DaniBanani schreef:Newmom, ook mensen die zelf misbruikt zijn kunnen hier objectief naar kijken. Jij niet, maar een ander weer wel.
Sterker nog; ik 'ken' een man die is veroordeeld voor misbruik van een 15-jarig meisje een aantal jaar geleden. Die man werkt nu op een basisschool voor kinderen met problemen. De school weet ongetwijfeld niks van zijn veroordeling af. Maar zijn recidivekans is laag ingeschat, en dit zijn kinderen van een andere leeftijd, nog weer een stuk jonger. Dus kies ik ervoor deze school niet in te lichten, omdat ik niet geloof dat deze man bij déze kinderen de fout in zou gaan. Ik wil hem niet zijn baan afnemen, uitsluitend omdat hij ooit die fout heeft gemaakt.
dit begrijp ik dus echt niet. In mijn ogen zou je direct melding moeten maken, want ook hier gok je met kinderlevens.. ik vind het te gek voor woorden! sorry.
waarom zou zo iemand ooit nog met kinderen mogen werken?? omdat jij hem vertrouwd??? als hij zich ooit weer vergrijpt sla jij jezelf voor je kop omdat je er geen melding van hebt gemaakt.
domme gok..