Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Precies. Ik hoorde ook dat de directeur van het bedrijf van Stint aan het boarden was om op vakantie te gaan. Hij is gelijk uitgestapt.
Kan me best voorstellen dat als er zoiets met jouw product gebeurt dat het echt wel wat met je doet.
Laux schreef:rockwitch schreef:Precies. Ik hoorde ook dat de directeur van het bedrijf van Stint aan het boarden was om op vakantie te gaan. Hij is gelijk uitgestapt.
Kan me best voorstellen dat als er zoiets met jouw product gebeurt dat het echt wel wat met je doet.
Ja inderdaad, het was juist zijn bedrijfsdoel om kinderen veiliger te verplaatsen.
Hoe crue dat dan dit met jouw product gebeurt en iedereen het meteen afschildert als ‘levensgevaarlijk’.
Liesje1611 schreef:De gedachte die mij misschien nog het meeste pijn doet is dat nu heel Nederland meeleeft, het verdriet voelt en de harten gaan massaal uit naar ouders/familie/vrienden van...
Maar uiteindelijk gaan we allemaal door en over 3 maanden denken wij er niet meer zo vaak aan, zijn we verder met ons leven..
Deze mensen kunnen dat niet. Als heel Nederland straks verder gaat, zijn zij alleen met de leegte en levenslange rouw..
Liesje1611 schreef:De gedachte die mij misschien nog het meeste pijn doet is dat nu heel Nederland meeleeft, het verdriet voelt en de harten gaan massaal uit naar ouders/familie/vrienden van...
Maar uiteindelijk gaan we allemaal door en over 3 maanden denken wij er niet meer zo vaak aan, zijn we verder met ons leven..
Deze mensen kunnen dat niet. Als heel Nederland straks verder gaat, zijn zij alleen met de leegte en levenslange rouw..
benangelique schreef:Liesje1611 schreef:De gedachte die mij misschien nog het meeste pijn doet is dat nu heel Nederland meeleeft, het verdriet voelt en de harten gaan massaal uit naar ouders/familie/vrienden van...
3 maanden terug ben ik bij het afscheid geweest van een lief klein mannetje. Ook zijn dood werd breed uitgemeten in de pers. Dát is wat nabestaanden pijn doet, niet dat het leven door gaat. Want daar is begrip voor en houdt hen in zekere zin ook op de been.
Maar de veroordelende reacties, het vinger wijzen, het oordelen, dat schaadt en laat de betrokkenen nooit meer los