Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Femkeeex schreef:Ik wil graag mijn mening laten horen (als Moslim). Graag niet mijn leeftijd erbij halen, dank u![]()
Nog even iets: Nederlanders be like ''Conclusies trekken zonder er ook maar iets van af te weten"Marokkanen zijn over het algemeen vriendelijke, behulpzamen mensen die erg hun best doen voor iets en hard werken, jammer genoeg wel niet sterk in geloof. Marokkaanse jongeren kunnen afentoe knap lastig zijn en ze kunnen héél erg goed 'de puber' uithangen, maarja dat zijn/kunnen Nederlanders net zo goed. Pubers zijn pubers, die heb je overal. Zullen nou alle Nederlanders over een kam scheren, wanneer een Nederland in (bv) Groningen een relletje heeft getrapt of wanneer een Nederlandse buurman zijn buurmeisje heeft vermoordt? Verdiep je is verdorie in Marokkanen en hun cultuur voor dat je er maar wat uit l*lt.
De videoclip is om te kotsen, walgelijk, schandalig, net zoals de uitspraken van meneer Wilders... Een strenggelovige Moslim zou dit nooit maar dan ook nooit bij zijn hoofd kunnen halen. Hoe dom kun je nou zijn? Wilders kan zijn mening zo bevestigen, Wilders kan zo meer voorstanders krijgen, Is dit wat je wilt? Een slimme gelovige zou Wilders uitlachen en medelijden met hem hebben, maar hem verder met rust laten en zo ver mogelijk van hem vandaan blijven.
Maar tegelijkertijd kan wat Wilders doet echt niet.Dit is gewoon levensechte racisme *en maar denken dat Nederland het beloofde land zonder rasicme is*. Zijn uitspraken zijn echt de grens overgegaan. Ik vind de vergelijking met Hitler helemaal terecht. Jullie weten immers hoe hij is begonnen en met wat voor een doel, precies hetzelfde als Wilders kun je zeggen (mooi plaatje Frederieke en het is gewoon bizar eng hoeveel ze op elkaar lijken
).
WildWings schreef:[***] schreef:Iedereen die Wilders Hitler vergelijkt is geen haar beter dan Wilders
Hoezo?
Jennyj01 schreef:Wat ik altijd zo raar vind is dat hij vind dat criminelen het land uit moeten. Maar over Willem Holleeder hoor ik hem eigenlijk nooit. En over al die witte boorden criminelen hoor ik hem ook nooit. Maar over Marokkanen die eigenlijk Nederlander zijn heeft hij het grootste woord.
Amandavd schreef:_Femkeeex schreef:Ik wil graag mijn mening laten horen (als Moslim). Graag niet mijn leeftijd erbij halen, dank u![]()
Nog even iets: Nederlanders be like ''Conclusies trekken zonder er ook maar iets van af te weten"Marokkanen zijn over het algemeen vriendelijke, behulpzamen mensen die erg hun best doen voor iets en hard werken, jammer genoeg wel niet sterk in geloof. Marokkaanse jongeren kunnen afentoe knap lastig zijn en ze kunnen héél erg goed 'de puber' uithangen, maarja dat zijn/kunnen Nederlanders net zo goed. Pubers zijn pubers, die heb je overal. Zullen nou alle Nederlanders over een kam scheren, wanneer een Nederland in (bv) Groningen een relletje heeft getrapt of wanneer een Nederlandse buurman zijn buurmeisje heeft vermoordt? Verdiep je is verdorie in Marokkanen en hun cultuur voor dat je er maar wat uit l*lt.
De videoclip is om te kotsen, walgelijk, schandalig, net zoals de uitspraken van meneer Wilders... Een strenggelovige Moslim zou dit nooit maar dan ook nooit bij zijn hoofd kunnen halen. Hoe dom kun je nou zijn? Wilders kan zijn mening zo bevestigen, Wilders kan zo meer voorstanders krijgen, Is dit wat je wilt? Een slimme gelovige zou Wilders uitlachen en medelijden met hem hebben, maar hem verder met rust laten en zo ver mogelijk van hem vandaan blijven.
Maar tegelijkertijd kan wat Wilders doet echt niet.Dit is gewoon levensechte racisme *en maar denken dat Nederland het beloofde land zonder rasicme is*. Zijn uitspraken zijn echt de grens overgegaan. Ik vind de vergelijking met Hitler helemaal terecht. Jullie weten immers hoe hij is begonnen en met wat voor een doel, precies hetzelfde als Wilders kun je zeggen (mooi plaatje Frederieke en het is gewoon bizar eng hoeveel ze op elkaar lijken
).
Hoeveel ze op elkaar lijken? Heb jij je oogkleppen nog op ofzo? Dat noemen ze nou photoshop. En de vergelijking met Hitler maken plaatst mensen voor mij in de categorie STUPID. Want dan heb je blijkbaar niet geleerd bij geschiedenis wat die man gedaan heeft en hoe hij te werk is gegaan.
kani_ejj schreef:Ik denk dat ze bedoelen niet qua gezicht maar meer om zijn daden.
Hitler wilde ook een 'schoon' land met alleen 1 ras dat wilt Wilders ook.
Of iig zo komt het over
Amandavd schreef:Jennyj01 schreef:Maar de groep waar Wilders het over heeft heeft de Nederlandse nationaliteit. Die zijn hier geboren.
Die hebben vaak een dubbele nationaliteit. Ook als je hier geboren bent kun je volgens mij twee nationaliteiten hebben.
liedje89 schreef:Ik vind dat van die Marrokanen terug naar Marokko trouwens ook een beetje vaag, vaak zijn het helemaal geen marokanen maar hebben ze nog een dubbel paspoort omdat er een paar generaties terug ergens een Marrokaan zat. Waarom zou Marokko in hemelsnaam onze rommel op willen ruimen. Als ik de baas was in Marokko kwam er in een imigratie stop van criminele Nederlanders![]()
Als we een gevangenis kolonie willen dan moeten we zelf maar ergens een stukje land regelen lijkt me. Kunnen we ook meteen onze "eigen" criminelen daar dumpen.