Tatoeages asociaal en lelijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:21

Geryon schreef:
CrazyCat schreef:
Dan ben jij dus iemand die niet een ordinair type is :D (althans, je uiterlijk niet). Maar blijf het echt ordinair vinden. Ik vraag mezelf altijd af waarom een tattoo daar? Wat is jouw reden om hem daar te zetten bijvoorbeeld? Ik vind het echt zo ordinair om te zien, bijvoorbeeld in bikini oid.

Thanks geloof ik haha :D ;)
Voor zover ik weet ben ik innerlijk ook niet ordinair.

Ik vond dat een mooie plaats ook in verhouding tot de andere 2 en past esthetisch goed op mijn lichaam vind ik. Moet zeggen dat ik zelf van die vleugels over de hele breedte ook niet echt wat vindt.
Ik heb een hele fijne tribal met het tweeling (sterrebeeld) teken erin niks grofs. Mijn man is ook tweeling en heeft dezelfde tattoo (niet boven zijn bilnaad trouwens :+ ). Soort van trouwringen alleen dan 12 jaar voordat we getrouwd zijn. We houden beiden niet van het dragen van sieraden dus vandaar de keuze voor een tattoo samen.

In bikini kijkt men tegenwoordig niet naar mijn tattoos, maar naar mijn psoriassis vlekken aangezien ik er in het begin van de zomer altijd uitzie als een appaloosa.
En ach ja mensen mogen me in bikini hardstikke ordinair vinden, ik vind ook genoeg mensen zonder tattoo's in bikini niet geheel aantrekkelijk om naar te kijken. :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:17

Ik vind het juist leuk om naar te kijken.
Het asociaal of ordinair vinden, sja....Heb er zelf ook 1, en geen kleine, op mijn arm en vaak zijn mensen erg verrast als ze hem voor het eerst zien want ze hadden het niet verwacht bij mij. Als men mij daarna ineens wel asociaal en/of ordinair vindt dat vind ik dat lachwekkend sneu. Zo ook mensen die alleen maar afgaan op een tatoeage en je meteen een stempel geven.
Het gewoon lelijk vinden, prima. Beauty is in the eye of the beholder.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:27

Ik vind mensen met tattoo's geweldig! Waarom? Omdat hun zelf kiezen wat ze willen.
Ik word omringt door mensen die van teen tot hoofd onder zitten.
En wat walg ik van al die blikken die ze toegeworpen krijgen,
Omdat er een tattoo op hun hoofd staat, ze doen toch niks verkeerd?
Meestal zijn dat soort personen juist de liefste mensen!
Kan me hier zo pissig om maken..

Anoniem

Re: Tatoeages asociaal en lelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:35

Een tattoo asociaal? Nah, nee, zegt meer over degene die dat vindt. Dat je mensen al in een hokje hebt gepropt, omdat ze een tattoo hebben. Ik vind dat zeer bekrompen gedacht.
Ik heb ook een tattoo, een kleine, mijn man heeft een hele grote op zijn rug.
Wat een ander daarvan vind zal me een worst wezen, vinden ze me dan aso, prima, zijn het sowieso al niet mijn type mensen en vinden ze het lelijk, ook prima, kijken ze fijn de andere kant op :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:56

Nee ik vind een tattoo ook niet asociaal.
Persoonlijk vind ik het als ze er helemaal overzitten niet mooi, maar als hun het zelf wel mooi vinden, wie ben ik dan om daar wat van te zeggen.....

De naam van mijn partner zou ik nooit op mijn laten zetten. Je zal maar uit elkaar gaan hihi. Dan krijg je dit https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 2887_n.jpg
Maar de namen van je kinderen vind ik dan weer heel wat anders.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 01:05

Tattoo's vind ik persoonlijk niet mooi. Ik ken genoeg mensen die ze wel hebben, maar ik heb er nog geen aso of ordinair type tussen kunnen ontdekken.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 08:57

Huertecilla schreef:
Woogy schreef:
Ik heb twee bescheiden kleintjes op m'n enkels. Val er niemand mee lastig. Grote werken vind ik niet snel mooi, voornamelijk omdat de meeste slordig zijn. Kleur vind ik niet mooi omdat het er zo opgeplakt uit ziet. Verder vind ik het allemaal prima, alleen wel als je representatief moet zijn, zorg dan dat ze niet opvallen.

Pardon???

Een grote tattoo moet je bedekken omdat het anderen kan storen???

Lijkt de Veluwe wel; door de ziekelijke geesten daar moet in heel NL endurance gereden worden met bedekte schouders.

