Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindyH schreef:Maar een privéhuis is nogal wat anders dan achter het raam in een achterafsteegje. In een privéhuis heb je geen twee mannen per uur neem ik aan. Werken in een privéhuis kan ik me nog enigszins voorstellen als werk. Dat heeft nog iets van allure. Ik denk ook dat je dat werk ook haast niet gedwongen kunt doen, omdat er nog best meer bij komt kijken om de mannen te vermaken.
Als je het hebt over percentages van gedwongen meisjes kun je die twee dus niet vergelijken volgens mij. Sterker nog, als je de cijfers van dat soort 'luxe' prostituees erbuiten laat, dan kan het percentage gedwongen meisjes wel eens veel hoger komen te liggen.
Sammy_xxs schreef:Ja nou ik zat in die business, en ik weet dat meerendeel het uit eigen wil doet hoor... In ieder geval alle meiden die ik kende wilde het zelf, ben zelfs nog nooit iemand tegen gekomen die gedwongen werd.
Wil niet zeggen dat er dus helemaal geen meiden zijn die gedwongen worden, zullen er zeker zijn, maar echt niet zoveel als jullie denken, ook al is dat zo moeilijk te geloven.
goldenarrow schreef:Ik ook. Is denk ik ook wel een leuk projectje voor school (ik studeer SPH). Moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf nog nooit op de Wallen ben geweest overigens. Misschien is het wel leuk om te zien of één van de dames bereid is ons een kijkje in de wereld te geven.
Shenavallie schreef:goldenarrow schreef:Ik ook. Is denk ik ook wel een leuk projectje voor school (ik studeer SPH). Moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf nog nooit op de Wallen ben geweest overigens. Misschien is het wel leuk om te zien of één van de dames bereid is ons een kijkje in de wereld te geven.
Toch wel apart dan dat je beweert dat bepaalde zaken niet waar zijn, als je er zelf nog nooit geweest bent.![]()
Wat betreft het kijkje in de wereld van een dame kan ik je nu al uit de droom helpen: ze zullen niet zomaar hun verhaal doen. Zeker niet als ze aan het werk zijn en zitten te wachten tot er een klant naar ze toe komt. Als ze al met je willen praten, dan zijn ze heel algemeen. Wat ik al zei: ze zijn heel wantrouwend en terughoudend op dat gebied, zelfs naar elkaar toe. Je kunt het dan waarschijnlijk beter bij de privéhuizen proberen.
LindyH schreef:Maar een privéhuis is nogal wat anders dan achter het raam in een achterafsteegje. In een privéhuis heb je geen twee mannen per uur neem ik aan. Werken in een privéhuis kan ik me nog enigszins voorstellen als werk. Dat heeft nog iets van allure. Ik denk ook dat je dat werk ook haast niet gedwongen kunt doen, omdat er nog best meer bij komt kijken om de mannen te vermaken.
Als je het hebt over percentages van gedwongen meisjes kun je die twee dus niet vergelijken volgens mij. Sterker nog, als je de cijfers van dat soort 'luxe' prostituees erbuiten laat, dan kan het percentage gedwongen meisjes wel eens veel hoger komen te liggen.
rapido schreef:apart ja dat mensen die er nog nooit geweest zijn en er dus nog nooit enige sfeer geproefd hebben hier gaan zitten vertellen hoe het allemaal anders zou moeten.........