pffff wat zijn jullie vermoeiend zeg!!!!!
Ik schrijf niet dat jij bij de pakken neer zit nijn, ik schrijf dat ik!!! dat niet deed. Dat is wat anders.
wat jij doet weet ik niet oordeel ik ook niet over!!!!Dat doe je wel, je vind immers dat ''wij'' zielig zijn, niets voor een ander willen doen en alleen hand ophouden..maar als jij je zo aangesproken voelt, zak het misschien wel heel dichtbij de waarheid zijn ja.
Waarom voelen er meer zich hier aangesproken, toch de waarheid te dichtbij? iets anders kan ik niet verzinnen in die verdedigingen.
Maar laat maar, jullie zijn zo zielig! zo enorm ellendig. Zieliger dan iemand die hetzelfde doorstaat en alleen maar ervaringen deelt, ervaring dat het met die doorzet ook beter kan gaan.
dat die doorzetting die jullie hebben dus ook een goede toekomst kan zijn voor jullie. dat je dat niet voor niets doet.
Maar dat willen jullie niet zien, jullie kunnen echt niets doen voor een ander, ikke ikke ikke dat zeggen jullie. Maar wel de hand op, dat mag die ander dus wel ophoesten.
Jullie, dus ik ook... Ik wil het blijkbaar niet zien, want wat jij wel kunt zien is dat ik hier op hoge hakjes door mijn huis paradeer ondertussen typend op bokt
vele andere die daar ook moeite mee hebben maar het wel doen!
Daar komt het toch op neer. zielige arme jullie.
maar een boodschap voor die bejaarde, nee dat kan echt niet. Stel je voor zeg.
bah egoisten.Dr staat hier nergens dat het gaat om een voorbeeld van de boodschap of egoïsme, of ben ik nu ook nog blind aan het worden :+