Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Ik ben vast niet de enige die het een bizarre maatschappij vind als er op een paardenforum schijnbaar zoveel mensen zitten die precies weten wat ze met grote hoeveelheden hard drugs moeten doen?
IMJ schreef:NathalietjeB schreef:waarom zou je t aan geven bij politie als t flink geld oplevert per grammetje??
Misschien omdat je niet wil meewerken aan de gevolgen die coke met zich mee kan brengen?
NathalietjeB schreef:tjah of je nou coke dealt of wiet of iets anders overal zitten er wel gevolgen aan ... heb op feestjes enz genoeg vrienden en mensen gezien die die oliebol door hun neus jagen t ene lijntje na de andere.
in t begin was ik echt geschokt omdat ik t niet wist van die mensen maar na paar keer wen je er aan dat ze het doen.
ik beoordeel geen mensen om het feit dat ze gebruiken want dat moeten ze zelf weten.
en nee geen stoere praat van mijn kant snap niet dat t zo een drama moet zijn als je mensen kent die drugs verkopen voor mij zijn die mensen ook gewoon mensen je moet ze enkel niet belazeren
dus ja als ik zoiets zou vinden zou ik t gewoon verkopen extra zak centje kan nooit geen kwaad toch met de economie van nu.
gekvanfleur schreef:haha, er is hier toch hopelijk niemand die dit topic serieus neemt.![]()
Je in het drugswereldje helpen kan best. Maar niet met gevonden drugs.
Ook daar is ons kent ons en er zijn nu mensen die op zoek waren maar dat pakketje. Zoveel geld is voor dat soort
typs ook niet best om kwijt te raken. De klant wil zijn waar ook.
Alle stoere boktdames die wel even die drugs zouden verkopen snappen niet eens dat degene die de eigenaar is ze zogevonden heeft en geld komt halen. En joh, anders eindig je gezellig doodgemarteld in een of andere sloot. Als je dat besef niet eens hebt, moet je ook met je vingertjes van drugs afblijven.
Kom op zeg, is er echt iemand die dit serieus neemt. Vind het een briljant topic. Ik hou van de heldenmoed van mensen op internet en walg van het feit dat ik me afvraag of mensen voor 2 miljoen en moord zouden plegen. Al die stoere dames...
BaileyMix schreef:gekvanfleur schreef:haha, er is hier toch hopelijk niemand die dit topic serieus neemt.![]()
Je in het drugswereldje helpen kan best. Maar niet met gevonden drugs.
Ook daar is ons kent ons en er zijn nu mensen die op zoek waren maar dat pakketje. Zoveel geld is voor dat soort
typs ook niet best om kwijt te raken. De klant wil zijn waar ook.
Alle stoere boktdames die wel even die drugs zouden verkopen snappen niet eens dat degene die de eigenaar is ze zogevonden heeft en geld komt halen. En joh, anders eindig je gezellig doodgemarteld in een of andere sloot. Als je dat besef niet eens hebt, moet je ook met je vingertjes van drugs afblijven.
Kom op zeg, is er echt iemand die dit serieus neemt. Vind het een briljant topic. Ik hou van de heldenmoed van mensen op internet en walg van het feit dat ik me afvraag of mensen voor 2 miljoen en moord zouden plegen. Al die stoere dames...
Dat lijkt mij ook, dat je dan die lui achter je aan krijgt. Echter lijkt me dat hetzelfde gebeurt als je het aangeeft.
xSlvna schreef:Ik snap ook dat het niet zo verstandig is om alles op internet te gooien, maar gezien nooit namen he hebben gegeven...
Ik doe het niet om stoer te doen, maar omdat ik het grof vind zulke mensen direct fout te noemen, of te zeggen dat je je zou schamen voor zulke mensen in je vriendenkring/omgeving.
Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
chevax schreef:Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
Tuurlijk. We hebben hier op Bokt een flink aantal dames die actief zijn in internationale drugshandel en hun hand niet omdraaien voor een partij van bijna een miljoen. Inderdaad, ik moet eens wat minder wantrouwend zijn, je hebt gelijk!
chevax schreef:Geryon schreef:Ik vind het nogal apart dat er mensen zijn die voor een ander vertellen dat het enkel stoere praat is of ontwetendheidEn dat een extra zakcentje grootspraak is.
Tuurlijk. We hebben hier op Bokt een flink aantal dames die actief zijn in internationale drugshandel en hun hand niet omdraaien voor een partij van bijna een miljoen. Inderdaad, ik moet eens wat minder wantrouwend zijn, je hebt gelijk!