Pantykous schreef:@Utrolig: Maar dan denk ik dus, zo'n paard is wel een luxe. Dat is misschien hard maar het is wel zo.
Ik maak me geen zorgen om de crisis. Werk is er altijd wel, ook al is dat misschien niet in mijn vakgebied.
Paard is idd een luxe maar die gaat toch echt niet de deur uit omdat een paar van die boeren hebben besloten dat de strop nog wel iets strakker aangetrokken mag worden. Ik leef toch echt niet alleen maar om me dood te werken tot mijn 67e en dan mijn kist in te kruipen met de gedachten alleen maar te hebben gewerkt zodat de "belangrijke meneertjes" het weer kunnen uitgeven aan de grootst mogelijke onzin.
Volgens mij hebben we ook nog zoiets als recht op vrijheid en vreugde en zoals het er nu uitziet is dat allemaal ver te zoeken.
Bovendien...veel dingen zijn luxe, auto's,paarden,tv,sport/hobby clubjes, taxi's, vakanties etc etc, als we aan deze uitgave's allemaal resoluut een einde maken gaan er
A een hoop bedrijven,winkels,fabrieken,clubjes failliet waardoor de werkloosheid weer stijgt en de uitgaven stijgen door uitkeringen.
B mensen hebben geen/minder plezier in hun leven door eentonig leven (alleen werken) waardoor depressies en andere ongemakken ontstaan wat weer resulteert in langdurige ziekmeldingen en werklozen.
Het enige voordeel dat we halen aan allemaal ons paard de deur uit doen is....veel paardenvlees dus goedkoper paardenvlees.