Wajongers herkeurd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 22:46

Als iemand een uur per dag naar een paard kunt kun je ook een spelletje spelen.
Een boodschap meenemen als je voor jezelf je brood haalt.

En als mensen je niet trekt door psychische problemen hebt kun je misschien wel het konijnenhok bij de kinderboerderij schoonmaken.

Ben zelf creatief in wat bij je past, ik noem zo maar wat dingen. :)
Niets is erg niets. En dan heb ik het niet over mensen die ook niet meer zelf buitenhuis kunnen komen. Zelf geen hobby meer kunnen hebben, maar dat schreef ik eerder al.

Vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend, maar je 1 keer in de week over je grens zetten, dat kan vaak wel.
En dan komen we weer bij, mensen kunnen meer dan ze denken.
Maar vaak zit het graag willen in de weg. Over de grens voor een eigen hobby kan wel, voor de maatschappij kan niet.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 22:50

Zie nu net je aanvulling, een boodschap doen klinkt een stuk vrijblijvender dan via een organisatie voor vrijwilligerswerk aan de slag te gaan. Er worden dingen van je verwacht, er is sprake van een contract, er komt een druk bij kijken omdat je er moet zijn op de momenten dat het van je gevraagd wordt etc etc.

Ik kan een uurtje naar een paard als ik me goed voel, maar ik kan geen boodschappen doen voor iemand anders. Ik kan circa 500 gram per hand vast houden, op een hele goede dag een kilo. Hoe ga ik in godsnaam voor iemand anders boodschappen doen als ik voor mezelf al familie en vrienden moet inschakelen? :+
Sociaal ben ik ook niet echt euhm sterk zeg maar.

1x per week over de grens gaan? Handig als je lichaam vol ontstekingen zit, zenuwen beknelt en uitval als gevolg. Goed advies _/-\o_

Ik ben al heel wat jaren ziek, heel wat jaren ben ik aan het knokken en beter worden zit er niet meer in.
Het heeft me ontzettend veel moeite (en tranen) gekost om te accepteren dat ik gewoon veel dingen niet kan, het is geen onwil het is gewoon domweg niet (meer) kunnen. Ik ken mijn grenzen nu en kan nu ook nee zeggen omdat ik weet dat het prijskaartje wat voor mij aan dergelijke activiteiten hangt mij het niet waard is.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 22:55

ja goed advies.
Maar jij blijft steken op wat dingen die ik op gooi.
Jij kunt wel een spelletje spelen, de krant voorlezen of gewoon een babbeltje maken.
Ik ken je niet dus ik noem maar wat, nogmaals ben zelf creatief.

Niet elke vrijwilligers centrale pint je vast op uren, zeker niet als je je eigen beperking verteld.

En jij gaat nooit over je grens bij je paard als je hem borstelt?
knap als je dat lukt. Is mij nog nooit gelukt omdat elke keer goed te doseren.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:00

Op je aanvulling, die is ook op mij van toepassing. 9en op vele meer)
Ik krabbel nu door de juiste arts wel weer iets op, maar ben helaas nog niet op een kwart wat een gezond mens doet.
Maar ik ben er al zo blij mee. :)
En ik ben niet hier gekomen door bij de pakken neer te zitten en te denken, zo dat was het dan wat ik kan in de toekomst. Ik heb altijd vertikt dat toe te geven.
in de ochtend al wakker worden met tranen in mijn ogen, hoe ga ik deze dag halen. Maar ik haalde die dag, elke keer weer. dagen van alleen maar werk en slapen, pijnstillers slikken en red bull zuipen, maar toch.
En zo zie ik het nog steeds. Ik kijk niet meer wat een ander kan, dan ben ik morgen depressief :+
Ik kijk naar wat ik vandaag dit uur kan en ben blij als me dat is gelukt.
en is het niet gelukt, dan misschien morgen wel. eerst werd ik zo boos en verdrietig als dat dan niet kon, maar dat leer je af.
Dat is iets wat je zelf moet doen, anders er in gaan staan en dat scheelt al een hoop.
Laatst bijgewerkt door little_king op 24-11-13 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:03

Jij denkt dat ik daar nog nooit over na heb gedacht, dat ik dacht goh weet je wat ik ga hele dagen me binnen in mn bed opsluiten? :')
Ik hou niet van mensen, zeker niet als ik verplicht gezellig/sociaal moet doen. Doe ik mezelf en een ander geen plezier mee.
En nee ik ga vrijwel nooit meer over mijn grenzen met paarden, ik ken mijn lichaam dondersgoed en ik doe niets als ik me niet goed genoeg voel aangezien de gevolgen van over grenzen gaan nogal groot zijn in mijn geval.

