Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:11

Vjestagirl schreef:
Dat weet ik omdat ze zonder problemen een arm van de DA erin laat steken. Serieus. Vulva van een merrie vs piemel van een man. Betwijfel ten zeerste of ze het voelt.
En als we het zo gaan doen: hoe weet jij dat ze er wel last van heeft.

En bij kleine dieren zijn we weer terug bij het feit dat dierenmishandeling niet mag.

Ik weet dat mijn merrie daar last van heeft, omdat ze tijdens het opvoelen van de DA, om medische redenen, stond te gillen toen hij met zijn arm erin ging. Ik zag haar buik compleet verkrampen. Die gil zal ik nóóit meer vergeten, die ging door merg en been. En de DA kon vertrekken, en er is (zo ver ik weet :+ ) nooit meer iets in mijn merrie's geboortekanaal beland.
En nee, een geslachtsdeel van een vent is niet zo groot, maar ik zou best geloven dat mijn merrie een "trauma" heeft, dus ook als hij zijn minuscule seksuele gebruiksvoorwerp erin duwt. :Y)
Als ik haar aan het afspuiten ben in de zomer, en haar staart optil om haar dijen af te spuiten trekt ze haar buik en billen al samen, dus ja, ik durf te zeggen dat mijn merrie hier psychisch last van heeft.

ruitje

Ik gooi even een historisch begrip erin: standplaatsgebondenheid.

Hoe je bepaalde zaken ziet hangt af van de tijd, plek, cultuur e.d. waar je geboren bent.

Vroeger was het normaal om als Romein seks te hebben met kinderen, ook in andere culturen op dit moment is dat nog steeds normaal. Wij vinden het slecht omdat het bij onze cultuur hoort.

Binnen onze cultuur klopt het niet als je sex hebt met dieren, wil niet zeggen dat als iets niet past in onze cultuur het per direct iets is om mensen voor te castreren.

In andere culturen worden mensen gestraft voor zaken die in onze cultuur weer normaal zijn, probeer soms eens te bedenken waarom je tegen iets bent. Heb je dat echt zelf bedacht, is het echt een feit dat zoiets fout is? Of is het de plek/tijd waar je in woont wat er voor zorgt dat je een bepaalde mening het?

liedje89

cinn87 schreef:
Vjestagirl schreef:
Antwoord op bovenstaande quotes:
Dieren kunnen tegen heel veel dingen geen nee zeggen. Niet tegen gedekt worden door een bepaalde hengst, niet tegen een dierenarts die zijn arm naar binnen steekt, niet tegen gereden worden, niet tegen op stal staan, niet tegen manen trekken, nergens tegen.
Maar zodra het om seks gaat is het ineens wél een groot probleem.

Voorbeelden slaan nergens op want dit zijn dingen die met de beste bedoelingen gebeuren! Dat kun je van seks met het dier niet zeggen!

Mah, ik vind dat iemand die bij zijn volle verstand kiest om een dier "aan te randen" voor financieel gewin meer een crimineel dan iemand die wellicht niet helemaal normaal redeneert en daarom een dier aan rand, immers is die een bij zijn volle verstand en die ander misschien niet.

Beste bedoelingen zijn onzin, fokken doen we niet omdat we de zulke goede lieve intenties hebben maar gewoon voor het geld of ons plezier, iedereen weet toch dat dat voor een dier alleen maar medische risico's met zich meebrengt :roll:

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:12

Geryon schreef:
Rationeel benaderen? Misschien moet je dan nog eens goed nadenken. Ik denk ook niet alleen aan de dieren. Nee, maar aan dat die mensen ziek zijn in hun hoofd omdat het niet hoort wat zij doen. Net als pedofielen, ook ziek in hun hoofd. Misschien kunnen ze er zelf niets aan doen, maar dat neemt niet weg dat die mensen ziek zijn. Precies hetzelfde als seks met dieren. Het hoort niet, dat is gewoon een feit. Mensen (en dieren) zijn er om voort te planten. Dat kunnen mensen en dieren niet onderling dus hoort het niet.

Ik lees hier echt een anti homo boodschap :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:12

En je zou toch zeggen dat er op Bokt heel veel paardenliefhebbers rondlopen :D
Menigeen zegt dat ze meer van paarden dan van mensen houden..

Nou dan zijn er soms mensen die dan nog even een stapje verder gaan. Niet mijn smaak, maar zolang de liefde wederzijds is, ook niet schadelijk

He Vjesta, ik lees net dat we vriendinnen zijn :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:13

Cer schreef:
Geryon schreef:
Rationeel benaderen? Misschien moet je dan nog eens goed nadenken. Ik denk ook niet alleen aan de dieren. Nee, maar aan dat die mensen ziek zijn in hun hoofd omdat het niet hoort wat zij doen. Net als pedofielen, ook ziek in hun hoofd. Misschien kunnen ze er zelf niets aan doen, maar dat neemt niet weg dat die mensen ziek zijn. Precies hetzelfde als seks met dieren. Het hoort niet, dat is gewoon een feit. Mensen (en dieren) zijn er om voort te planten. Dat kunnen mensen en dieren niet onderling dus hoort het niet.

Dat denk ik niet....... Ze vindt mij namelijk wel aardig O:) :')

Kana

Geryon schreef:
Wilawander schreef:
Wat een walgelijke discussie..... :r Kan er met de kop niet bij dat er mensen zijn die dit goedpraten. Alsof dieren geen gevoel hebben. En dat op een forum zoals deze. :x

Ik ook niet.. Er wordt steeds meer goedgekeurd. Misselijkmakend.

Misschien moet je eens ingaan op wat mensen hebben gezegd over je vorige berichten ipv alleen maar drama te schoppen met dit soort kreten.

Overigens kan ik Vjestagirls punt wel begrijpen. Groot probleem in dit topic is alleen dat zij rationeel alles bespreekt en de omg-wat-vies-ielll schreeuwende mensen niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.

Marjo

Shirley schreef:
Marjoow schreef:

Met eerdere posts over "leer discussieren" en "heb respect voor elkaars mening"
Doel ik dus op zulk soort posts. Bah. Misselijkmakend.

:evaw:

De enigen hier die misselijkmakend bezig zijn , zijn jij en je vriendin Vjestagirl !
Ga je ergens zitten schamen ...[/quote]

Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen, ik heb een mening en daar heb jij maar mee te dealen.
Ik heb getemd, deze reacties lopen de spuigaten uit.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:14

Cer schreef:
Geryon schreef:

Lees wat je wil lezen. Posts van de andere kant zijn natuurlijk nooit goed :j

Maar for the record. Geen sprake van een anti homo boodschap ;)

Inderdaad Shauni <3

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:14

[/quote]
Eendenritueel? En hoe worden dieren dan gedwongen? Ik kan me echt niet voorstellen hoe je een kolos van een paard tegenhoud, of een hengst die niet wilt dwingt om op een merrie te springen?[/quote]

Hoe worden dieren gedwongen? Je zet de merrie heel kort vast, met de ring van het halster tegen de balk aan. Dan sla je een touw om het achterbeen, daar maak je een lus in en die knoop je om de hals, zodat ze niet kan slaan. Vervolgens komt er een hengst aan, hengst springt en er is altijd wel iemand in de buurt die hem een handje helpt en m in het goede gat stopt. Daar heeft zo'n merrie niets over te zeggen.[/quote]
Zoooooooo lekker verhaaltje weer voor t slapen gaan!! Zeer belachelijke manier van "natuurlijke dekking" haal je weer aan. Nee, ook dit vind ik niet normaal en wenselijk en ook niet noodzakelijk. Ik vraag me af wat jij over 10 jaar van je eigen reacties vindt als je dit later terugleest..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:15

Ik heb 3 jaar geleden hier ongeveer dezelfde discussie gevoerd, en ik ben het nogsteeds met mezelf eens...

Suelza

Jessix schreef:
Nou ik weet niet hoeveel hengstengroepen jij heb gezien in je leven, maar ik heb hier nog nooit een verkrachting gezien hoor.

En dan nog, dat zijn dieren onderling, die hebben niet de menselijke intelligentie en al helemaal niet dezelfde normen en waarden, geen vergelijking dus. Als je als mens zoiets walgelijks doet met een dier ben je gewoon niet goed wijs.

Kennelijk meer dan jij ;)

Sterker nog... ik kijk er dagelijks naar :j

En even voorop gesteld dat ik geen sexueele behoeftes richting dieren heb. Ik zit alleen deze reacties (en vooral de agressiviteit daarin) te lezen richting een bokker hier en verbaas mij er weer eens ernstig over hoe slecht mensen discussie kunnen voeren, danwel andermans mening weet te respecteren.

Weer typisch bokt...

