Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 23:42

Wat ik had mee gekregen was dat ze ook al in Arnhem en Deventer gezien waren, dus heel dicht bij mij.
Op het moment dat ik zo'n clown tegen zou komen zou ik idd ook niet voor mezelf in staan.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 23:45

Smee__ schreef:
ScarOfWars schreef:
Lees net even dat ze hier in het Noorden ook al zijn.. Ook in Oosterwolde, dat komt toch echt wel even dichtbij voor me..
Ben niet bang voor clowns maar ik hoef echt niet zo'n malloot tegen te komen.. Bah bah bah!

En in Leeuwarden. Waar ik woon :+ Nog niks gezien gelukkig, maar ik word zo opgehaald door vrienden om naar de stad te gaan want ik durf echt niet meer alleen voorlopig :=

Dat kan ik best begrijpen!
Heb ze zelf ook nog niet gezien, maar ga morgen met mijn pa naar Appelscha, dus even kijken of ze daar ook al rondlopen :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 00:57

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 01:49

Oh schijnbaar een clown gesignaleerd bij mij in het dorp :') Vorige week al, niks van meegekregen, maak me er ook niet druk om. Ben wel nieuwsgierig of ik er dan ooit een tegen zal komen :=

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 01:52

Lijkt me wel grappig om ze aan te rijden, op te jagen met je auto, dat zou echt de grootste lol zijn, beetje blazen en piepen, maar goed zo iemand kom je denk niet tegen wanneer je aan het rijden bent.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 02:06

Nog even en alle clownspakken zijn uitverkocht. :+

Maar serieus,ik vind het een zieke viral.
In elk stadje is wel een vriendengroepje dat denkt 'oh leuk,wij gaan ook een filmpje maken!'
En de 1 moet natuurlijk nog iets gekkers of heftigers doen dan de ander, anders is het niet meer speciaal. :roll:

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 05:57

lieveli schreef:
Hier in Alkmaar ook gesignaleerd.

Weet je ook toevallig waar? Ik moet zo door de Rekerhout over een uurtje :brr:

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 06:39

Pfff ik heb jaren nachtmerries gehad na het zien van It.
Ben nu 20 jaar later nog steeds bang van clowns.
Nee dit is voor mij echt verschrikkelijk nieuws.
Ben bang om m'n hond uit te laten en om alleen over straat te gaan door deze berichten.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 07:00

ik zag gister avond op facebook 1 in enschede had een bericht gemaakt dat ze ook al in enschede zouden zijn. maar ze gebruikte foto's van de clown die in deventer was gezien.
Ik vind dat het nu wel erg overdreven word, mensen gaan elkaar nu ook bang maken met dat soort berichten.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 07:02

Vind ik ook AmyJamess.
In Uden zijn ze ook al gezien zegt men.
Ik denk als ik er een tegenkom, hij mij nooit meer vergeet.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 07:07

Denk dat 99,99% van allen die gezien zijn gewoon onschuldig zijn. Kan er ondanks de ernst toch wel de grap van inzien. Ik ben dan ook horror en halloween fan. Alleen niet leuk dat ze bewust kinderen laten schrikken of met een echt mes gaan rondlopen. Maar dat is altijd al stom verkleed of niet.

Mocht ik er een tegenkomen. Ach kan er me niet druk over maken eigenlijk.

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 07:23

ook al in leeuwarden en oosterwolde. Het komt nu wel erg dicht bij.
Elke dag naar school moet ik over een weg fietsen zonder verlichting bij die weg gewoon het idee dat je er 1 tegenkomt. -O-
Afbeelding

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 07:29

Echt he... als iemand dat bij mij zou doen terwijl ik in de ochtend of avond in het donker met de honden loop.... dan laat ik de herder los. Hou absoluut niet van dit soort grapjes. Mensen kunnen hier trauma's aan over houden. Ziek volk

