Geryon schreef:CrazyCat schreef:Dan ben jij dus iemand die niet een ordinair type is(althans, je uiterlijk niet). Maar blijf het echt ordinair vinden. Ik vraag mezelf altijd af waarom een tattoo daar? Wat is jouw reden om hem daar te zetten bijvoorbeeld? Ik vind het echt zo ordinair om te zien, bijvoorbeeld in bikini oid.
Thanks geloof ik haha

Voor zover ik weet ben ik innerlijk ook niet ordinair.
Ik vond dat een mooie plaats ook in verhouding tot de andere 2 en past esthetisch goed op mijn lichaam vind ik. Moet zeggen dat ik zelf van die vleugels over de hele breedte ook niet echt wat vindt.
Ik heb een hele fijne tribal met het tweeling (sterrebeeld) teken erin niks grofs. Mijn man is ook tweeling en heeft dezelfde tattoo (niet boven zijn bilnaad trouwens

In bikini kijkt men tegenwoordig niet naar mijn tattoos, maar naar mijn psoriassis vlekken aangezien ik er in het begin van de zomer altijd uitzie als een appaloosa.
En ach ja mensen mogen me in bikini hardstikke ordinair vinden, ik vind ook genoeg mensen zonder tattoo's in bikini niet geheel aantrekkelijk om naar te kijken.