Jammer dat je nu insinueert dat ik bij de pakken neer zit. Als ik dat had gedaan was ik allang volledig bedlegerig en niet in staat om nog zelfstandig dingen te doen.
Tis verdomd makkelijk om te oordelen veilig achter je scherm, maar je hebt geen flauw idee wat ik (en anderen) mankeer, dus hou eens op met aannames doen en denken dat jij de enige persoon bent die alles goed doet en z'n best doet, ik krijg haast het idee dat je jezelf superieur voelt t.o. mensen waarvan jij denkt die dat niet doen.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:10

pffff wat zijn jullie vermoeiend zeg!!!!!
Ik schrijf niet dat jij bij de pakken neer zit nijn, ik schrijf dat ik!!! dat niet deed. Dat is wat anders.
wat jij doet weet ik niet oordeel ik ook niet over!!!!
maar als jij je zo aangesproken voelt, zak het misschien wel heel dichtbij de waarheid zijn ja.
Waarom voelen er meer zich hier aangesproken, toch de waarheid te dichtbij? iets anders kan ik niet verzinnen in die verdedigingen.

Maar laat maar, jullie zijn zo zielig! zo enorm ellendig. Zieliger dan iemand die hetzelfde doorstaat en alleen maar ervaringen deelt, ervaring dat het met die doorzet ook beter kan gaan.
dat die doorzetting die jullie hebben dus ook een goede toekomst kan zijn voor jullie. dat je dat niet voor niets doet.

Maar dat willen jullie niet zien, jullie kunnen echt niets doen voor een ander, ikke ikke ikke dat zeggen jullie. Maar wel de hand op, dat mag die ander dus wel ophoesten.
vele andere die daar ook moeite mee hebben maar het wel doen!
Daar komt het toch op neer. zielige arme jullie.
maar een boodschap voor die bejaarde, nee dat kan echt niet. Stel je voor zeg.

bah egoisten.
Laatst bijgewerkt door little_king op 24-11-13 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:14

Ik geloof ook niet dat een oudere er blij van wordt als er iemand bij komt zitten met gebrekkige sociale vaardigheden.
Het is lastig om passend werk te vinden, maar ook passend vrijwilligerswerk. De intentie kan er nog zijn, maar als er niets is of niet mogelijk is; dan houdt het op. Op mijn werk zit ook niemand te wachten op iemand die toch regelmatig af moet haken omdat het lichaam of de geest staakt. Je moet op iemand kunnen rekenen. Daarom zijn de herkeuringen wel een prima plan, want een situatie kan verbeteren (met nadruk op; kan)

Met mensen vergelijken schiet niemand wat op, want verrassing; niemand is gelijk!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 24-11-13 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

little_king

Re: Wajongers herkeurd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:16

Vuurneon, nee daar schiet niemand niets mee op, daarom ben zelf creatief.
Er is wel wat te vinden als dat is waar je achter staat en graag doet.
(en ja gaan we weer want het is nodig hier, zelf en je is algemeen bedoel)

LBLGypsyCobs

Nijn, ik zie dat je bijdrages levert aan de Bokt Wiki, nou dat is toch al een behulpzaam iets?

Je houdt niet van mensen of vind je het ongemakkelijk bij mensen?

Ik ben zelf ook graag alleen, niet omdat ik een hekel heb aan mensen, maar het contact is vermoeiend voor me.
Weet vaak niet goed hoe ik op dingen moet reageren, wat bij een ander vanzelf lijkt te gaan, daar moet ik echt over nadenken.
Toch heb ik op m'n werk veel met mensen te maken en ben, als ik terug kijk naar waar ik begon, toch een stuk socialer geworden, communicatief sterk zelfs.
Ik zie het inmiddels als een spel om me meer in de mens en zijn gedragingen te verdiepen, het intrigeert me enorm.

