yvonnedv schreef:
Ik zie er niets vreemd aan hoor, duidelijk rapport..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:ik laat soms wel eens readings doen door een onbekende en je staat te kijken hoeveel zei dan kunnen vertellen. maar goed zoals in eerder bericht. eerst keer meemaken zo iets voor er een oordeel kan zijn.
nu verder ontopic. over dit onderwerp loopt er al iets op bokt geloof ik.
StalNollie schreef:gekvanfleur, de 1 gelooft er wel in en de ander niet. ooits ervaring mee gehad. zo niet kun je niet oordelen
lifaya schreef:sorry maar mediums hebben in mijn ogen geen enkele toegevoegde waarde in deze zaak Ze komen niet met harde bewijzendat dat zweverige gedoe word geloofd, oke, leuk, maar ga niet zeggen dat zij verschil kunnen maken in een zaak
![]()
En oja, voor de leuk, ik heb ook een, steenrijke,ver familielid die medium is en dus ook bij zaken hielp en zelf een film over is gemaakt, en tóch blijf ik er nuchter onder
xx_Horsiex schreef:lifaya schreef:sorry maar mediums hebben in mijn ogen geen enkele toegevoegde waarde in deze zaak Ze komen niet met harde bewijzendat dat zweverige gedoe word geloofd, oke, leuk, maar ga niet zeggen dat zij verschil kunnen maken in een zaak
![]()
En oja, voor de leuk, ik heb ook een, steenrijke,ver familielid die medium is en dus ook bij zaken hielp en zelf een film over is gemaakt, en tóch blijf ik er nuchter onder
Dat dat werkt voor jou, betekent niet dat een ander er niet of wel anders over denkt. En dat moet je ook respecteren i.m.o.
StalNollie schreef:mwa vind het dubbel er zijn er al enkele zo opgelost. ook een goed iets. en wie niet waagt wie niet wint denk ik dan maar.
en al zou er maar 1 aanwijzing extra kunnen zijn om te onderzoeken. ik zelf zou het wel aannemen om het te laten doen
mowgli7 schreef:Waar is dit rapport precies te lezen, of hebben ze het er al afgehaald?
Szan schreef:mowgli7 schreef:Waar is dit rapport precies te lezen, of hebben ze het er al afgehaald?
Link naar de PDF: http://www.omroepwest.nl/sites/default/ ... nass_0.pdf