Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:51

belachelijke clip en rap! Geert kan te ver gaan.. maar dit ook! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:53

MelisWess schreef:
belachelijke clip en rap! Geert kan te ver gaan.. maar dit ook! :)

Waarom vind je de rap belachelijk?
Clip hadden ze inderdaad beter over na moeten denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:53

Iedereen die Wilders Hitler vergelijkt is geen haar beter dan Wilders :n

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:08

Mi_Esperanza schreef:
Ja ik snap dat de reacties dan anders zullen zijn. Maar wilders formuleert het ook niet zo;)

maar ik ben wilders niet, en mijn uitspraak hierboven geqoute is mijn uitspraak en niet die van wilders

Mi_Esperanza

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:11

Bij mij ging het vooral naar wilders gericht en niet naar jou ;)
maar omdat jij had gezegd van dat bordje om z'n nek met 'crimineel'. wilde ik er even zo op reageren.
Meer om het feit dat die vent dat niet zo heeft gezegd dan om het feit dat jij zegt dat ze het zo moeten doen ;).
En wilders met Hitler vergelijken kan inderdaad niet. Hitler heeft het allemaal veel slimmer aangepakt dan Wilders. Dus ben blij dat Wilders zo van de daken schreeuwt dat 'ie ze weg wilt, waardoor er meer kritiek is. Bij Hitler ging het allemaal sluipend ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:11

[***] schreef:

Hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:23

Geert Wilders en nu Hozny zijn nu zo in de media omdat wij zo happen.
Geert Wilders is een hele slimme man, hij heeft 24/7 beveiliging, dus hij kan doen en zeggen wat hij wilt!
En als je het heel netjes houd en geen dingen overdrijft kom je niet onder de mensen, Krijg je geen aandacht, Nederland is nu erg gevoelig als het om werk gaat.
Er zijn veel werklozen en inderdaad veel buitenlanders.
Polen pakken onze baantjes in het tuinbouw, Marrokanen hebben de meeste uitkeringen (bleek uitonderzoek)
Ja, als Geert Wilders dan zegt “Buitenlanders eruit en dan is er meer werk voor de NL-er.”
De gemiddelde Nederlander die werkloos is, is hier gevoelig voor.
Maar Geert Wilders brengt het nog eens een keer harder aan, brengt de ergste dingen in de media.
Ik zag net ook een filmpje over de wereld draait door. Iemand verteld “Je kunt wel zeggen Geert Wilders is de nieuwe Hitler of dat je die vergelijking maakt.” Maar daar gaat hij alleen maar op in en haalt er nog meer media uit, en mensen die voor hem zijn, gaan het alleen maar meer voor hem opnemen. Zelfde als met dit filmpje, de Wilders aanhanger komen nu alleen maar meer uit de hoek.
Hij zei ook je kunt beter met goede argumenten tegen wilders in gaan, dingen die kloppen.
Als iedereen er nu gewoon geen aandacht aan geeft, of positieve aandacht, (Niet letterlijk natuurlijk, maar met goede duidelijke standpunten en geen idiote hitler verklaring

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:24

Oh over marokkaanse hangjeugd gesproken! Een vriend van mij woont in een portiek flat boven een winkelcentrum en ik sjouwde wat zware tassen naar boven. Ze hielden keurig de deur open voor mij en hielpen mij zelfs met de tas mee naar boven sjouwen (en nee, ze hebben hem niet meegenomen) en dan heb ik echt over types met bontkraagjes en nickelsson jassen. Ze zeggen ook altijd keurig hallo dus als ze geen overlast veroorzaken vind ik het prima als ze daar staan :D

Jammer dat er jongeren zijn die het voor deze mensen verpesten.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:00

Ik wil graag mijn mening laten horen (als Moslim). Graag niet mijn leeftijd erbij halen, dank u :)

