Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Stop er nou eens mee...
Dit is zo respectloos om er zo over te spreken....
Latrn we gewoon geduld opbrengen tot er meer nieuws is...
Ik heb ook familie die rustig 3 weken naar tailand gaan en alleen de jungle ingaan...altijd levend en wel teruggekomen..
zo gek is dat niet...
xSwanHeart schreef:......., maar ik denk wel dat wij Nederlanders de 'echte' wildernis makkelijk onderschatten.
Nanno_123 schreef:Politie agenten speculeren ook om te kijken of ze geen mogelijke opties over het hoofd zien. Dus zo gek is het nog niet..
bovendien hoeft dit toch geen feiten topic te zijn of wel?
Ik denk ook dat iedereen graag wil weten wat er gebeurd is.. en dit een manier is om daar mee om te gaan? nee nut heeft het niet, maar dit hele topic heeft toch geen NUT? behalve delen wat iedereen van deze verschrikkelijke situatie vindt..
xJennifx schreef:Ik denk opzich dat het speculeren van agenten wat meer nut heeft omdat zij alle dingen die bekend zijn tot nu toe weten, en wij weten in vergelijking tot hen, niets.
Dus of speculeren dan zin heeft? Nee, je kunt alleen gissen naar de oorzaak.
xSwanHeart schreef:xJennifx schreef:Ik denk opzich dat het speculeren van agenten wat meer nut heeft omdat zij alle dingen die bekend zijn tot nu toe weten, en wij weten in vergelijking tot hen, niets.
Dus of speculeren dan zin heeft? Nee, je kunt alleen gissen naar de oorzaak.
Ik zie in deze het verschil niet zo. Je mag dus wel zeggen 'Goh, misschien is mogelijk X en Y gebeurd', maar je mag niet zeggen 'Ik denk dat X en Y gebeurd zijn'?
Denk inderdaad dat het natuurlijk is om na te denken wat er gebeurd is en hoe het allemaal is verlopen. Persoonlijk vind ik dat vermoedens best mogen worden geuit. Verwijten (dom, raar dat de ouders ze hebben laten gaan, etc.) zijn echter niet op hun plaats.
xSwanHeart schreef:xJennifx schreef:Ik bedoel hiermee dat speculeren geen nut heeft, omdat er vrijveel onbekend is, en je dus slechts kunt gissen, niks aantonen.
Maar dan vraag ik me dus af waar jij de grens tussen speculeren en gissen trekt
Maargoed, da's een heel ander onderwerp.
Nanno_123 schreef:Ik snap wel wat je bedoelt Nessah, maar het is denk niet onrespectvol bedoelt van degene die speculeren.. maar dat ze meeleven en graag willen weten wat er is gebeurd. En tsja ieder heeft daar zijn eigen kijk op.
Ik blijf zelf ook liever bij de feiten..
xSwanHeart schreef:xJennifx schreef:Ik bedoel hiermee dat speculeren geen nut heeft, omdat er vrijveel onbekend is, en je dus slechts kunt gissen, niks aantonen.
Maar dan vraag ik me dus af waar jij de grens tussen speculeren en gissen trekt
Maargoed, da's een heel ander onderwerp.