Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:Maar dan rijst bij mij de vraag; hoe kunnen de lichamen dan nog intact zijn?als lichamen geen reddingsvesten aanhebben zou je dus denken dat hij wel met snelheid naar benee is gegaan dat ze daar geen tijd voor hebben gehad..evenals de waarschuwing die vanuit cockpit niet is uitgegeven.
KoudbloedKim schreef:dito schreef:Maar dan rijst bij mij de vraag; hoe kunnen de lichamen dan nog intact zijn?als lichamen geen reddingsvesten aanhebben zou je dus denken dat hij wel met snelheid naar benee is gegaan dat ze daar geen tijd voor hebben gehad..evenals de waarschuwing die vanuit cockpit niet is uitgegeven.
Ik denk zelf dat er een kans is, dat een aantal passagiers niet direct dood waren.
Als ze allemaal op hetzelfde moment zijn gestorven, zouden ze toch ook allemaal om dezelfde tijd onder water verdwijnen?
Een lichaam dat in het water ligt, zwelt op en zinkt daarna.
Hoelang dat duurt, weet ik niet precies, maar het is wel heel apart!
Ook al is de kans heel klein, ik hoop dat er nog overlevenden gevonden worden.
Vreselijk dit!
JoopC schreef:Vreselijk. Wat erg zeg.
Edit: misschien een kinderlijke gedachte, maar als die glijbaan uit ligt... Dat is toch een opgeblazen ding? Dan ga je daar toch op zitten?
Kaitlyn schreef:Dit klopt niet. Als je in het water terecht komt kun je in eerste instantie nog blijven drijven als er voldoende lucht tussen je kleding zit. Dan zul je zinken en daarna duik je weer boven als er tijdens de ontbinding voldoende gassen zijn gevormd. Later zal het lijk dan toch weer zinken als het lichaam in voldoende ontbinding is en de gassen hebben kunnen ontsnappen.
roxiie schreef:Kaitlyn schreef:Dit klopt niet. Als je in het water terecht komt kun je in eerste instantie nog blijven drijven als er voldoende lucht tussen je kleding zit. Dan zul je zinken en daarna duik je weer boven als er tijdens de ontbinding voldoende gassen zijn gevormd. Later zal het lijk dan toch weer zinken als het lichaam in voldoende ontbinding is en de gassen hebben kunnen ontsnappen.
Wbt die kleding..
Ze lieten net in de nieuws uitzending van RTL beelden zien dat een reddingswerker vanuit een heli afdaalt naar een lichaam.. Wellicht dat deze persoon een lichte kleur kleding droeg, maar het leek erop dat zij alleen nog ondergoed/bikini droeg..