Nog even iets: Nederlanders be like ''Conclusies trekken zonder er ook maar iets van af te weten" :roll: Marokkanen zijn over het algemeen vriendelijke, behulpzamen mensen die erg hun best doen voor iets en hard werken, jammer genoeg wel niet sterk in geloof. Marokkaanse jongeren kunnen afentoe knap lastig zijn en ze kunnen héél erg goed 'de puber' uithangen, maarja dat zijn/kunnen Nederlanders net zo goed. Pubers zijn pubers, die heb je overal. Zullen nou alle Nederlanders over een kam scheren, wanneer een Nederland in (bv) Groningen een relletje heeft getrapt of wanneer een Nederlandse buurman zijn buurmeisje heeft vermoordt? Verdiep je is verdorie in Marokkanen en hun cultuur voor dat je er maar wat uit l*lt.

De videoclip is om te kotsen, walgelijk, schandalig, net zoals de uitspraken van meneer Wilders... Een strenggelovige Moslim zou dit nooit maar dan ook nooit bij zijn hoofd kunnen halen. Hoe dom kun je nou zijn? Wilders kan zijn mening zo bevestigen, Wilders kan zo meer voorstanders krijgen, Is dit wat je wilt? Een slimme gelovige zou Wilders uitlachen en medelijden met hem hebben, maar hem verder met rust laten en zo ver mogelijk van hem vandaan blijven.

Maar tegelijkertijd kan wat Wilders doet echt niet. :n Dit is gewoon levensechte racisme *en maar denken dat Nederland het beloofde land zonder rasicme is*. Zijn uitspraken zijn echt de grens overgegaan. Ik vind de vergelijking met Hitler helemaal terecht. Jullie weten immers hoe hij is begonnen en met wat voor een doel, precies hetzelfde als Wilders kun je zeggen (mooi plaatje Frederieke en het is gewoon bizar eng hoeveel ze op elkaar lijken :brr: ).

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:37

_Femkeeex schreef:
Ik wil graag mijn mening laten horen (als Moslim). Graag niet mijn leeftijd erbij halen, dank u :)

Nog even iets: Nederlanders be like ''Conclusies trekken zonder er ook maar iets van af te weten" :roll: Marokkanen zijn over het algemeen vriendelijke, behulpzamen mensen die erg hun best doen voor iets en hard werken, jammer genoeg wel niet sterk in geloof. Marokkaanse jongeren kunnen afentoe knap lastig zijn en ze kunnen héél erg goed 'de puber' uithangen, maarja dat zijn/kunnen Nederlanders net zo goed. Pubers zijn pubers, die heb je overal. Zullen nou alle Nederlanders over een kam scheren, wanneer een Nederland in (bv) Groningen een relletje heeft getrapt of wanneer een Nederlandse buurman zijn buurmeisje heeft vermoordt? Verdiep je is verdorie in Marokkanen en hun cultuur voor dat je er maar wat uit l*lt.

De videoclip is om te kotsen, walgelijk, schandalig, net zoals de uitspraken van meneer Wilders... Een strenggelovige Moslim zou dit nooit maar dan ook nooit bij zijn hoofd kunnen halen. Hoe dom kun je nou zijn? Wilders kan zijn mening zo bevestigen, Wilders kan zo meer voorstanders krijgen, Is dit wat je wilt? Een slimme gelovige zou Wilders uitlachen en medelijden met hem hebben, maar hem verder met rust laten en zo ver mogelijk van hem vandaan blijven.

Maar tegelijkertijd kan wat Wilders doet echt niet. :n Dit is gewoon levensechte racisme *en maar denken dat Nederland het beloofde land zonder rasicme is*. Zijn uitspraken zijn echt de grens overgegaan. Ik vind de vergelijking met Hitler helemaal terecht. Jullie weten immers hoe hij is begonnen en met wat voor een doel, precies hetzelfde als Wilders kun je zeggen (mooi plaatje Frederieke en het is gewoon bizar eng hoeveel ze op elkaar lijken :brr: ).

