Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundral schreef:Dat geloof jij Tammy? Want dan komen Armin v Buuren en David Guetta ook. Didn't think so.
Leorah schreef:Ja dat klopt absoluut wel. Ze waren net op slamfm en dat is daar officieel bevestigd.
Sundral schreef:Ik vind sowieso dat alle kosten die er gemaakt gaan worden verhaald kunnen worden bij zeker de oprichters van de Project X Facebookpagina, die namen staan er gewoon bij als oprichters van het evenement dus dat lijkt me a piece of cake voor de politie om die te pakken.
Christiene schreef:ik hoop dat de treinen gewoon niet na haren gaan..
de bussen net zo..
en de auto wegen geblokeerd worden door de politie.
net goed dat iedereen weer na huis kan gaan rijden..
wie gaat er nou na een feest die er niet is!
ik zou het belachelijk vinden als de ouders en dat meisje er voor de schade zouden moeten opdraaien..
zei heeft niks verkeerd gedaan het meteen verwijderd, feest gaat ook niet door..
pak dan iedereen die gearresteerd word die avond/ mensen die het steeds weer online zetten / mensen die op internet bedreigingen neerzetten.
Kipzel schreef:Heb je dan liever dat we het allemaal maar afwachten en als er dan chaos uitbreekt het maar laten gebeuren? Liever voorzichtig vooraf dan achteraf op de blaren zitten lijkt mij...
Kipzel schreef:Heb je dan liever dat we het allemaal maar afwachten en als er dan chaos uitbreekt het maar laten gebeuren? Liever voorzichtig vooraf dan achteraf op de blaren zitten lijkt mij...
Boself schreef:En er zijn ook nog Bokkers die zich er druk om gaan lopen maken.Prachtig.
Ik kan hier de humor wel van inzien. xd