Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik vind het belachelijk dat er ondernemers zijn die hier de dupe van worden. De eerste vliegtuigen zijn al overgekomen. Blijkbaar hebben ze hoogtevrees want ze komen en stuk lager over dan ieder ander vliegtuig wat altijd op dezelfde baan land. Ik heb vannacht al twee keer stijf in mijn bed gezeten omdat er weer zo'n poedersuiker overkwam. De ramen in huis trillen er gewoon van.
moyra schreef:Ik kan nu nog gewoon op stal komen ondanks dat de a44 dicht is. Raar gezicht dat er aan 1 kant auto's rijden. Het is overigens stil op de weg, dat is dan weer het voordeel voor nu. Morgen zal het rete druk zijn ben ik bang!
janouk schreef:Hier op de hoek van onze straat, haha gewapende soldaten voor de deur,
Wij kunnen rustig slapen
[ Afbeelding ]
JoopC schreef:Over onze strijdkrachten gesproken; de hele dag liepen er op de Fred politieagenten in zwart met neongroen... Is dat dan ME? Overigens wel hele lange knuppels...
Resistance schreef:Er zijn trouwens behoorlijk wat complottheoiën over dat vermiste vliegtuig... En het lijkt nog best aannemelijk ook. Het zou dan tijdens de Nucleaire Top op Den haag neerstorten...
Ik geloof er niet zo in, maar het zou ergens nog best kunnen. Als het gekaapt is, hoeven ze het alleen maar over te spuiten in een andere maatschappij, en het radarsignaal veranderen.
Resistance schreef:Er zijn trouwens behoorlijk wat complottheoiën over dat vermiste vliegtuig... En het lijkt nog best aannemelijk ook. Het zou dan tijdens de Nucleaire Top op Den haag neerstorten...
Ik geloof er niet zo in, maar het zou ergens nog best kunnen. Als het gekaapt is, hoeven ze het alleen maar over te spuiten in een andere maatschappij, en het radarsignaal veranderen.