Hoeveel ze op elkaar lijken? Heb jij je oogkleppen nog op ofzo? Dat noemen ze nou photoshop. En de vergelijking met Hitler maken plaatst mensen voor mij in de categorie STUPID. Want dan heb je blijkbaar niet geleerd bij geschiedenis wat die man gedaan heeft en hoe hij te werk is gegaan.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:46

Wat ik altijd zo raar vind is dat hij vind dat criminelen het land uit moeten. Maar over Willem Holleeder hoor ik hem eigenlijk nooit. En over al die witte boorden criminelen hoor ik hem ook nooit. Maar over Marokkanen die eigenlijk Nederlander zijn heeft hij het grootste woord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:50

WildWings schreef:
[***] schreef:

Hoezo?

Als je Wilders vergelijk met Hitler, ben je i.m.o. niet goed bezig, hoe kan je nou een politicus met zo iets vergelijken ?
Mensen moeten in hun waarde gelaten worden, Marokkanen en ook Wilders, als je Wilders vergelijk met Hitler doe je dat niet.
Als je zegt dat er minder Marokkanen moeten zijn, begrijp ik best dat dat beledigend over kan komen voor Marokkaanse mensen, maar waarom dan vergelijken met Hitler ?
Dan verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau van Wilders , of misschien wel lager aangezien hij dit waarschijnlijk puur voor de aandacht doet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:54

Jennyj01 schreef:
Wat ik altijd zo raar vind is dat hij vind dat criminelen het land uit moeten. Maar over Willem Holleeder hoor ik hem eigenlijk nooit. En over al die witte boorden criminelen hoor ik hem ook nooit. Maar over Marokkanen die eigenlijk Nederlander zijn heeft hij het grootste woord.

Je kan moeilijk andere landen opschepen met tuig wat alleen een Nederlandse nationaliteit heeft. Die horen helaas bij ons.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:57

Maar de groep waar Wilders het over heeft heeft de Nederlandse nationaliteit. Die zijn hier geboren.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:04

Jennyj01 schreef:
Maar de groep waar Wilders het over heeft heeft de Nederlandse nationaliteit. Die zijn hier geboren.

Die hebben vaak een dubbele nationaliteit. Ook als je hier geboren bent kun je volgens mij twee nationaliteiten hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:05

Bah, net op teletekst een meisje op jeugdjournaal dacht dat ze het land uit moest omdat Geert Wilders minder Marokkanen wilt, dat is toch echt vreselijk? Hoe oud zou dat meisje zijn? 12, 13 jaar?
Dit vindt ik het vreselijkste er van, dat kinderen er de dupe van worden.

Ik hoop dat dit snel overgewaaid is en dat wilders af wordt gezet er een verstandiger iemand op die positie wordt gezet, en de echte problemen oplost, zoals de criminialiteit,Buitenlanders die hier heen komen voor uitkeringen.
Mijn vader heeft bij hem op het werk ook buitenlanders.
Bijv een buitenlandse meid die vertelde dat ze geld kregen van de regering om te leren.
En hun ouders een baan aan geboden kregen.
Of buitenlanders waar tegen je niks mag zeggen, maar hun wel tegen jou en zodra je wat tegen hun zegt ze dreigen met discriminatie en naar die discriminatie bureaus gaan.
Daar zijn bedrijven heel bang voor, zijn hoge boetes.
Voorbeeld:
Er moesten mensen samen werken voor een klus, er was een buitenlander bij die deed niks, hebben ze op aan gesproken, de man is naar de discriminatie bureau gegaan, zijn die andere mannen allemaal geschorst.
Of dat een buitenlander weg gaat zonder iets te zeggen en volgende dag vrolijk terug komt en er niks aan de hand is.
Ik vindt hier moeten ze wel wat aan doen.

Maar ik heb thuis de discussie, bedoelt Geert Wilders Marokkanen (Alle) het land uit? Of dat er niet meer Marokkanen vanuit Marokko hier heen mogen komen vanwege drukte?

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:12

Amandavd schreef:
_Femkeeex schreef:

Hoeveel ze op elkaar lijken? Heb jij je oogkleppen nog op ofzo? Dat noemen ze nou photoshop. En de vergelijking met Hitler maken plaatst mensen voor mij in de categorie STUPID. Want dan heb je blijkbaar niet geleerd bij geschiedenis wat die man gedaan heeft en hoe hij te werk is gegaan.