Voel je niet zo aangevallen, ik zeg zorg dat je er representatief uit ziet(zie nou wel, staat hierboven hetzelfde...)

Weet ook niet precies wat de link is tussen een tattoo en endurance...maar dat zal wel aan mij liggen...Je hebt sowieso wel moeite met discussies voeren gezien je andere reacties ook niet getuigen van respect naar de mening van een ander. Als iemand heel duidelijk zegt iets niet mooi te VINDEN! duik je erop als een krolse tijger, snap dat niet zo goed.
In de openingpost werd er duidelijk gevraagd naar meningen, die mogen we geven, daar mag je vragen bij stellen maar waarom het zo fel moet?

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:05

Ik heb een kleine, getekende tribal, waarin je als je het weet (het is dus echt een tribal qua vorm) de letters Y en S kunt ontdekken. Hij is iets van 5 bij 5 cm en ik heb hem op mijn onderbuik.
Zijn de letters van mijn paarden waar ik letterlijk mee opgegroeid ben, dat vond ik mooi.

Ooit wil ik nog iets met de letters van mijn kindjes erin, maar ook suptiel.
Ik zal nooit kiezen voor een tattoo in mijn gezicht, handen etc omdat ik wel van mening ben dat je hem moet kunnen bedekken en hoe je het ook went of keert, in bepaalde functies is het gewoon not done.
En ik zou niet tzt een bepaalde functie niet kunnen doen, omdat ik een tattoo op die plek heb gezet :)

Tattoo op de rug/schouder vind ik ook niet zo, want dan zie je hem zelf nooit.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:22

Geryon schreef:
Zo'n tattoo net boven de bilspleet vind ik wél asociaal in álle gevallen. Maar de mensen die zo'n tattoo laten zetten zijn ook vaak wel de ordinaire types.

*proest* :=

Ik zal het doorgeven aan mijn beste vriendinnetje, een keurige dier/mens fysiotherapeute _O-

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:22

Ik vind mensen met tattoo's niet asociaal of vies, maar asociale en vieze mensen hebben op de een of andere manier wel vaak tattoo's. Blijkbaar staat een tattoo voor dat soort mensen voor iets stoers en past dat bij hun leven.
Vaak vind ik tattoo's erg mooi, maar het moet wel bedekbaar zijn. Tattoo's in gezicht en op handen hou ik persoonlijk niet zo van. Ik heb zelf tattoo waar je een bloem of vlinder in kunt herkennen met de naam Joy erbij. Dat was mijn eerste paard en wilde eigenlijk haar naam in het Chinees op mijn enkel, maar ik vond dat teken helemaal niet mooi. Dus toch een naam. Met Joy vind ik dat kunnen omdat het tegelijk staat voor vreugde/geluk. Ik heb de bloem oranje inlaten kleuren, omdat Joy een vos was en ik haar altijd ' oranje vriendinnetje' noemde.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:27

Waar ik overigens wél sneller een stukje voor opzij ga zijn mannen met tattoos hoog in hun nek en/of in hun gezicht.

Dat gaat me (zelf twee plaatjes, derde in de maak) dan weer net iets te ver de verkeerde kant op.

Kan ik dat benoemen? Nee... is puur een gevoel.

Iemand had het over bepaalde functies icm tattoo? Mijnes staat hoog op mn bovenarm en ik zal dus nooit in een leuk mouwloos bloesje oid kunnen gaan werken. Korte kapmouwtjes zijn ook niet zo geschikt. Al kijk ik nu naar links en zie ik dat ie mooi onder mn mouwtje uitpiept, haha! Maar even niet op bezoek bij de baas vandaag dus.

Mijn polstattoo (als die er gaat komen) zal ik niet bewust verbergen door horloge of armband.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:30

Maar mag ik dan vragen waarom je een stapje opzij gaat amaris?
Er moet toch een reden achter zitten..
En geloof me, voor die mensen kan dat best kwetsend over komen :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:33

Naahhh het laatste type dat me tegemoet kwam was niet echt een type dat snel gekwetst werd denk ik zo...

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:34

Nja dat weetje niet? De grootste / stoerste mannen, hebben het kleinste hartje hoor.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:35

Naaaahhh noem het beoordelingsvermogen ;)

Het hele 'asociaal' gebeuren vind ik trouwens niets met tattoo's te maken hebben maar met de persoon in het algemeen.

Net als met panterprintjes bijvoorbeeld. Geef Michelle Pfeiffer een panterprintje aan en het kan reuze stijlvol uitzien. Geef Ma Tokkie een legging met panterprint aan en het is rete-aso.

Maar dat komt meer omdat de persoon er omheen (of in dit geval, erin) al een bepaalde sfeer oproept.