Heb je geen aardige buurvrouw of een oma die het leuk zou vinden als je eens op bezoek komt?
Kaartje leggen ofzo of naar verhalen over vroeger luisteren?
Of is dat iets wat je niet kan, niet zit zitten of niet durft?

Ik stel deze vragen overigens niet om je te bekritiseren, ik wil het alleen maar graag begrijpen.

Nijn

Zielig dat je opeens je eerdere post aanpast..

Nu mag je aan deze egoïst gaan uitleggen hoe ik een boodschap kan gaan doen voor een bejaarde als ik zelf afhankelijk ben van andere mensen om boodschappen in huis te krijgen. Ben benieuwd :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:20

little_king schreef:
Vuurneon, nee daar schiet niemand niets mee op, daarom ben zelf creatief.
Er is wel wat te vinden als dat is waar je achter staat en graag doet.
(en ja gaan we weer want het is nodig hier, zelf en je is algemeen bedoel)

Dan heb je echt weinig inzicht in het hele arbeidsgebeuren. Want naast de drive om het te kunnen, moet er ook plek zijn, moet het UWV er ook achter staan (want bij voorkeur moet je vrijwilligerswerk wel aansluiten op je kans op integratie in het arbeidsproces. Ook bij de Wajong) en je moet het ook aankunnen. Heb je geen sociale vaardigheden en een lichaam die het zo kan laten afweten; dan kun je nog zo enthousiast zijn, maar een bedrijf vinden waar jij terecht kan is een ander verhaal.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:21

LBLGypsyCobs schreef:
Nijn, ik zie dat je bijdrages levert aan de Bokt Wiki, nou dat is toch al een behulpzaam iets?

Je houdt niet van mensen of vind je het ongemakkelijk bij mensen?

Ik ben zelf ook graag alleen, niet omdat ik een hekel heb aan mensen, maar het contact is vermoeiend voor me.
Weet vaak niet goed hoe ik op dingen moet reageren, wat bij een ander vanzelf lijkt te gaan, daar moet ik echt over nadenken.
Toch heb ik op m'n werk veel met mensen te maken en ben, als ik terug kijk naar waar ik begon, toch een stuk socialer geworden, communicatief sterk zelfs.
Ik zie het inmiddels als een spel om me meer in de mens en zijn gedragingen te verdiepen, het intrigeert me enorm.

Heb je geen aardige buurvrouw of een oma die het leuk zou vinden als je eens op bezoek komt?
Kaartje leggen ofzo of naar verhalen over vroeger luisteren?
Of is dat iets wat je niet kan, niet zit zitten of niet durft?

Ik stel deze vragen overigens niet om je te bekritiseren, ik wil het alleen maar graag begrijpen.

Ik doe ook wel zeker wat dingen hoor :-)
Maar niet zoals men dat noemt zichtbaar voor de maatschappij. Help wanneer kan vrienden met bijvoorbeeld problemen met taal aangezien ik een taalneuroot ben en dat soort kleine dingen.

Een hekel aan mensen heb ik niet, wel een ''hekel'' aan contact maken. Het is vermoeiend, mijn hoofd zit vaak overvol en ik ben niet echt tactisch met dingen zeggen, flap er van alles uit en wanneer je praat i.p.v. schrijft is dat niet heel erg handig :+
Ik ga toevallig volgende week verhuizen en wil gaan kijken of daar wellicht wat op mijn pad komt. Ga soms wel naar bijv. mijn oma toe maar mijn energie is enorm beperkt en mijn oma is vermoeiend :))

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:21

Nee daar heb ik niets in aangepast dat een raar lopende zin. zielig dat je het zo gaat spelen.

lees jij echt niet of hoe zit dat?!
Ik geef die boodschap aan als voorbeeld!!!
Als jij dat niet kan kun je dat niet, maar misschien wel een spelletje doen. dat stond er ook als voorbeeld, Maar jij blijft aanhalen wat je niet kunt.
Je, nijn, kunt vast dingen wel!! Daar!!!! gaat het om!!