En bedankt! :D Ik heb op een vriendelijke manier gevraagd mijn leeftijd er niet bij te halen, nu doe je het toch plus maak je mij en de mensen die het met me eens zijn (laatste zin) uit voor stom en dom...

Maar Wilders moet vooral zo lekker doorgaan, dan krijgt minder aanhangers en wordt hij de tweede kamer uit geschopt *\o/*

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:23

Ik denk dat ze bedoelen niet qua gezicht maar meer om zijn daden.
Hitler wilde ook een 'schoon' land met alleen 1 ras dat wilt Wilders ook.
Of iig zo komt het over

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:26

Ik vind dat van die Marrokanen terug naar Marokko trouwens ook een beetje vaag, vaak zijn het helemaal geen marokanen maar hebben ze nog een dubbel paspoort omdat er een paar generaties terug ergens een Marrokaan zat. Waarom zou Marokko in hemelsnaam onze rommel op willen ruimen. Als ik de baas was in Marokko kwam er in een imigratie stop van criminele Nederlanders :')

Als we een gevangenis kolonie willen dan moeten we zelf maar ergens een stukje land regelen lijkt me :Y). Kunnen we ook meteen onze "eigen" criminelen daar dumpen.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:36

kani_ejj schreef:
Ik denk dat ze bedoelen niet qua gezicht maar meer om zijn daden.
Hitler wilde ook een 'schoon' land met alleen 1 ras dat wilt Wilders ook.
Of iig zo komt het over

Ja, dat bedoel ik.. Bedoel met 'bizar hoeveel ze op elkaar lijken' meer hun doel en houding, denk dat het toch wel aardig klopt : Komt regelrecht van de site:

''Die drie punten zijn: minder belastingen, minder misdaad en minder islam''

''Geert Wilders: "Dit is uw kans om te kiezen voor verandering! Voor meer veiligheid, betere zorg, minder islam en lagere belastingen."

Precies hetzelfde wat Hitler wilde, alleen dan met joden.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:46

Idd. Ik vindt die gozer ook precies hotler

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:46

Amandavd schreef:
Jennyj01 schreef:

Die hebben vaak een dubbele nationaliteit. Ook als je hier geboren bent kun je volgens mij twee nationaliteiten hebben.

Maar voor die tweede nationaliteit hebben ze niet gekozen. Die kregen ze er gewoon gratis bij.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:47

liedje89 schreef:
Ik vind dat van die Marrokanen terug naar Marokko trouwens ook een beetje vaag, vaak zijn het helemaal geen marokanen maar hebben ze nog een dubbel paspoort omdat er een paar generaties terug ergens een Marrokaan zat. Waarom zou Marokko in hemelsnaam onze rommel op willen ruimen. Als ik de baas was in Marokko kwam er in een imigratie stop van criminele Nederlanders :')

Als we een gevangenis kolonie willen dan moeten we zelf maar ergens een stukje land regelen lijkt me :Y). Kunnen we ook meteen onze "eigen" criminelen daar dumpen.

Ik snap het gehele 'Nederland wordt te druk, dus gooien we alle buitenlanders er maar uit' verhaaltje niet. Ik bedoel hoe kun je nou zo harteloos zijn, een mens terugsturen naar een land waar hij zijn leven niet zeker is, noem ik een moord. Goed, gelukkig is het nog lang niet zo ver, ik baseer deze conclusie alleen op gezegde feiten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:51

Jij snapt het duidelijk niet Femke. Waarom zou iemand hier voor tuig mogen spelen niet terug geknikkerd mogen worden naar land van herkomst?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:52

Omdat dit hun land is. En waarom moeten zij weg en mag een ander volgens Nederlands rechtssysteem gestraft worden? Iedereen heeft in een verre voorouder wel een buitenlandse afstamming. Dan kun je toch iedereen er wel uit zetten?
Laatst bijgewerkt door Jennyj01 op 27-03-14 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt