Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariannee schreef:En die vluchtelingen worden als maar groter en groter. Wordt tijd dat ze het nu maar eens stoppen. Ze zitten hier al te vechten,en verkrachten mensen. ze vragen om geld en vinden hier het eten niet goed. Ze moeten verdomme blij zijn dat ze hier mogen zijn. Lekker terug sturen die handel.
rapido schreef:leg mij eens uit waarom je hier altijd een mening moet onderbouwen?! Je hoeft er toch niet voor gestudeerd te hebben om te weten het de spuigaten uit loopt met de komst 700 vluchtelingen per dag!! in dit land??
Blue_Eyes schreef:Ariannee schreef:En die vluchtelingen worden als maar groter en groter. Wordt tijd dat ze het nu maar eens stoppen. Ze zitten hier al te vechten,en verkrachten mensen. ze vragen om geld en vinden hier het eten niet goed. Ze moeten verdomme blij zijn dat ze hier mogen zijn. Lekker terug sturen die handel.
Want autochtonen vechten niet (Feyenoord-Ajax, anyone?), verkrachten geen mensen, vragen niet om geld. En ja, wij eten ook zomaar Syrisch eten, zonder er vreemd van op te kijken (zijn er hier mensen die zonder te googelen weten wat er in Syrie gegeten wordt?). Die mensen zijn blij dat ze hier mogen zijn, maar moeten aan heel veel dingen wennen - en zonder het goed te willen keuren durf ik toch te zeggen: waar je veel mensen op een hoop zet, gebeuren dingen die niet kunnen. Daar hoef je geen Syrische vluchteling voor te zijn.
Ariannee schreef:Blue_Eyes schreef:Want autochtonen vechten niet (Feyenoord-Ajax, anyone?), verkrachten geen mensen, vragen niet om geld. En ja, wij eten ook zomaar Syrisch eten, zonder er vreemd van op te kijken (zijn er hier mensen die zonder te googelen weten wat er in Syrie gegeten wordt?). Die mensen zijn blij dat ze hier mogen zijn, maar moeten aan heel veel dingen wennen - en zonder het goed te willen keuren durf ik toch te zeggen: waar je veel mensen op een hoop zet, gebeuren dingen die niet kunnen. Daar hoef je geen Syrische vluchteling voor te zijn.
Ze moeten verdomme blij zijn met wat ze krijgen, wat zal ik blij zijn als ze weer weg zijn.
vuurneon schreef:Duurt jaren voordat ze uberhaupt een verblijfsvergunning hebben, tot die tijd mogen ze niet werken etc. Helemaal met deze grote stroom... Zorgt alleen maar dat alles nog langer duurt.
Lijkt mij ook voorbarig uit te gaan dat die groep zich helemaal niet wil aanpassen.
verootjoo schreef:Hier een heldere uitleg over de Syrische vluchtelingen. Veel uitspraken komen voort uit onwetendheid.
http://www.vluchtelingenwerk.nl/actueel ... lde-vragen
Sammie schreef:Niet als onbetrouwbaar, maar op sommige punten gewoonweg iets te positief.. Maar dat kan ook niet anders van zo'n dergelijke organisatie.
Jammer van zo'n opmerking trouwens, cowboy. Slaat de discussie nogal dood en is behoorlijk denigrerend.
je zoekt er weer eens meer achter dan dat er staat.. Boeiend....Citaat:Overigens: jij gebruikt een woord als denigrerend nadat je naar Vluchtelingenwerk verwijst als 'zo'n dergelijke organisatie'? Boeiend......
Blue_Eyes schreef:Ja, Vluchtelingenwerk heeft namelijk een winstoogmerk en wordt per vluchteling betaald