En Vjesta... FOEI! Laat die keeshond eens met rust!
Laatst bijgewerkt door Suelza op 26-11-12 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Geryon schreef:

Correctie: Jíj vind dat het niet hoort, en jíj vind die mensen ziek.
In mijn ogen zijn pedoseksuelen namelijk niet ziek: deze mensen hebben gevoelens voor kinderen, net als heteroseksuelen gevoelens hebben voor het andere geslacht en homoseksuelen gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht.

vuurneon

Bijzonder, de mensen die inhoudelijk reageren worden afgebrand... Hoe kun je nou een discussie voeren :?

Wilawander

Bij een aantal bokkers stel ik echt mijn vraagtekens........Dat heeft niks met discusieren of niet te maken. Vind het echt ziekelijk, walgelijk en schrikbarend. :r Bah

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:16

Geryon schreef:
Inderdaad Shauni <3

Dus jij hebt geen sex, slechts om je voort te planten?

Pistasche

Vjestagirl schreef:
Alsof je paard er wel van geniet als jij m n tik geeft met de zweep. Of je paard moet toevallig van BDSM houden ( :') ).

Een paard geniet van wel meer dingen niet, maar dat vinden we met z'n allen de normaalste zaak van de wereld. Alleen zodra er seks bij komt kijken niet meer.

Die tik met de zweep geef ik toch met goede bedoelingen? Om het paard op te voeden of iets te leren, consequent te zijn. Net zoals ik vroeger een corrigerende tik kreeg als ik niet luisterde.

Ik geef geen tikken met de zweep voor mijn eigen plezier of genot.

Sabini

Vjestagirl schreef:
Zeggen dat je het niet zal zeggen is net zo goed respectloos, maar afgezien daarvan: je vraag heb ik al beantwoord, 3 pagina's geleden. Hieronder nog een keertje, zodat je niet terug hoeft te zoeken:

Vjestagirl schreef:
Terug naar de basis: dieren mishandelen is verboden. Volgens de van Dale is mishandelen: het toebrengen van lichamelijk letsel.
Daar ben ik het volledig mee eens. Sterker nog, ik denk dat we mishandelen moeten omschrijven als het toebrengen van lichamelijk of geestelijk letsel. Dat is verboden in Nederland, en daar staan straffen op. Wat mij betreft mogen daar nog veel strengere straffen op staan, opzettelijk een dier schade toebrengen is niet goed te praten.

Maar, we gebruiken dieren verder op alle mogelijke manieren voor ons eigen gewin. We rijden op dieren, we nemen dieren in huis, proppen dieren vol met eten voor vlees, slachten dieren voor hun huid, zetten dieren in kooitjes om naar te kijken. En dat is allemaal prima, want we doen ze er geen kwaad me (hoewel je die discussie kunt hebben over het slachten en opeten, maar zolang dat netjes, snel en pijnloos gebeurd: prima).

Daarin gaan we ook verder. Een dierenarts mag zijn arm tot voorbij zijn elleboog in een koe of paard steken. Vulvas van merries worden dichtgenaaid zodra ze drachtig zijn. Dieren worden gedwongen tot onnatuurlijke acties of prestaties. En nogsteeds vinden we het allemaal niet meer dan logisch dat we dat doen.

Maar zodra iemand er zelf lichamelijk plezier uit haalt, dan mag het ineens niet meer. Ookal mishandeld hij dat dier niet (geen schade), toch mag het niet. Al het andere mag wel, maar dat mag niet. Waarom niet? Volgens mij is dat, omdat we het een smerig idee vinden. We willen niet denken dat iemand die er dood normaal uitziet misschien wel graag zijn leuter in een koe hangt, of zich laat nemen door de hond. Dat vinden we vies. Maar zolang het dier er geen last van ondervind, en het je eigen dier is zodat de eigenaar ervan er ook geen hinder van ondervind: wat is dan het probleem?
Bedankt voor je antwoord. Nja ik vind 'je mond houden' soms respectvoller omdat het dan netjes blijft binnen dit topic.

Ik snap je uitleg heel goed en ben het dan ook eens met je oog op mishandeling van dieren en praktijken die erg ver gaan om bepaalde prestaties bij dieren te bereiken.
Maar seksueel genot is een heel andere behoefte van het menselijk brein. Het komt voort uit geslachtsdrift, lust en opwinding; van belang bij de voortplanting. Of uit aantrekkingskracht (hetero, homo, bi).

Seks met dieren willen is een vorm van Parafilie, een verzamelnaam van een groep seksuele gedragingen of fantasieën die over het algemeen als afwijkend worden beschouwd of schadelijk zijn. Seksuele betrekkingen tussen mens en dier wordt Bestialiteit genoemd, dat in de Nederlandse Wet erkend wordt als dierenmishandeling.

