Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:55

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:56

Tazzey schreef:
Ik vind het belachelijk dat er ondernemers zijn die hier de dupe van worden. De eerste vliegtuigen zijn al overgekomen. Blijkbaar hebben ze hoogtevrees want ze komen en stuk lager over dan ieder ander vliegtuig wat altijd op dezelfde baan land. Ik heb vannacht al twee keer stijf in mijn bed gezeten omdat er weer zo'n poedersuiker overkwam. De ramen in huis trillen er gewoon van.

Ik heb niks gemerkt en ik zit op de aanvliegroute naar Schiphol.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:59

Op regio 15 zijn trouwens aantal foto's te zien voor de ge-intreseerde :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:00

Mijn vader vertrekt nu net richting Den Haag om ervoor te zorgen dat hij morgen niet voor verrassingen zal staan... Zaterdagmorgen en avond ook al heel Den Haag doorgereden voor een geschikte route.

En een bijbehorende foto van het koffiehuis;
Afbeelding

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:05

Ik kan nu nog gewoon op stal komen ondanks dat de a44 dicht is. Raar gezicht dat er aan 1 kant auto's rijden. Het is overigens stil op de weg, dat is dan weer het voordeel voor nu. Morgen zal het rete druk zijn ben ik bang!

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:07

moyra schreef:
Ik kan nu nog gewoon op stal komen ondanks dat de a44 dicht is. Raar gezicht dat er aan 1 kant auto's rijden. Het is overigens stil op de weg, dat is dan weer het voordeel voor nu. Morgen zal het rete druk zijn ben ik bang!

Het is indd erg stil en alle stoplichten sprongen hier steeds op groen , waren in een recordtijd thuis :')

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:09

Hier zijn ook al heel wat helikopters overgevlogen. Ik denk dat ik er verder niet veel van zal merken. Ik kan gewoon op stap en school komen zonder gedoe. Ken wel een aantap mensen die nu lange diensten moeten draaien vanwege de top.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:10

Ach ze kunnen in ieder geval oefenen met oorlogje spelen. Moet dinsdag wel de A4/A13 op naar Delft. Ga eerder weg denk ik.

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:12

Hoop dat er niks ernstigs gaat gebeuren. Als er nu wat gebeurt is het wel heel dichtbij :=

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:18

Hier op de hoek van onze straat, haha gewapende soldaten voor de deur,
Wij kunnen rustig slapen

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:19

Er zijn trouwens behoorlijk wat complottheoiën over dat vermiste vliegtuig... En het lijkt nog best aannemelijk ook. Het zou dan tijdens de Nucleaire Top op Den haag neerstorten...

Ik geloof er niet zo in, maar het zou ergens nog best kunnen. Als het gekaapt is, hoeven ze het alleen maar over te spuiten in een andere maatschappij, en het radarsignaal veranderen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:20

Over onze strijdkrachten gesproken; de hele dag liepen er op de Fred politieagenten in zwart met neongroen... Is dat dan ME? Overigens wel hele lange knuppels...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:20

janouk schreef:
Hier op de hoek van onze straat, haha gewapende soldaten voor de deur,
Wij kunnen rustig slapen

[ Afbeelding ]

_/-\o_ :')

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:22

JoopC schreef:
Over onze strijdkrachten gesproken; de hele dag liepen er op de Fred politieagenten in zwart met neongroen... Is dat dan ME? Overigens wel hele lange knuppels...

Dat kan ME zijn, maar die kleuren behoren ook tot de nieuwe politie uniformen. Kan allebei.

Maar hoe zouden ze dat vliegtuig dan aan de grond hebben gekregen? Voor zo'n vliegtuig heb je toch wel een redelijke landingsbaan nodig. Het lijkt mij niet echt logisch dat je een boeing 777 op een kleine baan kan laten landen.
Laatst bijgewerkt door Rubio op 23-03-14 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:23

Hebben ze die pakken verandert? Ik vond persoonlijk de twee agenten bij ons op de Fred wel erg aantrekkelijk in die pakjes, haha! :9

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:24

Resistance schreef:
Er zijn trouwens behoorlijk wat complottheoiën over dat vermiste vliegtuig... En het lijkt nog best aannemelijk ook. Het zou dan tijdens de Nucleaire Top op Den haag neerstorten...

Ik geloof er niet zo in, maar het zou ergens nog best kunnen. Als het gekaapt is, hoeven ze het alleen maar over te spuiten in een andere maatschappij, en het radarsignaal veranderen.

Ik denk niet dat er ook maar een vliegtuig in de buurt kan komen van denhaag deze dagen,
Er zijn zoveel helikopters in de lucht dat als er ergens iets vliegt wat niet hoort het echt opgemerkt wordt.

Janouk: haha dat is relaxt! soort van gratis bewaking :D

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:25

Ja je zou even moeten googlelen vanaf wanneer ze in de nieuwe uniformen rond lopen, maar ik weet dat ze.zijn veranderd.

En er zijn inderdaad heep veel helikopters in de lucht en ook een aantal F16's. En het luchtruim is voor een groot deel afgesloten. Dus het moet opvallen als er ineens een vliegtuig in vliegt.
Laatst bijgewerkt door Rubio op 23-03-14 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:27

Als je kijkt naar deze foto's zou je denken dat Nederland een oorlogsland is. := :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:28

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:31

Het geeft me wel een benauwd gevoel, die theorie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:33

Het is niet uitsluitbaar. Het lijkt eigenlijk nog best aannemelijk. Blij dat ik in [naam] woon! :) (Ook al is dat niet heel ver weg van Den Haag..)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:34

Ik een uur er vanaf, maar vaderlief is er wel aan het werk, een paar honderd meter van het gebeuren vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:36

Resistance schreef:

Zeiden ze over die ellende met de Twin Towers ook }>

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:40

Ik ga morgen om 05:45 in de auto (vanuit Leiden).. Zodat ik zeker weten uiterlijk 07:15 op mijn werk ben (ziekenhuis Haarlem). Ik neem eerste deel a44 (die vanuit mijn richting gewoon open is), daarna bij Sassenheim eraf naar de N208 en zo door naar boven. Normaal gesproken 50 minuten rijden, maar ik neem maar ruim een half uur extra voor mogelijke file. Al zou ik echt verbaasd zijn rond dit abnormale tijdstip.. :wow:

Normaal sta ik 05:45 op voor een dagdienst... -O-
Heb ik even geluk dat ik maandag, dinsdag en woensdag mag werken..

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:41

Alles wat in de lucht vliegt in de buurt wat er niet hoort zal wel gelijk neer gehaalt worden :+