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:21

In Assen-Oost zou er ook al weer 1 gesignaleerd zijn die tevens ook in het bos te vinden is..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:30

Er was laatst een man die een heel 'killerclownpak' had samengesteld in de winkel en die apart had laten houden. Met mes, nepbloed en masker inclusief. Later heeft deze man gebeld dat de spullen weer de schappen in konden, dat ie het toch maar niet deed want 'er zijn ook kinderen en die vinden het erg vervelend'. Ikzelf snap deze man al niet want waarom (ook als er geen kinderen zijn) zou je het uberhaupt doen? Stel ik was een verkoopster daar had ik al gedacht 'moet ik de politie waarschuwen om polshoogte te komen nemen van de man?'.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:34

REnD schreef:
Er was laatst een man die een heel 'killerclownpak' had samengesteld in de winkel en die apart had laten houden. Met mes, nepbloed en masker inclusief. Later heeft deze man gebeld dat de spullen weer de schappen in konden, dat ie het toch maar niet deed want 'er zijn ook kinderen en die vinden het erg vervelend'. Ikzelf snap deze man al niet want waarom (ook als er geen kinderen zijn) zou je het uberhaupt doen? Stel ik was een verkoopster daar had ik al gedacht 'moet ik de politie waarschuwen om polshoogte te komen nemen van de man?'.

waarom is dat nu vreemd, als de man naar een eng verkleedfeest moest of alvast een halloweenoutfit had samengesteld is daar. wil niet zeggen dat ie ermee op straat wil gaan lopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:37

Hoorde vanochtend in de auto op de radio een liedje over de 'Killer clown' op de melodie van het liedje van Ben Kramer. Ik zou er inderdaad nóg meer aandacht aan gaan besteden als media zijnde... gatver... :r

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:05

REnD schreef:

mwa klinkt mij eerder als iemand die voor een Halloween feest later deze maand een cool kostuum had uitgezocht en daar nu op terug komt omdat een stel zieke geesten denken dat ze leuk zijn en kleine kinderen laten schrikken.
Feest is waarschijnlijk met vrienden en familie die ook de kinderen mee hebben, dus om de kinderen te ontzien, heeft hij de clownsoutfit geannuleerd.

Niet overal gelijk wat achter zoeken; Halloween is tenslotte niet ver weg meer

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:13

ScarOfWars schreef:
In Assen-Oost zou er ook al weer 1 gesignaleerd zijn die tevens ook in het bos te vinden is..

Ben stiekem wel heel benieuwd waar je dit gelezen hebt. Kon op internet er namelijk nog niks over vinden. Zit nu op het werk in Assen en mijn collega's die hier wonen zijn een beetje nieuwsgierig.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:17

Gister is er in Delft ook 1 gesignaleerd.
De zoon van iemand die ik ken heeft hem onderuit gehaald met een techniek van de beveiliging en toen is hij gevlucht.

Brr vind het maar eng hoor. Ben gek op clowns, maar zulke clowns zie ik liever alleen op plaatjes, ok eigenlijk liever helemaal niet.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:17

Flits__ schreef:
ScarOfWars schreef:

Ben stiekem wel heel benieuwd waar je dit gelezen hebt. Kon op internet er namelijk nog niks over vinden. Zit nu op het werk in Assen en mijn collega's die hier wonen zijn een beetje nieuwsgierig.

http://www.trotsopassen.nl/2016/10/12/h ... -in-assen/

Alsjeblieft!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:26

Flits__ schreef:
ScarOfWars schreef:

Volgens Trots op Assen. Nergens andere bronnen en politie weet van niks.
(Redactie van een andere krant hier ;) )

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:27

Schijnt hier in het dorp ook 1 rond te lopen. Nog niks vernomen en vermoed dat het een domme roddel is, maar je weet niks meer zeker tegenwoordig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:29

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:36

Mijn kind komt nog lang niet zelfstandig buiten maar de eerste beste clown die haar moedwillig bang maakt kan gaan rennen.. :7