gohya schreef:Zo, ga je lekker?Heeft niks met preutsheid te maken, dit komt omdat er geloven zijn waar dit gewoon niet bij mag.En Nederland is een land wat zoveel mogelijk aan de wensen van b.v. moslims tegemoed komt.
Nog ff en je mag niet meer zwemmen in een bikini,maar moet je een badpak met pijpen aan.
Heeft niks met discriminatie te maken,het is gewoon zo.En zo werkt men een soort van 'haat' tegen bepaalde geloven.Geloven zijn prima,maar pas je geloof wel aan in het land waar je woont,dat moet je in andere landen ook.
Ik zie hier nu behoorlijk wat redenen voorbij komen, waar ik me in kan vinden. Maar om, wederom, iets op een groep af te schuiven is verkeerd. Bovendien ook niet juist. Hier in Culemborg wonen er behoorlijk wat en ja, sommige zorgen voor onrust.
Een v.d. weinige plaatsen waar je hier Moslims tegen komt, is aan water/een meer. Ja er waren er gisteren 4, allemaal zwaar bedekt en volop in de zon aan het spelen met hun kinderen. Terwijl de rest allemaal lag te puffen onder een boom.
En dan nog, al zouden ze er wel zijn en kijken. Dan nog is bikini voor die mannen al een heel erg groot contrast met 'normaal', topless of niet.