Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Maar als je tegen 10 uur naar bed gaat, dan heb je er toch niks aan dat het tot 23 u licht is buiten?
Viennanova schreef:Zomertijd graag. Werktijden op kantoor zijn van 8-5, dus ik ga in het donker weg en kom in het donker terug. Ik ga er elk jaar meer tegenop zien. Mijn ervaring is wel dat de mensen die het allemaal "knus" en "gezellig" vinden, niet fulltime werken en in de avond nog in het donker met baklicht aan hun paard hoeven te trainen....
NatasjavE schreef:Viennanova schreef:Zomertijd graag. Werktijden op kantoor zijn van 8-5, dus ik ga in het donker weg en kom in het donker terug. Ik ga er elk jaar meer tegenop zien. Mijn ervaring is wel dat de mensen die het allemaal "knus" en "gezellig" vinden, niet fulltime werken en in de avond nog in het donker met baklicht aan hun paard hoeven te trainen....
Precies dat idee heb ik ook altijd.
Die hoeven in de avond nergens meer naar toe en kunnen knus een kop thee drinken bij de haard.
Ik ga er ook ieder jaar meer tegenop zien.
Viennanova schreef:Zomertijd graag. Werktijden op kantoor zijn van 8-5, dus ik ga in het donker weg en kom in het donker terug. Ik ga er elk jaar meer tegenop zien. Mijn ervaring is wel dat de mensen die het allemaal "knus" en "gezellig" vinden, niet fulltime werken en in de avond nog in het donker met baklicht aan hun paard hoeven te trainen....
Winged schreef:Mijn klok gaat het lekkerst op wintertijd.
(Ben ook in de herfst geboren, dus wat dat betreft)
NatasjavE schreef:Winged schreef:Mijn klok gaat het lekkerst op wintertijd.
Deze vind ik grappig. Ik draai het lekkerste op zomertijd.Ben in de zomer geboren.
Ik ben wel benieuwd,...zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Geen idee of er een oorzakelijk verband is hoor.
Overigens...in het bos en de wei helaas geen licht. Helaas.
NatasjavE schreef:Winged schreef:Mijn klok gaat het lekkerst op wintertijd.
Deze vind ik grappig. Ik draai het lekkerste op zomertijd.Ben in de zomer geboren.
Ik ben wel benieuwd,...zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Geen idee of er een oorzakelijk verband is hoor.
Overigens...in het bos en de wei helaas geen licht. Helaas.