Ik herken wat je zegt, zit zelf nu in een redelijk vergelijkbare situatie met m'n zusje.
Ze kan me niet m'n geld terugbetalen want ze heeft zogezegd geen nagel om d'r reet mee te krabben maar ze rookt, gaat dagjes weg naar pretparken/dierentuinen enzo, avondjes stappen, uit eten en kan meebetalen aan de reparatie (ruim €1300,-) van een auto die ze in de prak heeft gereden en ze eet en drinkt als het ff kan alleen a-merken want de rest is beneden haar stand.
Als ik haar daarmee confronteer ben ik een egoïstische bitch die niks voor een ander over heeft en er maar mee moet leven dat zij me niet kan terugbetalen.
Ze kan eerdaags een mail verwachten met het bedrag dat ze me nog schuldig is en m'n rekeningnummer en een datum wanneer alles uiterlijk terugbetaald moet zijn en verder wil ik geen contact zolang ik mijn geld niet volledig terug heb, hooguit af en toe een update welk bedrag ze heeft overgemaakt.
Maakt ze het geld niet (volledig) over dan neem ik mijn verlies, maar dan heeft ze ook geen grote zus meer, tis al jaren doffe ellende en ik ben er inmiddels echt helemaal klaar mee.