Alleen als ik zoiets zou zien, zou ik i.p.v. te gaan filmen erop af gaan maar tegelijkertijd ook een telefoontje naar de GGD doen.
Ook mijn kinderen hoeven niet hard te worden, vind het vele malen belangrijker dat ze weten dat ''thuis'' hun veilige plek is en ze alles tegen ons kunnen zeggen wat er gebeurd is.
Onze oudste van nu bijna 4 jaar heeft al best een heel zacht karakter, maar nu al enigszins komt ie dan eindelijk naar ons toe als pietje bijv. op school hem weer heeft lopen plagen. Wij gaan de volgende dag dan even een gesprekje met de juf aan, en zijn we altijd blij te horen dat beide juffen het ook zo goed in de gaten houden en grijpen dan al snel in.
Maar er zijn dan denk ook ik ook wel 2 verschillen in het hard zijn/worden

En onze jongste die moet ik juist wat meer tegen houden, want die mept zo van zich af als iets of iemand hem niet zint

Maar dan nog is dit alles wel heel wat anders dan kind(eren) buiten in de tuin op te sluiten en welgeteld ruim 8 min lang. Wat er precies daarvan de exacte reden voor was of is geweest kunnen wij niet zeggen. Ja het is slecht heel slecht hoe ze die kinderen zo buiten gesloten hebben zonder toezicht, of weet niet of het echt helemaal zonder toezicht is geweest misschien hadden ze wel zicht op de kinderen van binnenuit dat weet ik niet, weet niemand niet.
Onze kinderen spelen ook wel zelf in de achtertuin maar dan heb ik de tuindeuren ook open staan. Zodra ik die al open gooi vliegen ze naar buiten, en doe ik soms wel is ff gauw de boel binnen of haal de was uit de wasmachine van zolder.