@vuurneon, ja erg weinig inzicht als ik er zelf dagelijks tegen aan loop :+

edit de D in boodschap

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:22

Misschien omdat wat jij als de waarheid verkondigt kant noch wal raakt? Mensen egoïsten noemen omdat ze iets niet kunnen wat jij toevallig wel kan? Wat een insinuaties, of beter wat een plaat voor je hoofd als je echt niet doorhebt wat je eigenlijk zegt... En meerdere mensen die hetzelfde op je reageren laat ook geen lampje aangaan?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:23

little_king schreef:
Nee daar heb ik niets in aangepast dat een raar lopende zin. zielig dat je het zo gaat spelen.

Als jij dat niet kan kun je dat niet, maar misschien wel een spelletje doen. dat stond er ook als voorbeeld, Maar jij blijft aanhalen wat je niet kunt.

edit de D in boodschap

Kan aan mij liggen maar ik lees:
Citaat:

Daar zeg je letterlijk dat het om een boodschap gaat, nergens staat dat het om een voorbeeld gaat?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:23

little_king schreef:

Ik denk dat jij meer moeite hebt om het grote geheel te zien en je teveel richt op hele specifieke zaken.
Maar... Misschien ook wel goed, kun je anderen misschien gericht helpen naar een plek :)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 24-11-13 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:24

Toch wel fijn dat ik in die zin praktisch wel bijdraag aan de maatschappij. Niet dagelijks, wel regelmatig.
Cake bakken en uitdelen, praatje maken met wat ouderen die in de tuin bezig zijn, buitenspelende kinderen die dreigen gevaarlijke manoeuvres uit te halen even een praatje mee maken, evenals kids die ruzie maken dan ga ik even voor agentje spelen en vaak willen ze dan mijn hond aaien en is alles weer goed :D ja en zo zijn al die kleine dingetje bij mij voor groot belang maar de basis blijft dat ik dit niet had zonder mijn hond, die laat ik uit en zo kom ik die situaties tegen.

Nijn, ik bewonder je. Jouw leven gaat niet over rozen en ik vind je een moedig mens!

Bromfiets, meis, probeer je niet te druk te maken daar ik weet welk ziektebeeld er o.a. achter jouw accountnaam schuilt. Niemand is perfect, Bokt heeft geen webcam mogelijkheid dus niemand kan door je account naam kijken. Hierdoor kunnen woorden anders overkomen. Probeer het niet aan te gaan, mensen verander je niet, je kunt enkel jezelf veranderen en dat is een hele zure appel!

Little_king, in jouw woorden voel ik kracht, doorzettingsvermogen en ergens ook een diepe frustratie. Misschien wil je dit niet overbrengen maar het gebeurd wel. Focus je alleen op je kracht en doorzettingsvermogen. Kijk wat jij bereikt elke keer weer! Ik zal je graag mee willen geven dat jij een uniek en bijzonder mens bent! Jij probeert naar jouw kunnen, jij doet naar jouw kunnen en dat verdiend respect.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:26

Nee dat laat me geen lampje branden.
Als mensen niet lezen als ik aangeef dat het een voorbeeld is en ze zelf creatief moeten zijn maar daar dan op door blijven hakken, kan ik daar weinig aan doen
Als mensen op de teentjes getrapt zijn als het niet over hun gaat kan ik daar ook niets aan doen.

Ik weet ook dat er meerdere mensen zijn die me wel begrijpen, maar die wagen zich niet meer in deze topics waar alleen ja en amen gezegd mag worden tegen iemand die ziek is.

bromfiets

Re: Wajongers herkeurd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:29

Je leest zelf ook niet bepaald goed anders...

Mieke: Wijze woorden, ik laat me een beetje te veel uit m'n tent lokken maar het blijft vervelend om neer gezet te worden als iets wat je niet bent en uitleg geen zin heeft.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:30

Ik snap wat je bedoelt Nijn, dat ook de communicatie met je oma je vermoeit.
Probeer uit te vinden waarom het zo stroef gaat en probeer dat te oefenen.
Je eigen oma zal het toch niet raar vinden als het er soms een beetje raar uit komt?
Weet ze van je problematiek?

