Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veraaaaah schreef:Wat ontzettend triest nieuws dit... Als zijn manager, familie, vrienden of collega’s nu eens eerder hadden ingegrepen dan was dit hoogstwaarschijnlijk te voorkomen geweest. In en in triest dat het zo gelopen is.
IngridM schreef:Annet dottie: er is autopsie gedaan
saskiakefie schreef:Tja om eerlijk te zijn komt het voor mij juist onverwacht in de zin van, het leek me logischer dan ie een einde aan z'n leven had gemaakt in die kritieke fase waarin hij zoveel moest optreden, omdat hij geen uitweg zag op dat moment, wat er vaker gebeurt bij artiesten. Het leek namelijk einde van de docu dat deze keuze (stoppen met touren en optreden) 'm zo goed zou doen dat ie nu lekker kon genieten van het leven en muziek kon maken zoals hij wilde. Ik ben het ermee eens dat je nu geen schuld kan schuiven daarop. Het kunnen factoren zijn maar dat zijn erg harde oordelen.
Citaat:"Onze geliefde Tim was een zoeker, een breekbare, artistieke ziel die antwoorden zocht op existentiële vragen", staat in de verklaring, de tweede van de familie van Avicii, die donderdag gepubliceerd is door onder meer Variety. "Hij was een perfectionist die reisde en werkte op een tempo dat tot extreme stress leidde."
"Toen hij stopte met toeren, wilde hij een balans in zijn leven zoeken om gelukkig te worden en bezig te zijn met wat hij het liefste deed: muziek maken. Hij worstelde met gedachten over zingeving, het leven en geluk. Hij kon niet meer, hij wilde rust vinden."
Reggledoos schreef:Zelfmoord is voor de buitenwereld vaak onverwacht, " want het ging juist beter met die persoon! "
Wat dat betreft verbaasd het mij helaas niet...
Reggledoos schreef:Zelfmoord is voor de buitenwereld vaak onverwacht, " want het ging juist beter met die persoon! "
Wat dat betreft verbaasd het mij helaas niet...