geerke schreef:in zwitserland gaat het vrij goed,lage criminaliteit...weinig vreemdelingen dus tja
Aantal vluchtelingen is helemaal niet lager per aantal inwoners juist, dat is echt onjuist wat je daar schrijft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:Damned schreef:Geef mij de onderzoeken dan?
Het enige probleem van onze geflopte multiculturele samenleving is het gebrek aan positief sociaal contact met immigranten.
https://nl.gatestoneinstitute.org/5770/ ... rkrachting
Damned schreef:@sammie: het wordt in ieder geval niet aan hun wit zijn geweten..
En uiteraard is het zwart-wit, het was om een statement te maken zo je wil, en een tendens aan te geven.
elenaMM77 schreef:[naam] schreef:Weinig kans dat je dan als vrouw alleen wel veilig in je korte broek en topje 's avonds je chihuahua veilig uit kunt laten.
En die problematiek is hier nu dus groeiende.
uhhh dat moest ik toen ik jong was al niet proberen, want toen werden er aardig wat mensen in mijn omgeving verkracht in de diverse afgelegen gebieden..
Ohhh en vergeet niet dat de meesten die verkracht worden, door een familielid of bekenende gegrepen en misbruikt worden.. 'Ons' eigen volkje viezeriken dus.
In 1991 was het zelfs nodig om bij wet gedwongen seks binnen het huwelijk te verbieden in Nederland.
Daarvoor werd het doodleuk als ongehoorzaamheid van de vrouw aan haar man gezien en was er dus officieel geen sprake van verkrachting of aanranding als zij gedwongen werd tot seks.
http://www.rtlnieuws.nl/serieverkrachters
even naar beneden scrollen en de diverse zaken even aanklikken.. het overgrote deel is ons eigen volkje, vrijwel allemaal recent.
elenaMM77 schreef:Sorry, maar het overgrote deel van de daders, is doodleuk je familie en kennissenkring. En als je kijkt naar de recente verkracthingszaken en serieverkrachters is het overgrote deel Nederlander of Europeaan..
Anoniem schreef:Ik zeg niet dat alle asielzoekers rotte appels zijn. Maar Ik zie wel degelijk de risico's die ze met zich mee brengen. Als jij compleet je ogen daarvoor wilt sluiten is dat je goed recht, elenaMM77.
Maar verwacht niet van iedereen datzelfde idealiserende en naïeve gedrag.
Electra63 schreef:[ het geweld en de aanslagen, gerelateerd aan moslims pas de laatste jaren zijn ontstaan.
Sinds de bemoeienis van het westen in het Midden-Oosten en de slechte economie.
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:[ het geweld en de aanslagen, gerelateerd aan moslims pas de laatste jaren zijn ontstaan.
Noem die 'bemoeienis' gewoon bombarderen en bezetten. Er zijn zo'n 350.000 - 500.000 burgers gedood door ons.
Elke daad van geweld hier terrorisme noemen is imo totale propaganda en het uitvergroten vijandbeeld creeren.
Ik vind het verbazend zo WEINIG sabotage-/verzetsacties als er zijn.
Wat betreft de veiligheid in onze samenleving zou ik me veiliger voelen met het recht mezelf en de mjnen te beschermen met geweld dan met burgerwacht en/of politie die te laat is, niets doet en MIJ beboet etc.
geerke schreef:ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik mijzelf en mijn goed of bezit niet mag verdedigen...
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:[ het geweld en de aanslagen, gerelateerd aan moslims pas de laatste jaren zijn ontstaan.
Noem die 'bemoeienis' gewoon bombarderen en bezetten. Er zijn zo'n 350.000 - 500.000 burgers gedood door ons.
Elke daad van geweld hier terrorisme noemen is imo totale propaganda en het uitvergroten vijandbeeld creeren.
Ik vind het verbazend zo WEINIG sabotage-/verzetsacties als er zijn.
Wat betreft de veiligheid in onze samenleving zou ik me veiliger voelen met het recht mezelf en de mjnen te beschermen met geweld dan met burgerwacht en/of politie die te laat is, niets doet en MIJ beboet etc.
Mixje90 schreef:geerke schreef:ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik mijzelf en mijn goed of bezit niet mag verdedigen...
Wel aan agressieve dronken mensen met een wapen in de buurt dan?
Jezelf verdedigen leuk en aardig, maar vind onze maatschappij alles behalve verantwoordelijk genoeg om wapens te bezitten. Lekker streng houden de wapenwetgeving.
Mixje90 schreef:geerke schreef:ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik mijzelf en mijn goed of bezit niet mag verdedigen...
Wel aan agressieve dronken mensen met een wapen in de buurt dan?
Jezelf verdedigen leuk en aardig, maar vind onze maatschappij alles behalve verantwoordelijk genoeg om wapens te bezitten. Lekker streng houden de wapenwetgeving.
Electra63 schreef:geerke schreef:ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik mijzelf en mijn goed of bezit niet mag verdedigen...
Met een wapen?
Zoals het zo veilig is in USA ?
Hoeveel kinderen en onschuldigen worden niet per ongeluk dood geschoten?
geerke schreef:Electra63 schreef:
Met een wapen?
Zoals het zo veilig is in USA ?
Hoeveel kinderen en onschuldigen worden niet per ongeluk dood geschoten?
als je een honkbal knuppel loslaat op een overvaller ben je ook al fout.