Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:@fourseasons, omdat het een feit is dat de hersens nog niet ontwikkeld zijn. Dus ook jouw zusje kan dit niet goed inschatten
Geryon schreef:Iemand met zieke gedachtes lijkt mij sowieso niet te vertrouwen.. Als je zo ziek denkt dan ben je gewoon ziekMogen ze van mij ook in een instelling plaatsen waar diegene de hele tijd in de gaten wordt gehouden. Maar goed dan moeten ze natuurlijk wel erachter komen dat iemand zo denkt
fourseasons schreef:Selka schreef:@fourseasons, omdat het een feit is dat de hersens nog niet ontwikkeld zijn. Dus ook jouw zusje kan dit niet goed inschatten
Dat moet jij helemaal niet voor mijn zusjes bepalen want volgens mij ken jij haar niet? Ze weet niet precies van ''ik vermoord iemand, dan moet ik naar de rechtbank en et cetera'' nee maar ze weet echt wel dat ze er niet ongestraft vanaf komt en dat ze dan naar de gevangenis moet of iets dergelijks.
PussInBoots schreef:Geryon schreef:Iemand met zieke gedachtes lijkt mij sowieso niet te vertrouwen.. Als je zo ziek denkt dan ben je gewoon ziekMogen ze van mij ook in een instelling plaatsen waar diegene de hele tijd in de gaten wordt gehouden. Maar goed dan moeten ze natuurlijk wel erachter komen dat iemand zo denkt
Hm, hup Stephen King de bak in, samen met John Grisham, de schrijvers van Criminal Minds, NCIS, CSI etc. ook maar mee.
Allemaal mensen met toch ernstig zieke gedachten en bedenksels. Alleen worden deze niet (echt) uitgevoerd maar omgezet in creativiteit. Maar het zijn wél dezelfde gedachtes. Misscien toch iets kort door de bocht?
Geryon schreef:Fiffill schreef:Het probleem is ook dat het om zulke jongen kinderen gaat, iets wat (gelukkig!) niet veel voorkomt. Men heeft er dan ook minder ervaring mee...
Deze docu is miss wel interessant voor mensen hier:
[ Video ]
Gadver daar word je gewoon bang van. Fijn dat het nu beter gaat en je ziet ook echt verschil in haar gevoelens wanneer ze erover praat. Dat ze er zelfs over huilt geeft wel veel aan. Maar haar vertrouwen, nooit van mijn leven
Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom mensen altijd gered moeten worden. Zelf met gevaar voor de maatschappij!! Want hoeveel zieke mensen zijn na veel hulp en straf vrijgelaten, en doen dan weer iets zieks? Terwijl dieren gewoon meteen een spuitje krijgen..
fourseasons schreef:Ik snap ook dat de hersens op je tiende nog niet volledig ontwikkeld zijn maar dan moet je niet zeggen dat mijn zusje dat niet weet want dat weet ze wel. Zelfs mijn stiefzusje en mijn andere zusje van 9 en 8 kunnen nog inschatten dat ze dan 'een straf' krijgen die niet te min is.
fourseasons schreef:Ik snap ook dat de hersens op je tiende nog niet volledig ontwikkeld zijn maar dan moet je niet zeggen dat mijn zusje dat niet weet want dat weet ze wel. Zelfs mijn stiefzusje en mijn andere zusje van 9 en 8 kunnen nog inschatten dat ze dan 'een straf' krijgen die niet te min is.
fourseasons schreef:Ik kan toch wel met zekerheid zeggen dat ik en mijn zusjes het allemaal niet cadeau krijgen hoor.Geen seksueel misbruik of mishandelingen maar genoeg dingen die kinderen niet mee hoeven te maken.
En ook al hebben die twee 12 jarige niet zo'n leuke jeugd gehad vind ik het alsnog niet normaal. Wat mij betreft hoeven ze ook echt niet meer terug te keren in de maatschappij. Op je twaalfde al zo ontsporen dan is er toch echt iets goed mis.
Arc_En_Ciel schreef:Wat is eigenlijk het verhaal van James Bulger?
Fiffill schreef:Arc_En_Ciel schreef:Wat is eigenlijk het verhaal van James Bulger?
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_James_Bulger