Geschreven taal is dus je sterke punt, ben je goed in verhalen schrijven?
Kun je misschien een column voor een blad schrijven, misschien zelfs over waar jij dagelijks tegen aan loopt, zodat dat soort dingen ook zichtbaar worden voor mensen die het wat minder goed begrijpen?
En wie weet bereik je er ook mee dat jij en lotgenoten beter geholpen worden.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:31

Nijn schreef:
little_king schreef:

edit de D in boodschap

Kan aan mij liggen maar ik lees:
Citaat:

Daar zeg je letterlijk dat het om een boodschap gaat, nergens staat dat het om een voorbeeld gaat?

little_king schreef:
Als iemand een uur per dag naar een paard kunt kun je ook een spelletje spelen.
Een boodschap meenemen als je voor jezelf je brood haalt.

En als mensen je niet trekt door psychische problemen hebt kun je misschien wel het konijnenhok bij de kinderboerderij schoonmaken.

Ben zelf creatief in wat bij je past, ik noem zo maar wat dingen. :)
Niets is erg niets. En dan heb ik het niet over mensen die ook niet meer zelf buitenhuis kunnen komen. Zelf geen hobby meer kunnen hebben, maar dat schreef ik eerder al.

Vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend, maar je 1 keer in de week over je grens zetten, dat kan vaak wel.
En dan komen we weer bij, mensen kunnen meer dan ze denken.
Maar vaak zit het graag willen in de weg. Over de grens voor een eigen hobby kan wel, voor de maatschappij kan niet.

Citaat:
ja goed advies.
Maar jij blijft steken op wat dingen die ik op gooi.
Jij kunt wel een spelletje spelen, de krant voorlezen of gewoon een babbeltje maken.
Ik ken je niet dus ik noem maar wat, nogmaals ben zelf creatief.

Niet elke vrijwilligers centrale pint je vast op uren, zeker niet als je je eigen beperking verteld.

En jij gaat nooit over je grens bij je paard als je hem borstelt?
knap als je dat lukt. Is mij nog nooit gelukt omdat elke keer goed te doseren

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:36

bromfiets schreef:
Je leest zelf ook niet bepaald goed anders...

Mieke: Wijze woorden, ik laat me een beetje te veel uit m'n tent lokken maar het blijft vervelend om neer gezet te worden als iets wat je niet bent en uitleg geen zin heeft.

Klopt, dit herken ik maar het is zo en het veranderd niet. Kies dan voor jezelf in plaats van je verder te vermoeien want jij ligt uiteindelijk vannacht wakker in bed. En dan kraait een ander niet hoor, nee die draait zich lekker nog eens om. Jij zal dit net als ik vaker tegenkomen in het leven, het is enorm frustrerend maar het is nou eenmaal zo.

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:37

Citaat:
Little_king, in jouw woorden voel ik kracht, doorzettingsvermogen en ergens ook een diepe frustratie. Misschien wil je dit niet overbrengen maar het gebeurd wel. Focus je alleen op je kracht en doorzettingsvermogen. Kijk wat jij bereikt elke keer weer! Ik zal je graag mee willen geven dat jij een uniek en bijzonder mens bent! Jij probeert naar jouw kunnen, jij doet naar jouw kunnen en dat verdiend respect.

Iedereen is uniek en bijzonder.

En het enige wat ik doe is mijn persoonlijke ervaring delen, kan die van een ander niet delen namelijk :+
Maar als ik dingen kan kan een ander het ook. (ja dat komt vast weer verkeerd over)
Met knokken kan iedereen verder komen, de mensen in dit topic zeggen ook dat ze dat doen en door mijn ervaring te delen kan ik delen dat ik van zeer weinig doen weer dingen kan.
Dat dat hoop geeft voor andere die nog zo zitten als ik enkele jaren terug. Dat hun knokken niet voor niets is.

