Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askja schreef:Even de site bekeken, snel weer weggeklikt. Behoorlijk walgelijk om met allerlei complotgeneuzel over dit soort trieste zaken over de rug van slachtoffers/familie geld te verdienen via advertentie-inkomsten. Negeren die hap.
speedfiets_2 schreef:
Memories schreef:De enige woorden die ik er aan vuil gaan maken is dat ik het ronduit schandalig vind dat zo'n vent propaganda zit te verspreiden, zieltjes zit te winnen en grof geld zit te verdienen over de rug van oa deze vermoorde/vermiste meiden en hun nabestaanden/naasten. Voor dit soort volk is er een speciaal plekje gereserveerd in de hel, hoop ik dan maar.
Ze zijn nu met ME en burgers aan het zoeken in linie, super indrukwekkende beelden.
Electra63 schreef:Martin Vrijland is pas nog veroordeeld tot betaling van € 500000 aan de moeder van Marianne Vaatstra..
Electra63 schreef:Martin Vrijland is pas nog veroordeeld tot betaling van € 500000 aan de moeder van Marianne Vaatstra. Die vent is knettergek. Van mij mag iedereen geloven en denken wat hij wil, maar hij zorgt voor zoveel verdriet. Helaas is hij stinkend rijk en kan hij zich deze onzin veroorloven.
elenaMM77 schreef:Electra63 schreef:Martin Vrijland is pas nog veroordeeld tot betaling van € 500000 aan de moeder van Marianne Vaatstra. Die vent is knettergek. Van mij mag iedereen geloven en denken wat hij wil, maar hij zorgt voor zoveel verdriet. Helaas is hij stinkend rijk en kan hij zich deze onzin veroorloven.
dat was toch Wim Dankbaar? of zijn die hetzelfde (of heeft die moeder van meerdere mensen 500.000 ontvangen?).. even snel gekeken.. vrijland heeft dankbaar geinterviewd voor zijn site.. of heeft hij zichzelf dan geinterviewd.. is een betaal artikel en ga die gek niet betalen om z'n artikelen door te lezen.
Kaus schreef:Ik vind het eerlijk gezegd niet zo gek dat mensen compleet van de aardbodem verdwijnen. We kennen allemaal wel de verhalen van Natascha Kampusch en Elisabeth Fritzl. Iemand van de aardbodem laten verdwijnen hoeft dus niet heel lastig te zijn.
Firelight schreef:Er is een fiets gevonden in het water bij Huis ter Heide die mogelijk van Anne kan zijn:
https://mobile.twitter.com/marcomoonnin ... 0883044352
NatasjavE schreef:Firelight schreef:Er is een fiets gevonden in het water bij Huis ter Heide die mogelijk van Anne kan zijn:
https://mobile.twitter.com/marcomoonnin ... 0883044352
Lijkt wel de vijver bij het voormalige KWPN kantoor.
Hoop heel erg dat het niet haar fiets is.