niet oke is, vind ik. Zeker niet als dat blijkbaar een soort standaard is/moet worden in een branche als mode of entertainment (want dit is niet de eerste keer dat het mij opvalt, al is de branche niet dezelfde).
Voor jou dan misschien niet, maar in dit topic is het onderwerp van pedofilie of vieze mannetjes vaak genoeg als argument gebruikt.
Maar waarom vind je het kind hier geseksualiseerd worden? Is het omdat ze niet lacht? Natuurlijk is het een professionele shoot en ziet dat er anders uit dan een vakantiekiekje van een kind dat een smeltend ijsje vastheeft. Maar om nou te zeggen dat de fotograaf dit kind hier heeft weggezet als een seksueel object, dat vind ik dan weer te ver gaan.ik dacht echt dat we al verder geëvolueerd waren en dat een stukje blote huid en een mooie meid die je recht aankijkt niet meteen betekent dat je opgewonden moet geraken.
In de laatste link die ik gaf, zitten ook foto's van meisjes met blote schouders die op dezelfde manier in de camera kijken. Die zijn dan ineens wel mooi?
xHaithi schreef:Dat zijn inderdaad prachtige foto's van heel uiteenlopende kinderen. Ik zie hier niets verkeerd aan.
Summer poseert en probeert te kijken zoals een volwassen model doet die een shoot doet waar onder andere een suggestieve/sensuele/seksuele vibe uit spreekt. Dat is het probleem, of in ieder geval, dat is het probleem voor mij. Dit is overigens haar schuld niet. Laat dat duidelijk zijn.