Maar ja zo willen ze dat niet zien, nee dan krijg je antwoorden als jij voelt je beter.... nee ik ben gelukkig ondertussen verder door juiste medicijnen en doctoren.

En ik ga nu slapen, dit heeft mij teveel energie gekost.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:42

Ik kan ook quoten :(:)

little_king schreef:
pffff wat zijn jullie vermoeiend zeg!!!!!
Ik schrijf niet dat jij bij de pakken neer zit nijn, ik schrijf dat ik!!! dat niet deed. Dat is wat anders.
wat jij doet weet ik niet oordeel ik ook niet over!!!!
Dat doe je wel, je vind immers dat ''wij'' zielig zijn, niets voor een ander willen doen en alleen hand ophouden..
maar als jij je zo aangesproken voelt, zak het misschien wel heel dichtbij de waarheid zijn ja.
Waarom voelen er meer zich hier aangesproken, toch de waarheid te dichtbij? iets anders kan ik niet verzinnen in die verdedigingen.

Maar laat maar, jullie zijn zo zielig! zo enorm ellendig. Zieliger dan iemand die hetzelfde doorstaat en alleen maar ervaringen deelt, ervaring dat het met die doorzet ook beter kan gaan.
dat die doorzetting die jullie hebben dus ook een goede toekomst kan zijn voor jullie. dat je dat niet voor niets doet.

Maar dat willen jullie niet zien, jullie kunnen echt niets doen voor een ander, ikke ikke ikke dat zeggen jullie. Maar wel de hand op, dat mag die ander dus wel ophoesten.
Jullie, dus ik ook... Ik wil het blijkbaar niet zien, want wat jij wel kunt zien is dat ik hier op hoge hakjes door mijn huis paradeer ondertussen typend op bokt :j
vele andere die daar ook moeite mee hebben maar het wel doen!
Daar komt het toch op neer. zielige arme jullie.

bah egoisten.

Dr staat hier nergens dat het gaat om een voorbeeld van de boodschap of egoïsme, of ben ik nu ook nog blind aan het worden :+

LBLGypsyCobs schreef:
Ik snap wat je bedoelt Nijn, dat ook de communicatie met je oma je vermoeit.
Probeer uit te vinden waarom het zo stroef gaat en probeer dat te oefenen.
Je eigen oma zal het toch niet raar vinden als het er soms een beetje raar uit komt?
Weet ze van je problematiek?

Geschreven taal is dus je sterke punt, ben je goed in verhalen schrijven?
Kun je misschien een column voor een blad schrijven, misschien zelfs over waar jij dagelijks tegen aan loopt, zodat dat soort dingen ook zichtbaar worden voor mensen die het wat minder goed begrijpen?
En wie weet bereik je er ook mee dat jij en lotgenoten beter geholpen worden.

Mijn oma is er wel aan gewend net als mensen die ik bestempel als vrienden. Mag ik vragen hoe jij dit geoefend hebt?
Mensen die mij kennen kunnen er wel mee omgaan maar nieuwe mensen wegjagen is niet mijn intentie zeg maar.
Ben toevallig bezig om misschien wat te gaan schrijven voor een stichting, nu duimen dat het wat gaat worden :)

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:48

Nee nijn, je bent niet blind aan het worden, wel een beetje blond als je niet begrijpt als iets al diverse keren is aangehaald het daar ineens geen voorbeeld meer zou zijn!
Dat is gewoon iemand expres willen pakken op woorden. Terwijl je heel goed weet wat er bedoeld is. Dat is vies! Heel vies.

edit:
ja daar in dat bericht oordeel ik de eerste keer gericht (kom maar op met die waarschuwing mods)
Niet lezen en verdraaien, zoals bovenstaande. Ja dat maakt mij boos,
Niet zelf creatief een optie aanbrengen nee ik kan niet, ik kan niet, ik kan niet. dat is wat er door jou geschreven werd nijn.
Ja daar ga ik over oordelen. Voorheen heb ik dat niet 1 bericht gedaan alleen trokken jullie het zelf naar je toe.
Daar kan ik niets aan doen.
Laatst bijgewerkt door little_king op 24-11-13 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt