Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:Loretta schreef:Waar zijn dan de moslims die massaal afstand nemen van dit tuig.
Je hoort en ziet ze niet in het publieke debat.
Dan moet je je televisie aan doen en een beetje op een serieuze zender.
Tallie1979 schreef:Morgen is er een demonstratie in Rotterdam.
Ik zou met alle liefde gaan, maar ik durf simpelweg niet omdat zo'n grote groep een makkelijk doelwit is..
pien_2010 schreef:Daarnaast is het zo vanzelfsprekend dat ook moslims dit soort walgelijke laffe daden afwijzen, dat het natuurlijk onzin is dat zij en masse zich tegen dit soort daden moeten uitspreken enkel en alleen vanwege het feit dat zij moslims zijn.
pien_2010 schreef:Aboutaleb is een goede politicus!
Loretta schreef:pien_2010 schreef:Daarnaast is het zo vanzelfsprekend dat ook moslims dit soort walgelijke laffe daden afwijzen, dat het natuurlijk onzin is dat zij en masse zich tegen dit soort daden moeten uitspreken enkel en alleen vanwege het feit dat zij moslims zijn.
Vooral niet doen nee.
Gewoon maar lekker blijven zwijgen dan wordt de haat in Europa alleen maar groter.
.
Dribbel schreef:Pardon R12312.?! Snap dat het een onderwerp is dat veel emotie oproept, maar 'banketstaaf niet zo dom' is beetje onnodig. Kan ook wat minder grof. Heeft geen toegevoegde waarde en lokt alleen maar offtopic reacties en persoonlijke aanvallen uit.
R12312 schreef:Dribbel schreef:Pardon R12312.?! Snap dat het een onderwerp is dat veel emotie oproept, maar 'banketstaaf niet zo dom' is beetje onnodig. Kan ook wat minder grof. Heeft geen toegevoegde waarde en lokt alleen maar offtopic reacties en persoonlijke aanvallen uit.
Ok, ik zou het op prijs stellen dat je een iets meer intellectuele onderbouwing geeft en jezelf wat meer inleest.