Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zerline1997 schreef:Soms zijn er van die agenten die evenjes hun macht proberen te misbruiken. Wij waren druk aan het werk (Hema) komt er een agent naar 1 van ons personeel gelopen en vraagt om hij even naar het toilet mag. Wij hem vriendeljik uitgelegd dat wij geen openbaar toilet hebben "maar ik ben niet openbaar" kregen wij als antwoord. Wij uiteindelijk besloten meneer toch maar te laten gaan, hij moest immers erg nodig.
Toen meneer klaar was en ze met zijn tweeën de winkel uit liepen besefte wij ons dat het politie bureau 400 meter verder was (Zoetermeer stadshart). Wij stonden die agenten met zijn allen nog even verbaasd na te kijken.
inowa schreef:Ik heb wel respect voor ze maar waarderen doe ik nog maar weinig.
heb al een ruime jaar last van een stalker die me regelmatig de stuipen op het lijf jaagt maar politie doet niks.
Weet ook wel dat ze niks kunnen als ze niet betrappen maar op het moment dat ik me bedreigd voel en ik bel ze meteen zoals ze aanraden dan duurt het een uur voor ze er een keer zijn terwijl het bureau slechts 15 minuten hier vandaan is.
dus ja,kan het niet echt waarderen.
gekvanfleur schreef:nog even over die helm dan maar, de regel is niet rijden zonder helm, gaat niet over draaiende motor.![]()
En verder is dus jou mening dat als je ergrns nie mag parkeren, maar je niet gevaarlijk staat die agent je niet eens zou kunnen waarschuwen, maar zou moeten zeggen: nee u heeft gelijk u staat niet hinderlijk, fijne dag..en de volgende keer doe je het weer want dan is het weer niet hinderlijk..ik snap je redenatie echt niet.
pmarena schreef:Nogmaals NEE.
Je mag het daar heel prima niet mee eens zijn
Het is respectloos wanneer iemand er automatisch maar vanuit gaat dat die jongen in dat verhaal dat ik vertel, een hufter is die bewust het risico loopt om iemand aan te rijden. Omdat je er zelf een situatie bij denkt waarbij het NIET 100% overzichtelijk is.
Terwijl ik het expliciet heb over een situatie waarbij hij daadwerkelijk op een totaal overzichtelijke open vlakte staat voor een nutteloos rood licht.
Dan toch zeggen dat hij een hufter is omdat hij door rood rijdt, en ik een trut erbij omdat ik begrip kan opbrengen dat hij daar niet als een kuiken gaat staan wachten.... dàt is respectloos.
Maar ieder is volkomen vrij om daar anders over te denken
Nogmaals een fijne avond, ik ga wat leukers doen
Vjestagirl schreef:Ik heb absoluut respect en waardering voor de politie. Ik denk dat ze een ontzettend belangrijke taak vervullen in de samenleving en ik ben blij dat er mensen zijn die het willen doen.
Cryssie schreef:Via deze link een beeld waarom politie zonder toeters en bellen door rood rijden.
https://www.facebook.com/#!/pages/Polit ... 5654777383
love_western schreef:Cryssie schreef:Via deze link een beeld waarom politie zonder toeters en bellen door rood rijden.
https://www.facebook.com/#!/pages/Polit ... 5654777383
Dat is vaker uitgelegd in dit topic waarom ze het doen.
Jammer dat mensen van alles roepen, zonder eerst informatie op te zoeken over het beroep en welke regels voor ze gelden.
Ik respecteer en waardeer de politie nog steeds. Overal zitten rotte appels tussen. Maar ik ben blij dat ze er zijn.
Winged schreef:Lieveli: Was dat zeker weten een agent?
Janine1990 schreef:Ewww... daar zou ik ook niet vrolijk van wordenWas het wel een agent?
Waren er toch wel 2 he?
Maargoed, over het algemeen word ik nooit vrolijk van té behulpzame mannen, ook al hebben ze geen bijbedoelingen. Ik kan mezelf wel redden, ook al ben ik een vrouw
amandananana schreef:Sorry, ik heb totaal geen respect meer voor de politie. Ik heb een keer een bekeuring gehad omdat mijn hond losliep ergens waar het niet mocht, agenten reden het fietspad op en sprongen met zijn vieren uit de auto en gingen om mij heen staan. Ik was toen 16. Had geen ID-kaart bij me omdat ik aan het eind van mijn straat de hond aan het uitlaten was. Hond kwam kwispelend kijken wat er aan de hand was en snuffelde aan een agent, werd meteen weggeduwd en naar geschreeuwd dat ze moest gaan zitten. Beest schrok zich kapot.
Nu weer een bekeuring gekregen omdat ik vier!!! kilometer te hard heb gereden.
Oke dit was allebei mijn eigen schuld en dat snap ik ook echt, maar serieus, ga boeven vangen ofzo..