Al met al vind ik het allemaal pervers. Seks met dieren is niet natuurlijk en niet gezond. Maar misschien is het wel iets van de toekomst?, omdat de lat van perversiteit ook steeds lager ligt.. Steeds meer mag. Seks met dieren is in sommige landen al legaal en/of iets van de orde van de dag (kennen jullie die aflevering van Spuiten en Slikken op Reis nog? Waar Filemon in Cuba? -ik weet niet meer welk land- was waar zowel kleine jochies als volwassen mannen seks hebben met ezels.. :r ).

Daarnaast is een arm in de anus van het dier voor diergeneeskundige doeleinden en daarom vind ik deze vergelijking totaal ongepast.

Vjestagirl, hoe vaak mag iemand dan seks hebben met zijn of haar eigen dieren volgens jou?
Laatst bijgewerkt door Sabini op 26-11-12 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:17

Cer schreef:
Geryon schreef:
Inderdaad Shauni <3

Dus jij hebt geen sex, slechts om je voort te planten?

Ik snap deze vergelijking niet? Misschien moet je je eens verdiepen in de bedoeling van mijn post :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:17

Marjoow schreef:

:evaw:[/quote]

De enigen hier die misselijkmakend bezig zijn , zijn jij en je vriendin Vjestagirl !

Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen, ik heb een mening en daar heb jij maar mee te dealen.
Ik heb getemd, deze reacties lopen de spuigaten uit.[/quote]

Dus jij mag alles zeggen en als je met je eigen woorden om de oren wordt geslagen, ga je temmen ?
Flink hoor _/-\o_

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:18

PLK schreef:
Zoooooooo lekker verhaaltje weer voor t slapen gaan!! Zeer belachelijke manier van "natuurlijke dekking" haal je weer aan. Nee, ook dit vind ik niet normaal en wenselijk en ook niet noodzakelijk. Ik vraag me af wat jij over 10 jaar van je eigen reacties vindt als je dit later terugleest..
hoezo 'belachelijk'? Dat gaat zo hoor :j

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:18

Ik heb niet alles gelezen, maar wil wel even reageren dat ik het heel erg hypocriet vind hoe sommige mensen hier reageren.

Dierensex is walgelijk. Maar dat duurt maar een paar minuten. Bio-industrie duurt een dierenleven lang, een dier wordt dus feitelijk zijn hele leven gemarteld, wat ik nog veel walgelijker vind. De meeste mensen eten toch gewoon dit soort vlees.. Dit vind ik toch echt zieker dan dierensex. Het is zo dat dit dierenleed is, maar dit is niet te vergelijken met deze massale martel industrie.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:19

Shirley schreef:
Marjoow schreef:

:evaw:

Ik heb getemd, deze reacties lopen de spuigaten uit.[/quote]

Dus jij mag alles zeggen en als je met je eigen woorden om de oren wordt geslagen, ga je temmen ?
Flink hoor _/-\o_[/quote]

Ehm sorry, deze reactie snap ik niet? Ik geloof dat ik hier discussieer met argumenten. Ik vertel niemand wat te doen, en geloof mij ik respecteer andermans mening heus wel. Echter, respecteer ik mensen niet wanneer deze persoonlijk gaan aanvallen, andere ziek of misselijkmakend vinden.

Cer

Geryon schreef:
Ik snap deze vergelijking niet? Misschien moet je je eens verdiepen in de bedoeling van mijn post :)
ik snap de bedoeling van jouw post...het staat er alleen heeeel erg zwart wit..

Jessix

Suelza schreef:
Kennelijk meer dan jij ;)

Sterker nog... ik kijk er dagelijks naar :j

En even voorop gesteld dat ik geen sexueele behoeftes richting dieren heb. Ik zit alleen deze reacties (en vooral de agressiviteit daarin) te lezen richting een bokker hier en verbaas mij er weer eens ernstig over hoe slecht mensen discussie kunnen voeren, danwel andermans mening weet te respecteren.

Weer typisch bokt...

En Vjesta... FOEI! Laat die keeshond eens met rust!

Dat denk ik dan ook, dat je er meer heb gezien als ik! :)
Bij mij doen ze dat gelukkig niet en hebben ze dat ook nog nooit gedaan. *\o/*

Wat de rest betreft, ik heb geen respect voor iemands mening als die ranzig is.