djinnie schreef:Nou nou, ik durf hier bijna niet meer te reageren... Mijn kinderen krijgen geen time-out, ik heb liever een time-in voor ze. Ik leg alles uit en vind de belangen van de kinderen zeker net zo belangrijk als de mijne, dus dat telt mee in alle afwegingen. Mijn dochter van bijna 2 slaapt bij mij in bed (nou ja, in het tweepersoonsbed op haar kamer). Dus the horror, ik slaap momenteel nog niet bij mijn man. Mijn peuter van 3,5 jaar slaapt grotendeels in zijn eigen bed, maar komt meestal 's nachts ergens bij mijn man te liggen. Mijn dochtertje van bijna 2 jaar drinkt nog meerdere keren aan de borst 's nachts (en overdag ook).
Maar het feit dat je niet straft of beloont, zegt niet dat je geen grenzen stelt.
Ik heb overigens bij probleem gezinnen geen problemen met Jo Frost, maar het is niet my cup of tea.
Mag ik (heel serieus, geen aanval) vragen hoe jij het voor je ziet als de juf op school straks zegt dat er iets niet mag en jouw kinderen verwachten uitleg die ze misschien niet gaan krijgen?