ElineS schreef:Zoals ik al zei, leer eens lezen of schaf een leesbril aan zeg...
Ik heb ook nooit ergens gezegd dat het een ziekte is.
Ik vind het geen ziekte. Het is een geaardheid... Een hele vervelende verschrikkelijke geaardheid, maar een geaardheid niettemin. Maar goed, dat heb ik al in meerdere posts uitgelegd en dat je het daar niet mee eens bent, prima, maar uit jouw reactie blijkt dat je niet eens de moeite hebt gedaan om het te lezen of het iq niet hebt om het te begrijpen, dat kan ook.
Er is geen enkel excuus voor pedoseksualiteit. En uit emotie zou ik ook zeggen, afmaken zulke mannen, als ze met hun fikken aan kinderen zitten. Gelukkig kan ik verder denken dan mijn emotie en is geweld niet de oplossing. De oplossing is kijken waar pedofilie vandaan komt en wat er tegen aan gedaan kan worden, voordat ze pedoseksuele daden doen... En dat is geen hand boven de hoofd houden, dat is ook geen acceptatie... Maar dat is simpel het weten dat ze er helaas zijn en dat er iets aan gedaan moet worden om verder te voorkomen.
Want nu worden ze gestraft als de daad is gedaan en dan is het voor het slachtoffer te laat. Beter om dat proberen te voorkomen door pedofielen het platform te geven over hun geaardheid te praten en ze therapie te bieden.
Die bijdehante opmerkingen van 'schaf een leesbril aan of misschien heb je het iq niet om het begrijpen' mag je heel fijn bij je houden. Wie ben jij om zoiets te zeggen? Je houdt op dit moment totaal geen rekening met de gevoelens van andere. Oh, maar natuurlijk wel met die van de pedofiel.
Ik ga verder geen discussie met je voeren. Dat ben je het totaal niet waard. Leef lekker verder met 2 oogkleppen op.