sallandval schreef:maar wel tegen de bouw van enorme gebouwen die meer dienen als statussymbool dan als praktische ruimte (voor welk geloof dan ook).
Ik ook - zonder het bouwen van al die megaprojecten was het met het Bouwfonds mogelijk was minder slecht afgelopen, en ook Amarantis was minder over de kop gegaan.
Maar
Citaat:
Ook ben ik tegen het prediken van zaken die tegen de wet op de zedelijke moraal van de betreffende maatschappij indruisen.
Welke zedelijke moraal precies? Dan kan ik me er alvast van distantieren. Want getsie - bij zulke moraal hoef ik ook niet te horen hoor! En ik ben ook de maatschappij, dus spreek aub niet teveel voor de 'betreffende maatschappij.'
Citaat:
Dat denk ik niet hoor, het menstype bestuurder is natuurlijk iemand die een bepaalde macht wenst (je kunt je in dit bestel afvragen of daar redenen voor zijn die die mensen bij voorbaat al ongeschikt maakt). Hoe dan ook is het in NL al met al natuurlijk helemaal niet slecht geregeld.
Mwah. Recente corruptie-schandalen gemist? Omvallen van een zekere bank maar ook de weigering van de DNB om inzage te geven in de kwaliteit van hun controle bv? Dat ga ik niet tot 'goed bestuur' rekenen - maar in plaats van dat tot een hot item te maken van de verkiezingen, stemmen we liever tegen een bepaalde bevolkingsgroep omdat een jongen het hart van een meisje heeft gebroken.