Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Punt is dat met zo'n "heksenjacht" er klakkeloos vanalles online gegooid wordt aan privégegevens. Hou er rekening mee dat wanneer je dat doet jij ook aangeklaagd kan worden met alle gevolgen van dien. Ondanks dat het hier om dierenmishandeling gaat, is ook iemands privacy aantasten strafbaar. Hoe graag je iemand ook aan de kaak wil stellen..
LoveUggs schreef:[***] schreef:Punt is dat met zo'n "heksenjacht" er klakkeloos vanalles online gegooid wordt aan privégegevens. Hou er rekening mee dat wanneer je dat doet jij ook aangeklaagd kan worden met alle gevolgen van dien. Ondanks dat het hier om dierenmishandeling gaat, is ook iemands privacy aantasten strafbaar. Hoe graag je iemand ook aan de kaak wil stellen..
Dat is ook de reden dat ik niks openbaar in de topic's plaats. En alle info die ik zelf binnen krijg bij mij op mijn email in een conceptje staat..
Gegevens geef ik niet. Heb ik enkel richting nieuws gestuurd..
Ben nog aan het uitzoeken hoe ik dit naar de DB kan sturen.. Kan nog altijd geen email adres vinden.
Jans schreef:Punt is dat met zo'n "heksenjacht" er klakkeloos vanalles online gegooid wordt aan privégegevens. Hou er rekening mee dat wanneer je dat doet jij ook aangeklaagd kan worden met alle gevolgen van dien. Ondanks dat het hier om dierenmishandeling gaat, is ook iemands privacy aantasten strafbaar. Hoe graag je iemand ook aan de kaak wil stellen..
spicegirl schreef:er is niemand verbrand, dus qua heksenjacht zal het wel meevallen. de genoemde bedrijven zij gelieerd aan dit verschijnsel.moeten ze maar mee stoppen, dit is maatschappelijk onacceptabel, om dieren te mishandelen voor erotisch vermaak.plaats je een filmpje op het internet, is je privacy weg.jammer dan..
maaike5581 schreef:[***] schreef:Punt is dat met zo'n "heksenjacht" er klakkeloos vanalles online gegooid wordt aan privégegevens. Hou er rekening mee dat wanneer je dat doet jij ook aangeklaagd kan worden met alle gevolgen van dien. Ondanks dat het hier om dierenmishandeling gaat, is ook iemands privacy aantasten strafbaar. Hoe graag je iemand ook aan de kaak wil stellen..
Dat snap ik, geen namen etc.
Echter relevante info kan wel degelijk helpen lijkt mij.
Jans schreef:LoveUggs schreef:
Dat is ook de reden dat ik niks openbaar in de topic's plaats. En alle info die ik zelf binnen krijg bij mij op mijn email in een conceptje staat..
Gegevens geef ik niet. Heb ik enkel richting nieuws gestuurd..
Ben nog aan het uitzoeken hoe ik dit naar de DB kan sturen.. Kan nog altijd geen email adres vinden.
Zelfs daar kan je problemen mee krijgen, je brengt het immers door aan de media..
LoveUggs schreef:JasmijnJoy schreef:En het filmpje is inderdaad verwijderd!
Hij gaat alleen nog wel op FB rond toch?