Zo ook met die persoon die de tattoo's tot hoog in zijn nek had zitten. Dat was gewoon geen lekker persoon, in zijn geval hoefde je daar niet bepaald voor gestudeerd te hebben om dat in te schatten. Dan ook nog eens die tattoo's (lelijke, waren soort groene ondefinieerbare vlekken in zijn hals) dan maakt het het plaatje gewoon compleet. (en ga ik dus een stapje opzij in een druk station)
Laatst bijgewerkt door Amaris op 30-07-13 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:44

Mijn neef heeft ook tattoo's in de nek. Maar daar ga ik voor aan de kant. Maar dat komt ook gewoon doordat het een klo*tzak is. En probeert drugs te verkopen aan mijn vriend.

Maar ik ga hem niet uit de weg door zijn tattoo's.

Mijn vriend heeft ook een tribal over zijn linker bovenarm/borst en schouder. Met daarin een adelaar verwerkt. Maar deze kan hij ook prima verbergen. Moet hij wel een shirt aan doen met wat langere mouwen.

Kwam laatst bij een tattoo shop, toen mijn vriend zijn tattoo liet afmaken. Een oude opa tegen van in de 60. Maar die liet gewoon de letters a.c.a.b en een wietplant tattoeren. En dan heb ik wel, van is dat nou perse nodig. Hartstikke aardige vent, maar ik vond die 2 tattoo's gewoon zonde vergeleken bij de rest. Maar ja het is zijn lijf

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:54

Hahahahha die acab en een wietplant _O-

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:55

love_western schreef:
Mijn neef heeft ook tattoo's in de nek. Maar daar ga ik voor aan de kant. Maar dat komt ook gewoon doordat het een klo*tzak is. En probeert drugs te verkopen aan mijn vriend.

Maar ik ga hem niet uit de weg door zijn tattoo's.

Mijn vriend heeft ook een tribal over zijn linker bovenarm/borst en schouder. Met daarin een adelaar verwerkt. Maar deze kan hij ook prima verbergen. Moet hij wel een shirt aan doen met wat langere mouwen.

Kwam laatst bij een tattoo shop, toen mijn vriend zijn tattoo liet afmaken. Een oude opa tegen van in de 60. Maar die liet gewoon de letters a.c.a.b en een wietplant tattoeren. En dan heb ik wel, van is dat nou perse nodig. Hartstikke aardige vent, maar ik vond die 2 tattoo's gewoon zonde vergeleken bij de rest. Maar ja het is zijn lijf

kuchkuchwaarstaat a.c.a.b.voorkuchekuche

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:57

Maar dat bedoel ik dus,
Die man liet a.c.a.b en een wietplant tattooeren,
Maar is een "harstikke aardige vent"
Dus hoef je niet gelijk aan de kant te gaan :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:00

Maar ik zeg toch ook niet dat ik voor alle tatttoo's aan de kant ga? ik heb er zelf notabene twee. Mijn ex-vriendje zit ónder en die is reuze leuk.

Maar in de nek... ik weet niet... dat vind ik toch echt niets.

ps: liet die man die wietplant in zijn nek zetten dan?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:01

Amaris schreef:

All Cops Are Beautifull :P :P

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:02

Tuurlijk sommige tats vind ik wel heel lelijk of erg ordi.

Maar over het algemeen hou ik ervan.
Ik ga in september een afspraak maken voor mijn eerste en als mensen mij asociaal of ordi vinden ivm m'n tat dan interesseert me dat werkelijk helemaal niets. :+

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:03

Poiuytrewq schreef:
Amaris schreef:

All Cops Are Beautifull :P :P

niet! :wow: hahaha!

wat een raar iets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:04

Angeliquee18 schreef:
Maar dat bedoel ik dus,
Die man liet a.c.a.b en een wietplant tattooeren,
Maar is een "harstikke aardige vent"
Dus hoef je niet gelijk aan de kant te gaan :)

Ging er ook niet voor aan de kant. Maar ik vond het gewoon zonde. Want de rest van zijn tattoo's waren/zijn prachtig. En vond deze 2 er gewoon niet bij tussen passen.

en A.C.A.B betekent All Cop(per)s Are Bastards.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:05

Amaris schreef:
Maar ik zeg toch ook niet dat ik voor alle tatttoo's aan de kant ga? ik heb er zelf notabene twee. Mijn ex-vriendje zit ónder en die is reuze leuk.

Maar in de nek... ik weet niet... dat vind ik toch echt niets.

ps: liet die man die wietplant in zijn nek zetten dan?

Nee op zijn arm. En de letters ook.