Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovemyhorse1 schreef:En wat ik vind is als je met je zatte bakkes op de EHBO belandt dat je zelf alles moet betalen qua onkosten EHBO enz.
Ashleytjuhh schreef:Nog een slechte reden het verkeer, met de auto na de kroeg ( je bent 18) en je mag drinken omdat je 18 bent. de meeste denken dat kan ik wel maar beginnend bestuurder + beginnend drinker= slechte combinatie.
als je vanaf de 16e mag drinken ken je je eigen grens voor je je rijbewijs hebt.
Ashleytjuhh schreef:Wilawander schreef:
Ik denk er ook zo over. Veel mensen denken alleen lol te kunnen hebben met drank.
heb je ook zolang je je eigen grezen kenten het geeft een ontspanning dus even weg uit de dagelijkse stress is het voor mij. En nee ik drink m niet kapot elk weekend. Zie alcohol ook als een voordeel je durft net wat meer waardoor je soms wel die leuke jongen/meisje aan kunt spreken waar je miss heel je leven mee zult zijn
Rosa__ schreef:Er zijn toch enorme tekorten? Hmm, en dan kan er wel worden bezuinigd op de gezondheidszorg...
Sassii schreef:Dat vraag ik me ook af. Heb daar nog niks over gehoord
Amy77 schreef:Gek eigenlijk...met je 18e pas alcolhol en nu mag je wel met je 17e al afrijden..dus je bent volwassen genoeg om die enorme verantwoording te dragen op je 17e in het verkeer..maar een drankje mag pas als je 18 bent..kromme regeling dus als je het zo bekijkt.
Vind de regeling overigens wel goed, maar tis gewoon niet haalbaar..ID laat e zien bij ingang van de kroeg als ze twijfelen, ben je 16, dan mag je dr geen drank halen..maar dan haalt je vriendin het wel..dus zie het nut van die leeftijdsgrens verhogen niet in..maar das puur omdat alles tegenstrijdig is.